די איזה מראושרת אני עכשיו- קיבלתי בבגרות במתמטיקה ככה:
ציון בגרות-100 ציון מגן בית ספרי-73 ציון סופי- 100!
😉
עכשיו אני הולכת לעשות בגרות ספיזיקה תחזיקו אצבעות כי זה כבר באמת לא למדתי חחח
כיףףףףףףףףףף לךךך
בהצלחה מאמיייי
גם לחברות שלי יש חחח
QUOTE (limaori @ 09/07/2007) כיףףףףףףףףףף לךךך
בהצלחה מאמיייי
גם לחברות שלי יש חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל הכבוד מאמי!
בהצלחה בבגרות !
לאביו
יאאא
איזה כיףף לך
כל הכבוד
בהצלחהה!!
מואההה
כל הכבוד מאמיי
בהצלחה ..
אוהבת אותך
איך לא החשיבו תמגן! ? :|
כל הכבווד! (:
QUOTE (morand @ 09/07/2007) איך לא החשיבו תמגן! ? :|
כל הכבווד! (:
^^^
מקווה שהלך לך טוב הבגרות היום... 😎
הממ היה בסדר..
תודה חמודים..
הממ נוכן לא החשיבו את המגן כי אנחנו בצפר חדש וישכללו את זה אחר כך.
אבל יש מצב גדול שיבטלו לי אותו..