מאמי אני לא מסכימה שבלי אפחד יהיה לך יותר טוב
את פשוט צריכה למצוא את המישהו הזה ששאת יכולה לסמוך עליו ב-100%
אם זה חברה טובה.. ידיד או חבר
יש אנשים כאלה עדין בעולם.. תתפלאי!
יש..
צריך להתאמץ כדי למצוא אותם..
ואני יודעת שזה קשה לסמוך על מישו אחרי שנפגעת הרבה פעמים
אבל צריך לדעת לעשות את זה
ואני בטוחה שאת תמצאי לך בעתיד מישו כזה
אני שמחה שחזר לך החיוך.. ושאת כבר לא בוכה בגלל אותם אנשים שפגעו בךך..
לא שווה לבכות בגלל אנשים כאלה..
אני מקווה שזה שאת עושה הפסקה
יעשה לך יותר טוב
בהצלחה מווותק!
מסכימה עם עינב מילה במילה
היא כאילו נכנסה אליי לתוך הראש
תחשבי על מה שהיא כתבה לך
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שליי!!
תמיד תיהיי אופטימית!
אם את מרגישה שהפסקה קטנה מהמחשב תעשה לך טוב
אז תקחי אותה..
העיקר שיהיה לך טוב..
אם את צריכה משהו
כל דבר
דברי איתי
אוהבת אותך המוןןןן
תעשי את הדברם שיעשו לך טוב מאמי שלי !
אוהבת אותך!
fffffffffffffffffffffffff
QUOTE (lipaz-sol @ 09/07/2007) QUOTE (einavush @ 09/07/2007) מאמי אני לא מסכימה שבלי אפחד יהיה לך יותר טוב
את פשוט צריכה למצוא את המישהו הזה ששאת יכולה לסמוך עליו ב-100%
אם זה חברה טובה.. ידיד או חבר
יש אנשים כאלה עדין בעולם.. תתפלאי!
יש..
צריך להתאמץ כדי למצוא אותם..
ואני יודעת שזה קשה לסמוך על מישו אחרי שנפגעת הרבה פעמים
אבל צריך לדעת לעשות את זה
ואני בטוחה שאת תמצאי לך בעתיד מישו כזה
אני שמחה שחזר לך החיוך.. ושאת כבר לא בוכה בגלל אותם אנשים שפגעו בךך..
לא שווה לבכות בגלל אנשים כאלה..
אני מקווה שזה שאת עושה הפסקה
יעשה לך יותר טוב
בהצלחה מווותק!
תודה מאמי.
אבל יש לי חברות וזה אני לא לבד.(יש לי חברה אחת שהיא ואני חברות דווקא די טובות,
מקווה שגם היא לא תפגע בי)
פשוט היה קטע מאחת מהם שנפגעתי ועכשיו יותר טוב .
ואני כבר כמעט לא סומכת בגגלל אותה אחת.
ויש איתי אנשים, קרובים לידי.
אני לא בוכה לא שווה אותי בכלל.
וכן מקווה גם אני שיהיה לי טוב בהפסקה הזאת.
ותודה מאממוש. 😊
אני יודעת שאת לא לבד לגמריי
אבל לפעמים שבן אדם קרוב פוגע חזק מאוד מרגישים הכי בודדים בעולם במאבדים אותו
אבל אם הוא פוגע.. הוא לא שווה גרוש ממך..
כמו שאת אמרת...
אני מבינה אותך מזה שחברה קרובה פוגעת
ואני מאמינה שכל אחת מבינה
אבל זה יעבור מאמי
ותמצאי מישי יותר טובה ממנה
ותנסי לחזק את הקשר עם החברה הטובה שיש לך
ואני מקווה שהיא תהיה יותר טובה בשבילך.
בהצלחה בהמשך מאמי !