לא יודעת כמה זמן אני יחזיק
לא יודעת אם את מישהו זה מעניין..
אבל אני החלטתי שמעכשיו אין מחשב יותר..
את השירים אני יכתוב על נייר..
ואני כבר ילמד להסתדר... להתרחק מהמחשב!
בעייי והיה נחמד להיות פה שנתיים.
נתראה.... (אחרי שאני ישבר.)
😢 לא מבינה, אבל אם זה מה שטוב לך..
מקווה שתחזרי אתכותבת יפה ואת מתוקה חבל
אני כ"ך מאושר בשבילך על ההחלטה הזאת!!
בהצלחה...
הלוואי שאני הייתי מסוגל לעשות ככה...
אני מאה אחוז מבין אותך...
אני לא מבינה למה את צריכה
להתנתק ממקום שאת אוהבת(ככה אני חושבת לפחות)
אבל מכבדת כל החלטה שלך
מקווה שתשמרי על קשר
אני בטוחה שתחזרי מהר
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*