אני אוהבת אתכם!!
ותודה על יום מקסים!
באמת שנהנתי..
הרבה זמן כבר לא נהנתי ככה ולא חשבתי שאוכל להינות ככה!!
אז תודה, באמת!!
(וכל מי שהייתי חסרת טאקט כלפיו/ה- סורי.. 😁)
אוהבתת ממלללא!!
נ.ב.
יש כמה אנשים ספציפים שאני חייבת לומר להם תודה, ושהם במיוחד עשו לי את היום-
נאפי- איי לוב יו!! באמת שאני אוהבת כ"כ הרבה!! מהממת שלי!! (יש לנו שיחה.. חח)
מיכלי- מותק!!!!!!!!! אני עוברת אצלך שיעורים בטאקט.. חח סורי אם התעצבנת..
גל, אופיר וליאורה (והגמד על התחתונים של ליאורה 😂 )- באמת שגרמתם לי לחייך כ"כ! אני כ"כ אוהבת אתכן!!
וכמובן- נהיר ואליאור- אין עליכם!! אוהבתתתת!! (נהיר, סורי שבגללינו איחרת ללימודים.. חח)
עריכה: או מיי גאד!! כמעט ששכחתי את רגי וסתיווו- אני כ"כ אוהבת את שניכם!! אין לכם מושג כמה!! ואגב, עם שניכם יש לי שיחה.. חח
אגב- כל מי שיש לה תמונות שלי- שתתחבר אלי למסן ותשלח לי.. חח r_156@walla.co.il
ברררררררררררררר??
מה איתי!?
מזניחההההההההה!!!!!!!!!!
אההההההההההה
הנה
אוהבת אותך!!!!!! =] =]
חח^^ ערכתי עוד לפני שכתבת.. פשוט אחרי ששלחתי, קראתי את זה ושמתי לב ששכחתי אתכם!! אני אוהבת אתכם לא פחות מאת השאר!! אוהבתתתתתת!
ברוששש😁
היה כל כך כיףף
באמת שנהנתי בטירוף!!!
😁 היה מגניף! היה כיף! היה הזוי... או שקצת פחות.. אבל היה .. והעיקר שיהיה שוב...
סתיו^^ אתה היית הזוי.. 😁 ויש כנראה עוד אחד באוגוסט (מקווה שלא כשאחד ממנו בסמנריוני הכנה שלנו.. חח).
וגל- אני אוהבת אותךךך!
ברו'שששששש בגלל שזה אשכול פריקה
השארתי פתוח אבל כל מה שקשור למפגש
תדברו באשכול של המפגש
מאוהבת בך ילדה את מקסימההההההההההה
אין עלייך באמת שאת אחת המדהימות
אני ממש שמחה שנהנת נסיכה מגיע לך
אוהבת אותך ונדבר מחר כי עוד מעט אני עפה מואהההההההההההה
קבלי חיבוק ענקי יפה שלי
ותזכרי מה שאמרתי לךך😊 אהבה גדולהההההההה(בין מי שאת חושבת-לא קשור אליי)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן, אני זוכרת מותק.. 😁
אני בהתלבטויות לגבי זה..
למרות שעשינו שיחה.
תחברי למסן דקה.
ותודה שהשארת פתוח..
(זה דיי פריקה של תודה יותר מאשר סתם שנהנתי..)
ועוד תודה על כל המחמאות.. חח
אגב, מקווה שבעלך לא חושב שאני לגמרי מפגרת😁 חח
ודבר אחרון- מאמי, את יותר מהממת במציאות מאשר בחתימה! אז תחליפי את החתימההה!!
דברי איתי במסן מותק..
(ודבר אחרון חביב- שמתי לב עכשיו שההודעה שלי נראת כמו ההודעות של נאפי כשמישו עובר על חוקים בפורום- משו אדום בולט ואז תגובה קצרה אחרי.. חח)
בגלל שזה פריקה השארתי נסיכה
הסן לא עובד מאמי וגם האיסיקיו לא😢
יש תקלה בעיה או מה שלא יהיה
נמאס לי לפחות המסן מידי פעם נורמלי
האיסיקיו נדפק לגמרי אני אדבר איתך
או מחר או יותר מאוחר אם אני אחזור מוקדם
אוהבת אותך מאוד ברו'ש
את כזאת מקסימה לא יודעת למה ירדו לי דמעות
לקראת הסוף של התגובה שלך...
שולחת לך חיבוק ענקי בעזרת השם
יהיו תמונות חדשות ומהן אני אקח תמונה חדשה
לחתימה תודה רבה על הכל נסיכה
את מקסימה ובאמת שאני אוהבת אותך אחות.
חחחחחחחחחחח אל תצחקי עליי כשעוברים על החוקים
צריך לשמור על חוקי הפורום😉
אין כמוך נשבעת לך!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחח את מאמייייייייייי!! יוואוו אני כ"כ אוהבת אותךךך!!
מהממת, מדהימה, נסיכה, מלאך שלי, אחותי.. התיאורים האלו אפילו לא מתקרבות למה שאני מנסה להביע..
את הרגש הזה שיש לי עכשיו- אני פשוט כ"כ אוהבת אותךךך!! באמת את כמו אחות שלי!! תודה על הכל.. ובעיקר על זה שעודדת אותי לבוא.. כי אם לא הייתי באה, הייתי מפסידה את היום המדהים הזה..!!
ולגבי החוקים- מה את רוצה? זה קורעעעע.. חח
ואגב, את עוברת על החוקים עכשיו- זה שיחה אישית.. חחח
אז חזרה לנושאאאא!!
נ.ב.
כתבי לי בפרטי מה בעלך אמר עלי.. חח מסקרן אותי. 😁
אני???^^^
אם כן, אז אני בר עם החולצת פסים ורוד ולבן, חצאית ג'ינס😁
הייתי עם סתיו כל ההתחלה...
חחח ברוששששששששש
בחיים לא תיארתי אותך ככההה
את מד=ה=י=מה!!
והיה ממש ממש ממש כייף חחח ואני חייבת לציין שאת ממש פתוחה😁