אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חזרתי עכשיו מבדיקות דם..
עד שהיא מצאה לי שם דם.. שנהה!
ניסתה מיד ימין לא הלך
לקחה את שמאל גם שנה עד שהיא הכניסה ת'מחט
אחר כך עד שיצא משם דם
היא הכניסה אותו לכל חור
ואז היא לקחה לי 2 מבחנות ובשלישית כבר לא יצא
אז היא לקחה לי מהאצבע
מבחנה קטנה
אני מרגישה כמו נכה
בקושי יכולה להזיז את היד
מעניין מה יהיו התוצאות
חלק יהיו מחר וחלק רק ביום ראשון
סתם פריקה
חח מאמייי פעם הייתי עושה כל חודש היו לוקחים לי 5 מבחנות
שאלו יהיו הצרות שלנו
וזה הכול בראששש
אני בחיים לא עשיתי בדיקת דם
חח כבר בת 17 😛
אבל בקורה אני צריכה לעשות
כי אני רוצה לקחת את הכדורים האלה
נגד הפצעים וזה דורש בדיקות דם
בשביל לראות שהכבד לא נפגע
וכו' וכו' וכו' וכו' וכו'
אבל מאמי זה משהו' שמחר מחרתיים
כבר תשכחו ממנו בע"ה!!
אוווהבת המון!!
3>
וחשוב לשתות הרבה מיים אחרי בדיקת דם
😁
שיהיה בהצלחה מאמי
ושימי קרח זה ירגיע את המקום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (--בובית--10 @ 09/07/2007) אני בחיים לא עשיתי בדיקת דם
חח כבר בת 17 😛
אבל בקורה אני צריכה לעשות
כי אני רוצה לקחת את הכדורים האלה
נגד הפצעים וזה דורש בדיקות דם
בשביל לראות שהכבד לא נפגע
וכו' וכו' וכו' וכו' וכו'
אבל מאמי זה משהו' שמחר מחרתיים
כבר תשכחו ממנו בע"ה!!
אוווהבת המון!!
3>
וחשוב לשתות הרבה מיים אחרי בדיקת דם
😁
באמת אני צריכה לשתות
כואב לי כבר הראש
והבדיקות לא כואב
אבל עד שהיא מצאה אצלי
השתגעתי
מואאההה
QUOTE (נאפי @ 09/07/2007) שיהיה בהצלחה מאמי
ושימי קרח זה ירגיע את המקום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שלייי
מואאהה
חח איזה מעצבן זה שלא מוצאים את הנקודה... סתומים חחח
תרגישי טוב בובה 😊
אוהבת אותך
תודה חופיתי
גם אני אוהבת אותך המון המון
בא לי לבכות רק מלשמוע על בדיקת דם
גם לי זה תמיד קורה לא מוצאים איפה להכניס את המחט ועל הדרך מחוררים לי את כל הגוף
סיוט שמכניסים את הזריקה זה כואב !
לפני לא זוכרת כמה זמן עבר עשיתי בדיקת דם לקחה לי 9 בקבוקי דם לא משנה מה הסיבה הרגה אותי חח..
זה שטויות זה עובר תרגישי טוב!
😊
ברור שזה עובר
אבל עד שזה עובר
זה כואב
ניסיתי לישון
ואני קמה כל שעה
בגלל הכאבים או לא יודעת למה..
אני מקווה שזה יעבור מהר😢
תודה יפות שלי😊
אוי אני עשיתי בכל חיי רק פעם אחת בדיקת דם כשהייתי בת 5 ואני נשבעת לכם שאני עד עכשיו זוכרת את הרגע ההוא😢
זה היה ממש כואף : (
אווייי
כשהייתי קטנה עשיתי כמה פעמים
ותמיד היו מוצאים לי מהר
וזה לא כאב לי כמעט וכלום
ועכשיו פתאום היא לא מצאה
וזה כואב כל כך
וגם כל היום יש לי בחרחורות היום
ואני שותה ואוכלת
מוזר:\