שנה שהיא לא פה איתי
שנה בלי החיבוקים שלה הנשיקות שלה וההגנה שלה.
שנה שהיא חסרה לי
אני כ"כ מתגעגעת אליה
בא לי לראות אותה לחבק אותה ולנשק אותה ,
הייתי כ"כ קשורה אליה .
בלילה שוב קם
מחלום עלייך
חלמתי שאת
בחיים עדיין
רציתי להגיד לך
שבכל מקום
את איתי בליבי
לא הספקתי לומר לך שלום
שירי לי
שיר עצוב
רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך
תודה שנתת לי להיות
מה שבא לי
ואיך לפעמים את ראית
איך כאב לי
רציתי להגיד לך
שבכל מקום
את איתי בליבי
לא הספקתי לומר לך שלום
אוהבת אוווווווותך 😢
הדמעות יורדות מגעגועים 😢
😢 מי זו שני אם אפשר לשאול..
ותיהיי חזקה בובה אל תיהיי עצובה אוהבת אותך בובה 3>
שני אני כ"כ מבינה אותך ומתחברת לזה:'(
תיהיי חזרה מאמי
אוהבת אותך3>
סבתא שלי .
הייתי כ"כ קשורה אליה,
היא מאוד חסרה לי .
QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) סבתא שלי .
הייתי כ"כ קשורה אליה,
היא מאוד חסרה לי .
עוד יותר מבינה אותךךךך:'(
שנה שלמה לסבתא שלי יום לפני סבתא שלך :'(
תיהיי חזקה מאמי
אוההבת אותך
מאמוש שלי,
תנסי למצוא כוחות ולהיות חזקה
היא נחה ושומרת עליך מלמעלה.
יהי זכרה ברוך 😢
מצטערת בשבילך מאמי ואפילו מבינה אותך
אל תיהיי עצובה אוהבת אותך
היא למעלה ושומרת עליך!
ורוצה שתיהיי שמחה זה בטוח=\
QUOTE (shelyso @ 09/07/2007) מאמוש שלי,
תנסי למצוא כוחות ולהיות חזקה
היא נחה ושומרת עליך מלמעלה.
יהי זכרה ברוך 😢
אוהבת אותך..
תהיו חזקות יפות שלייי
תזכרו את כל הרגעים הטובים
אני בכלל לא הכרתי את סבא שלי😢
וזה היה חסר לי
אז כל זיכרון שמרו אותו טוב טוב
כל כך מבינה אותך ויודעת
מה את מרגישה אבל זה
טבע העולם האכזרי הזה
ואף אחד לא חיי לנצח לצערי
תהיי חזקה נסיכה אוהבת אותך
היא שומרת עלייך וגאה בך מלמעלה
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*