להבנההההההההההההההההה ראשונההה זה לא על הבנות כאןןן
זה על כאלו שאני מכירההה
אז פריקהה עצובהה למרות שזה נשמע פריקה עצבניתתת
עזבו מתוסבכת אנייי
אוךךךךךךךך אני כל כך עצבניתתת
אני עצבניתתת כי כואב לייי
באמתתתתתתתתתתת
אני לא מבינה את כולן אשר בגלל אכזבה מסויימת או שפגעו או שיקרו אז זהווו
"בא לי למות" "אין לי חשק לכלום"
תגידו מה אתם בסדר???????????
מה כבר חסר לכם בחייםםםםםםםםםםם?!?!?!?
אתם יודעים אלו צרות יש בעולםםם?!?!?!
אנשים חיים בעוני ולא אוכלים דבר
אנשים בורחים מפני החשש שיהרגו אותםםם
אנשים נהרגיםםם
אנשים קורעים את התחת שלהם עובדים 2-3 עבודות בשביל לפרנס את המשפחההה
ואתם שומעים תלונה מהם?
אנשים נלחמים יום ולילה , ואוכלים פשוט חראאאא ולא מתלוננים ככהההה
דדייייייייייי צריך לנער את הנוער היוםםם
הוא מרוכז בעצמווו
רואה כל בעייה שלו באנכיות, חושב שהעולם סובב סביבוווו
זה מרתיחחח אותיייייי
גאדדדדדדדדדד על כל דבר קטן שקורההה זהו נכנעים?
לא שמעתם על המשפט?
קשה זה טוב , כואב זה מצויין?!?!?!
המשפט הכי טובבבב
עשיתי מסעעע של 10 קילומטר עם אלונקות ודפקתי את הברך באמצעעעע
ומה בכיתי? לא דיקלמתי לי בראש את המשפט הזההההה
נכון כואב לכםםם אז מה? תפסיקו באמצע?
לא תמשיכו ותתחזקוווו
ואחרי שסיימתי את המסע אתם יודעים איזה טוב הרגשתייי?!?!הייתי גאה בעצמיייי
אז נכוןןן כואב ופוגעים בכםםם
ואולי בכלל זה גם באשמתכם?!
קחו גם חלק מהאשמה שלכם
חשבתם על זה שתמידדדדדדדד האחר אשם?!
לטנגו צריך שנייםםםםםםםםםםםםםםם
וואלה נכון גם אני הייתי ככה
אם חברה הייתה משקרת לי הייתי שבוע בדיכאוןןן
אם היו פוגעים בי אז איבדתי את האמוןןן
אבל שאלה לי אליכם?! אתם כאילו קדושים שאתם לא פוגעים באף אחד?!
מתי בפעם האחרונה ביקשתם סליחההה?!?!
כל הגאווה הזאתייי, מגעילה, פשוט מגעילה
מה כבר אסור לומר סליחה?! אז מה אתם מצפים שיגידו לכם סליחההה
ומזה החוסר פירגון הזהההה?!?!?!
מה אסור לומר כל הכבוד ולהתכוון לזההה
אוךךךךךךךךךך עזבווווווווווווו
אני לא רוצה להשמע פלצנית או מתנשאאאא
אבל יש כאלוו שצריכות להבין כמה דבריםםם
וכואב לי שהן ככה
הן מזיקות לעצמןןן
😢
יש מקומות שאת צודקת
ויש שלא...
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לרוב אני מסכימהנ איתךך
מואההה
QUOTE (נאפי @ 09/07/2007) יש מקומות שאת צודקת
ויש שלא...
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת
אולי הגזמתי
אבל ניסיתי להעיר אותה מהמצב שהיא בה
מקווה שלא פגעתי בה יותר😢
תודה טוניטהה אוהבת אותךךך
אני מקווה שהיא תרגיש יותר טוב
ותבין חלק ממה שפה
לדעתי אולי היא צריכה רק חיבוק
ממך וזה כבר יגיד לה הכל...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 09/07/2007) אני מקווה שהיא תרגיש יותר טוב
ותבין חלק ממה שפה
לדעתי אולי היא צריכה רק חיבוק
ממך וזה כבר יגיד לה הכל...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נתתי לה חיבוק אין הכוללל
דיברתי איתה שעותתת
היא פשוט לא מבינה שהיא מתנהגת כמו ילדה קטנה
בהתנהגות שלה היא פוגעת רק בעצמה
אולי מילים ישירות כאלו יעשו את זה...
אוהבת אותךךך
חח חופיתייייייייי אוהבת אותךךךךךךךךך
אווי ליאורי כמה שאת צודקת
מסכימה איתך..
יש בנות שיותר מידי תקועות בעצמן
אבל לא נורא
אל תדאגי
יום יבוא והם יבינו שכל העולם שהיה להם פעם
נעלם בגלל שהם תקועות בעצמן
את לא תצליחי לשנות אותן כמה שרק תנסי
זה אופי.. ואופי קשה לשנות אם לא באמת רוצים
זה יבוא לה יום אחד
יהיה טוב מאמי
תני לזמן לעשות את שלו...
-אוהבת-
עיניבי צודקת מאמי
הכול זה בחירה שלה
וגם הבעייה שלההה
תודה יפה שלייי
אוהבתתת
יש דברים שאת צודקת והכנסת לי לראש כמה דברים..
למרות שההודעה שכתבתי היום זה היה כבר מייאוש..כי נמאס לשכב כל היום במיטה זה משעמם ונמאס..אבל בתוכי אני יודעת שאני חזקה ואני יעבור את זה כמו גדולהה..
אבל לפעמים יש משברים..לא כמו שהיה לי אז...
אבל אני אחת שלא פוגעת..גם אם כן אני מבקשת סליחה ומתחננת..ותמיד אני מפרגנת ועוזרת..אבל תמיד בסוף דופקים אותי..! זה לא בשליטתי.!
כן את צודקת..
אבל כל עוד לא חווים משהו כזה נורא השטויות היומיומיות שלנו נראות לנו כסוף העולם..
\ =
בגלל זה נסחפים ואומרים כל מיני דברים כאלה שלרוב בכלל לא מתכוונים לזה
לפחות אני ככה \=