אופ😢
אני וחבר שלי קבענו שאני אבוא אליו
קודם הוא היה צריך לנסוע למשרד רישוי משו כזה..ואז הוא היה אמור לבוא לקחת אותי
הוא אמר שעה , שעה וחצי גג..
בסדדר..
עברו אפילו שעתיים וכלום אין זכר אליו
ואז פתאום הוא מתחבר לאייסי אני הייתי בשוק😢
לרגע אפילו חשבתי שקרה לו משהו...
תראו..
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:38) :
למה זה כבר לא מפתיע אותי..
-- (PM 03:38) :
נרדמתי
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:39) :
אני לא מאמינה פשוווט
אתה רואה אפילו לשניה אתה לא חושב עלי
--- (PM 03:39) :
מה הקשר עכשיו?
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:39) :
ככה אתה לא חושב אולי שהיית יכול להגיד לי או משהו כזה?
--- (PM 03:40) :
לשדר לך מתוך חלום?
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:40) :
מה הקטע אבל?!
אם קבעת איתי משהו למה אתה הולך לישון?
-- (PM 03:40) :
יחי ההבדל!
נרדמתי
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:41) :
טובבבבבב שיהיה
-- (PM 03:41) :
סורי :/ ?
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:41) :
😢
--- (PM 03:48) :
??
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:48) :
מה
-- (PM 03:49) :
אני זז לעבודה אז נדבר יפה שלי😊
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:49) :
אהא ברור...אלא אם כן יהיה לך משו יותר חשוב לעשות כמו לישון......
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:49) :
בעיייי
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:50) :
-- (PM 03:50) :
טוב זה כבר מגעיל סאלאמת!
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:50) :
מה מגעילל אתה מבריז לי וזה עוד מגעיל😢
חשבתי שקרה לך משו
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:51) :
-- (PM 03:50) :
כן תודה על הדאגה...איפה הטלפ]ון ? תחרטטי מי שהו אחר אז כמ שאמרת בעייי
•.° כ ר י ס [ : • (PM 03:51) :
😢
אז הוא לא ענה לי והתקשרתי אליו הוא גם לא ענה לי
אז שלחתי לו סמס וכתבתי אוף אתה לא מבן שכל הקטעים האלה שלך פוגעים בי אתה לא מבין שאני אוהבת אותך😢
אז מה הוא ענה לי?
אני בעבודה נדבר בערב😢
דייייייייייייייי 😢
בא לי למותתתת😢
שום למות מאמי
את צריכה להאמין לו מאמי
הוא אומר שהוא נירדם
הוא לא עשה את זה בכוונה
הוא אמר לך סורי \=
למה את לא אומרת לו שזה פסדר?
ובערב תדברוו תגידי לו את כל מה שיש לך להגיד לו
שזה ממש פוגע בך ככה ההיתיחסות שלו אלייך =\
QUOTE (koka15 @ 09/07/2007) שום למות מאמי
את צריכה להאמין לו מאמי
הוא אומר שהוא נירדם
הוא לא עשה את זה בכוונה
הוא אמר לך סורי \=
למה את לא אומרת לו שזה פסדר?
ובערב תדברוו תגידי לו את כל מה שיש לך להגיד לו
שזה ממש פוגע בך ככה ההיתיחסות שלו אלייך =\
אני יודעת שהוא לא עשה את זה בכוונה , אני מאמינה לו ואני יודעת שהוא עייף כי הוא בקושי ישן בלילה ועוד היה צריך לקום היום מוקדם לבצפר..
אבל די זאת לא הפעם הראשונה שלא מסתדר לנו משהו כזה...שבסוף הוא מוצא את עצמו מבריז
נכון אני סולחת כי אין לי ברירה
אבל נמאס לי ככה כל פעם לוותר לו : (
עדיף כבר שלא היה מציע לי וזהו...
אוף...
בא לי לישוווון.
בא לי לצעווק עליו.
בא לי לבכווות : (
יפה שלי
הינה הוא אמר שתדברו היום בערב
תתיעקשי להיפגש איתו
לא דרך האייסי או המסנ או הפלא
ככה שאף- אחד ממכם לא יתחמק
ותגידי לו את כל מה שאמרת לי
שזה מפריע לך שהוא מציא
ואז יוצא מצב שהוא לא בא
חח אני פוחדת שאני אתחיל לבכות לו 😢
הוא כל הזמן יוזם להיפגש זאת לא הבעיה
אבל איכשהו כל פעם משהו אחר מפריע לנו!
אוףף \ =
אז תיבדקו אוליי מתיי הזמן הכי מתאים
אל תקבעו ככה סתם באוויר
ואחרי זה יהיה משהו לא צפוי
ואז שנייכם תתבאסו
הוא גר באזור שלך?
