אוף..
זה לא היה אמור לקרות..!!
עכשיו ידיד מהכיתה שלי (שהוא גם אחד שהיה איתו סיכוי למשהו..) אמר לי שהוא עוד שבוע טס בחזרה לסרביה (ארץ מולדת שלו..) לתמיד.. 😢
וזה לא שאני אוהבת אותו, או שאני ממש מחבבת אותו..
אבל בכל זאת אני כל כך עצובה..😢 זה כזה צביטה בלב. לא ציפיתי שהוא יעזוב.
חשבתי בשבוע הקרוב, אני אציע לו לצאת לסרט או משהו, ואז יהיו לנו עוד שנתיים ביחד.
ועכשיו זה התמוטט. הוא עושה מסיבת פרידה ביום שבת וזאת הפעם האחרונה שאני אראה אותו.
אוףף..לא רוצה שהוא יעזוב!!! 😠
זה כל כך לא בסדר.
😢😢😢😢
אני אתגעגע אליו..
😢 אוי מאמי זה כל כך מבאס =\ מכירה מקרוב ...
מה שנותר זה להתגעגע ולהמשיך להיות בקשר ...
אל תיהיי עצובה אוהבת אותך
מאמי שלי....
לא הכל טוב , אבל הכל לטובה !
אם הוא האחד אז הוא עוד יחזור .
ואם הוא כנראה לא האחד אז אולי האחד מחכה לך .
בובי יהיה טוב 33>
תמיד פה בשבילך
לאאאאאאאאביו נערת מים שלי 33>
וואי, מהממת שלי!
את צודקת שזה כ"כ לא פייר ומעצבןן!!
אני כ"כ מבינה אותך..
אבללל- יכול להיות שמחכה לך משו יותר טוב בקרוב ממש..
וכנראה שהוא לא האחד שלך אם לא מסתדר לכם אפילו לצאת..
אז תמחקי את הפרצוף העצוב,
תחייכי, וחכי לגבר האמיתי..
זה שישאר לצידך תמיד..
ויהיה יותר טוב מכל אחד שאיי פעם חשבת עליווו!!
אני אוהבת אותךך נסיככהההה!!
הכי יפה בעולםםםם..
(אגב, עד שתמצאי את האחד- יש לך את הגמד שיארח לך לחברה בלילות הקרים. או החמים.. חח 😂 )
מואאאאאאאאאאאאאהההההההההההההה
אני מזה מבינה אותך
לצערי יש לי דיי הרבה ידידים שטסו
ולא יחזרו לפה כנראה
מבינה את הכאב והביאוס
יודעת מה זאת הצביטה בלב המציקה הזאת
אבל תזכרי שהכל לטובה נסיכה
תהיי חזקה אני בטוחה שאתם תוכלו
לשמור על קשר באיסיקיו ופלא מידי פעם
למרות שזה לא אותו דבר זה עדיף מכלום
אוהבת אותך ואת מהממתתתת
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאא איזה באסה מאמי
מצטרפת לבנות...
עם כל אחת פה מילה במילה!!
תעשו לו מסיבת פרדה שמחה!!
שהיה לו "כייף" שהוא עוזב
תהיי חזקה!!
מאמי אני מבינה אותך
אבל תחשבי שכל מה שקורה קורה לטובה..
יש סיבה שזה ככה
תשמרו על קשר
ואולי עוד כמה שנים הוא יחזור לפה?
תהני איתו עד שהוא עוזב
מווואההה
מתוקות שלי,
תודה רבה רבה על העידוד..!!!
וכן, הידידים שלו עושים לו מסיבה, ואני אלך להיפרד ממנו במסיבה.
אני מסכימה איתכן, בנות שלי, אם זה היה אמור לקרות, זה היה קורה..
(אנחנו נשאר בקשר דרך המסן והוא הבטיח שהוא יבוא לבקר..😊)
ואני מאמינה שבזמן הנכון, הנסיך שלי יגיע.
הוא פשוט הלך לאיבוד בדרך..חח
אוהבת אותכן המון..
מואהה
QUOTE (Irreplacable @ 11/07/2007) מתוקות שלי,
תודה רבה רבה על העידוד..!!!
וכן, הידידים שלו עושים לו מסיבה, ואני אלך להיפרד ממנו במסיבה.
אני מסכימה איתכן, בנות שלי, אם זה היה אמור לקרות, זה היה קורה..
(אנחנו נשאר בקשר דרך המסן והוא הבטיח שהוא יבוא לבקר..😊)
ואני מאמינה שבזמן הנכון, הנסיך שלי יגיע.
הוא פשוט הלך לאיבוד בדרך..חח
אוהבת אותכן המון..
מואהה
חח את מתוקה!
אם מעודד אותך- גם שלי ברח.
נההההה,
פשוט אני לא יודע איזה קו מגיע מירושלים לרעננה !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם, סתם... (זו השעה, אל תתייחסי 😊 )
בקיצצצוורר,
אנני לא חושב שיש פה אחד שלא מזדהה איתך,
אבל- ככה זה בחיים.
אנשים מתחלפים.. באים, הולכים, חוזרים, נשארים
בזיכרונות, נשכחים.....
אבל מה שכן- תמיד אפשר לשמור על קשר.
יהיה טוב ליאורה'לה😊
מה זה צרריך להיות שאת עצווובהה??
אין מצב שהילדה החייכנית שראיתי אתמול עצובה... no fucking way!@!##$
אזזז יאלללהה,
הופפפפ חיוך על הפניים😊
יופפפפי, ככה אני אוהב אותך!!! 😊
אושרי..?!
מאמי שלי, אתה תמיד אבל תמיד מעלה לי חיוך עם התגובות שלך..!!!
אתה כזה מתוק, נשמה. כל בת שתהיה איתך היא בת מזל רב.
אני כל כך מקנאה בה..!!! 😁
ורק בשבילך..
קבל 999 מיליון חיוכים ונשיקות..!! 😊 😁 😊 😁 😊 😁
אוהבת אותך המון..
מואהה