מה היא כועסססת מהההההה?!? 😮
עלק דואגת רק לתחת של עצמייייי
אבל אני מצאתי לי דרך וסידרתי גם לה דרךךך
אז מה העצבייים?!
מה הקשר שאני דואגת רק לעצמיייי
איך שאני שונאת שקופצים למסקנווות
שבכלל לא קשורווות!!!!
יייייייייווו
והיא עוד מתעצבנת עליי
ומנתקת לי בפרצוווף
הדבר הכי שנוא עלי בעוולם!
אאוווווווווחח!! 😠
כן הא כלכך מוכר לי..
כל פען קורה לי- אני דואגת לחברה וחושבת רק עליה כדי שהיא לא תידפק- ובסוף היא עוד כועסת עליי או משהו..
אומשעוד יותר מעצבן- שכשהיא לא צודקת אז היא עוד נעלבת עליי כי אמרתי לה שהיא לא צודקת..
ואיי אחושקשוקה!
לא יודעת מה קרה מאמי
אבל תסבירי לה מה קרה
מה היה ומה את מרגישה
שלא תוציא עלייך סתם עצבים
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי תדברי איתה ותסבירי מה קרה
ובטח שתגידי לה שלא בסדר שהיא ניתקה בפנים!
מורן וחופית אני ניסיתי להסביר לה אבל היא התעצבנה כל כך ולא הקשיבה לי בכלל
אני אראה אותה היום אולי נדבר על זה
נראה כבר מה יהיה
יו זה התפתח הרבה יותר ממש שחשבתיייי
על כלווום
היא שמעה דברים שבכלל לא אמרתייי
מווווווווזר 😕 😯
טוב נראה כברר
לפעמים אנשים קופצים מהר מדיי..
תני לה להרגע ואז דברי איתה=/
אובהת אותךךך
תשבי תדברי איתה.
לא יכול להיות שסתם ככה היא תקפה אותך וניתקה לך.
יהיה טוב.
תני חיוך.
ותלמדי- אל תתעצבני.
לפעמים אנשים מסיקים מסקנות מהר מידיי.
קודם כל תרגעי !
(הידעת שככה מתחיל ספר בישול של מרוקאים ? |= )
חחח (= סתם בובה ,
יהיה טוב בע"ה , תחייכי . .
יאפ
3>