הוא גר רבע שעה ממני : \
טוב נראה מה יהיה בערב \ =
בעע עדיין רע לי חח😢
תודה ברי , אוהבת אותך( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/07/2007) הוא גר רבע שעה ממני : \
טוב נראה מה יהיה בערב \ =
בעע עדיין רע לי חח😢
תודה ברי , אוהבת אותך( :
תאמיני לי שאני יודעת מזה..
אני גם היה לי ככה..
אבל עם ידיד טוב (היינו כמעט חברים , בגלל שלא יצא לנו להיפגש הפסקנו לדבר)
שכל הזמן רצינו להיפגש ולא יצא
תמיד משהו היה אמור להתבטל
וזה היה מבאס רצח
אחר שאני מתכוננת עושה פן והכל
והוא בשקה התישעים אומר שהוא לא יכול
זה מבאס
מקווה שהכל יסתדר בערב..
ושיהיה לכם בהצלחה מתוקה שלי (:
אוהבת אותך מלאאאאאא
חח אוףף..בנים \ =
תודה מתוקה...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/07/2007) חח אוףף..בנים \ =
תודה מתוקה...
בנים בנים
אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדייהם חחח 😂
אין על מה נסיכה
אני יכולה להבין אותו אבל גם אותך .
תדברי איתו בערב, כשהוא יחזור מהעבודה-
אני בטוחה שהכל יסתדר..
אל תיהי עצובה מאמי . קורה ...
מה שחשוב זה שתבהירו את העניינים ותתנצלו -
משם , תפתחו דף חדש.
נקווה לטוב
תודה יפות שלי ( :
QUOTE (ADI1 @ 09/07/2007) אני יכולה להבין אותו אבל גם אותך .
תדברי איתו בערב, כשהוא יחזור מהעבודה-
אני בטוחה שהכל יסתדר..
אל תיהי עצובה מאמי . קורה ...
מה שחשוב זה שתבהירו את העניינים ותתנצלו -
משם , תפתחו דף חדש.
אוהב אותך ואל תיהיי עצובה
אווווח איך אני מביינה אותך
חצי מהריבים שלי עם חבר שלי.
על הדבר הזה
על ההברזות
אני מבינה אותך שזה מעצבן ואת באמת מתחילה לחשוב שקרה משו..
אבל באמת היית יכולה להרים אליו טלפון אחרי שעה ולשאול מה קורה..
ובקשר לזה שהוא נרדם..
את צריכה לדבר איתו שיחה רצינית
חבר שלי היה עושה לי ככה על הזמן עד שדיברנו על זה רציני
תגידי לו שאת לא יכולה שזה ימשיך ככה
שאת יושבת בבית.. מחכה לו שיבוא.. מבטלת תוכניות ובסוף הוא לא בא
למה? כי הוא נרדם? מזה השטויות האלה? מה הוא לא שולט בעצמו?
ואם הוא רואה שהוא נרדם.. שירים לך טלפון ויגיד שהוא מצטער אבל הוא צריך לבטל
אני מקווה שזה יסתדר לכם.. ושהוא יבין אותךךך..
QUOTE (einavush @ 09/07/2007) אווווח איך אני מביינה אותך
חצי מהריבים שלי עם חבר שלי.
על הדבר הזה
על ההברזות
אני מבינה אותך שזה מעצבן ואת באמת מתחילה לחשוב שקרה משו..
אבל באמת היית יכולה להרים אליו טלפון אחרי שעה ולשאול מה קורה..
ובקשר לזה שהוא נרדם..
את צריכה לדבר איתו שיחה רצינית
חבר שלי היה עושה לי ככה על הזמן עד שדיברנו על זה רציני
תגידי לו שאת לא יכולה שזה ימשיך ככה
שאת יושבת בבית.. מחכה לו שיבוא.. מבטלת תוכניות ובסוף הוא לא בא
למה? כי הוא נרדם? מזה השטויות האלה? מה הוא לא שולט בעצמו?
ואם הוא רואה שהוא נרדם.. שירים לך טלפון ויגיד שהוא מצטער אבל הוא צריך לבטל
אני מקווה שזה יסתדר לכם.. ושהוא יבין אותךךך..
לא התקשרתי אליו..
כי תכלס בתוך תוכי הרגשתי שלא קרה לו כלום \ =
והוא נרדם תוך שניה... \ =
בעעעעעע..
כמה שאני מנסה להבין אותו אני לא מצליחה...
באמת נצטרך לדבר על זה רציני...
תודה מתוקה ( :
חופיתי אוהבת אותך