לפני איזה שבוע, נתקעתי בכיסא נדנדה שלנו שמעץ, ובמרכז של הכף רגל (לא התחתית, בלמעלה..) אז יש לי שתף דם כואב כזה.. ופצע במרכז.
קיצר, זה התחיל להירגע, והיום, לפני שיצאתי מהבית, נפל עלי לול תינוקות מעץ, וחתך לי את הציפון הגדולה ברגל, כאילו, הלמעלה של הציפורן נחתכה, (ציפורן שבורה רגילה..) וירד לי דם, ואז גם באמצע יש לי חתך.. לכל האורך של הציפורן.. והיה שם פול דם ועכשיו ממש כואב.. (למי ששם לב היום- סתיו דרך לי על זה ובכיתי מכאב.. חח😁)
ועכשיו, שיחקתי עם הציפורן התינוקת באותה הכף רגל, וכל הציפורן פתאום ביד שלי וכל היד דם 😯 ולא הרגשתי שכאב.. ועכשיו כואב.. 😕
מסכנונת.. חחח





