גם אצלי זה ככה......
נראה לי יש מבצע...
אה יכול להיות עכשיו ההודעות ששולחים לפלא מאייסי לענות זה חינם
אבל תכלס זה מעפן = \
גם אצלי זה ככה
מה זה החרא הזה ? |=
QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) גם אצלי זה ככה
מה זה החרא הזה ? |=
😊
ואיי גם לי...:\
מה זה אומר.????
אההה.. אנשים יש מצבע חדש מהפלאפון
להיכנס מהפלא לאייסי
יש מצב שזה זה
חחח גם אצלי זה ככה
מליון אנשים פתאום התחברו לי מהפלאפון חחח
QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007)
http://www.pelephone.co.il/im/
יש את זה לפני מלללללללא זמן בסלקום ואורנג'...