הייתה פגישה? למה לא מוזכר משהו..?
נהנתם? משהוווווווו??
ספרווווווווווו ליייייייייייייייייי?????
באסה שלא יכלתי לבוא מקווה פפגישה הבאה=\
אוהבת אתכם
ומי שהיה מוזמן לספפפפפפר 😊😊
חח יש מצב עדיין לא חזרו או משהו
איך שלא יהיה פרטים ומיד
QUOTE (סוופרמאמי @ 09/07/2007) חח יש מצב עדיין לא חזרו או משהו
איך שלא יהיה פרטים ומיד
ועוד פעם הם יהיו רעים ויסתירו מאיתנו את התמונות😛
נחמד
פעם ראשונה שאני רואה את כולם =] =]
צחוקים
דיבורים
היה כ"כ כיף , לראות את כל המתוקים ..
אוהבת אותכם 3>
היה ממש ממש כייף!!!
חחחחחח תמונות יש אצל נהיררר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש בערך 500 תמונות..
יאאא
איזה כיף לכםם!!
מחכה לתמונות!!!
מאמי יש את האשכול של המפגש
זה מיותר נעלתי אוהבת המון
היה הכי כיף בעולםםםם ממש נהנתיי
חבל שלא באת מאמי אוהבתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*