דיייייייייייייייייי מה כבר יכול להיות יותר גרועעע..
חופש גדול- על השבוע הראשון החבר נפרד ממני!
תקוועה לי בחור איפשהו במדינה, עם עצמי, והמחשב! ממש מרגישה באי בודד, רק עם החפירות של המשפחהההההה..
מרגישה הכי לבד בעולם 😢
נימאס לי!
אני מתגעגעת, אני רוצה אותו לידי!!
ואיפה הם?! כולם נהנים, ורק אני תקועה בחור שלי עם עצמייייייי!
אוףףףףףףףף ככה יעברו לי החודשייים האלה?! כנראאאאאאה!!
מיואששתתתתתתתתתתתת! באלי למותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה עשיתי שככה נהיה מההההה?
למה זה מגיייייייעה ליייייי?!!!?!?!?!!
אלוהים נימאסלי, אם הגיע הזמן..קח אותי!
לילה טוב, מקווה לישון ולא לקום! ויאללה ביי!
וכן אני יודעת שאני לא מעריכה ובלהלבללהלבלהלה, אני פשוט מיואשת מהכל! ביי!
אוךךךךך , אני אוהבת אותך [: את אף פעם לא לבד !
שום לישון ולא לקום כפרה על מורן כמו שאני מכירה אותך בשעה הקרובה את מתחברת
יהיה טוב=]
יפה שלי אל תדברי ככה את תרא י שהכל יהיה בסדר לאט לאט
תחשבי חיובי תצאי עם חברות אל תיהיי עצובה ככה אוהבתראותתתתתתתך
מורנו'ש קודם כל את לא לבד
ובחיים לא תהיי לבד
יש לך אותי ואת האתר
יש לך חברות וידידים
יש לך משפחה ואת עצמך שזה הכי חשוב
ויש לך את כל העולם סביבך
תסתכלי גם על הטוב נכון
שאת לא עוברת תקופה קלה
אבל את תעברי אותה כמו גדולה
לכל אחד בחיים יש מכשולים ובעיות
אבל בסופו של דבר עוברים הכל
אוהבת אותך אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניי אממי זה לא הזמן להתיאאש מתוקה
אז החבר עזב אז זהו סוף העולם?!? את לא יכולה להנות בלעדיו!?!?!
ואם מדברים על חור איפשה שאת גרה מה אני יגיד??!!? 😊
אז מתוקה חייכי תסתכלי על הצד החיובי תצאי תהני תשתגעי החופש הזה!!
ואם משעממם לך את מוזמנת אלי אל תתעצלי את גרה 5 דקות ממני 😉
מאמי את תראי שזה רק ההתחלה
קודם כל אנחנו פה
וגם חברות שלך
צריך פשוט למצוא מה לעשות..
מאמי אני פשוט מזדהה איתך כ"כ
מה שיש לי להגיד לך רק. .
זה לא להתייאש
אלל תוותרי
יהיה טטוב בסוף
אוהבת אותך כ"כ
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) מורנו'ש קודם כל את לא לבד
ובחיים לא תהיי לבד
יש לך אותי ואת האתר
יש לך חברות וידידים
יש לך משפחה ואת עצמך שזה הכי חשוב
ויש לך את כל העולם סביבך
תסתכלי גם על הטוב נכון
שאת לא עוברת תקופה קלה
אבל את תעברי אותה כמו גדולה
לכל אחד בחיים יש מכשולים ובעיות
אבל בסופו של דבר עוברים הכל
אוהבת אותך אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותך מלאא
ואם את צריכה משהו
רק תגידי
QUOTE (נאפי @ 09/07/2007) מורנו'ש קודם כל את לא לבד
ובחיים לא תהיי לבד
יש לך אותי ואת האתר
יש לך חברות וידידים
יש לך משפחה ואת עצמך שזה הכי חשוב
ויש לך את כל העולם סביבך
תסתכלי גם על הטוב נכון
שאת לא עוברת תקופה קלה
אבל את תעברי אותה כמו גדולה
לכל אחד בחיים יש מכשולים ובעיות
אבל בסופו של דבר עוברים הכל
אוהבת אותך אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני צודקת .
אסור להתייאש , תמיד להיות אופטימים .
אחרי ירידה יש עלייה .
אוהבת מלא 3>
מאמי למה חברות שלך יכולות לצאת לבלות ..
ואת לא?
מה את שונה?
תרמי טלפון.. תיפגשי איתם ותצאי איתם
ואם את גרה רחוק? תסעי אליהם.. תשני אצלם
אני בטוחה שהוא יקבלו אותך אליהם!
תתעודדי.. אל תהיי במצב הזה..
"שאת בוכה את לא יפה..."
אני בטוחה שאת מהר מאוד יכולה למצוא חבר חדש
ולהתגבר על הישן...
מורנו'ש איך את מרגישה מאמי שלי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*