עד שהכל היה בסדדרר הן היו חיייייבבותתתת לעשות את זה .
איייןן הן לא חברות אמיתיותתתתתתתתת בכלל
נמאאסס לי להתאכזב מההן כל פעם מחדשששששששששש .
נמאס לי שאני אעשה בשבילן הכל
והן ?! כ ל ו ם .
לא מעריכות את זה ב-שיטטטטטטטט
אאווווווווך אני עצבבנית ררצצצח
😢
מאמי אל תתעצבני הם לא חברות אמיתיות אם לא מעריכים אותך!
אל תתני לאף אחד לעצבן אותך!!
לא מסוגלת לא להתעצבן . .
יותר מאוכזבת מכועסת 😢
הם לא שוות שתתעצבני
סתם מגעילות!
מאמי גם לי יש את התקופות האלה
שאני הכי שונאת והכי מאוכזבת מחברות שלי
ויש את התקופות שאני כל כך אוהבת אותן ומעריכה את זה שיש לי אותן בכלל
זה יעבור :]
מאמי ככה זה חברות אי אפשר לצפות מהם ליותר מדי...
אל תיקחי את זה קשה...במצבים כאלה את מכירה מי מהם החברות האמתיות שלך וממי להתרחק חבל על העצבים והדמעות כי אף אף אחד לא באמת שווה את זה
תיהייה חזקה ותדעי שאת לא צריכה טובות של אף אחד את יכולה להצליח לבד גם בלי חברות!!!
קודם כל מאמי תתחילי ללמוד לסמוך על עצמך!!!!
ואולי הן לא חברות אמיתיות, ואני בטוחה שלא חסר בנות שירצו להסתובב איתך
תעשי לך בחשבון מה את מעדיפה
אני כל כך מבינה אותךך!!
פשוט תנסי לא להתעצבן בגללן
כי הן לא שוות את זה
מואהה
תודה בנות ,
אוהבת אותככןן מלא !
עודדתן אותי .
מאמי חברות אמיתיות לא היו גורמות לך לכאלה עצביים
ואם הם לא אמיתיות אז הן גם לא שוות את העצבים שלך..
ובטח לא אותך..
תחזירי להם באותה מטבע כשיבוא היום..
והם יבינו לבד את הטעות שלהן..
אני בטוחה שאת יכולה למצוא לך חברות חדשות
ולהתחבר לבנות אחרות...
QUOTE (limaori @ 09/07/2007) קודם כל מאמי תתחילי ללמוד לסמוך על עצמך!!!!
ואולי הן לא חברות אמיתיות, ואני בטוחה שלא חסר בנות שירצו להסתובב איתך
תעשי לך בחשבון מה את מעדיפה
מסכימה מילה במילה
חנו'ש את מקסימה
אין סיבה שלא יהיו לך חברות אמיתיות
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יודעת שאתן צודקות,
אבל מה עושים אם קשה לוותר עליהן ככה ?
אוהבת אותכן, ותודה !