אתם מכירים את זההה שאתםםםם מתיםםם שייגמר היום!!!
שנמאס ללכםםם מהיום המפפגר הזההה, אתם לא מסוגלים יותר לנשום, לחיות...
חנוקים לחוצים עצוביםםם רע לכם וזה לא נגמר!!
והדבר היחיד שאתם רוצים לעשות זה ללכת לישון.
אבל מפחדים..כי אתם יודעים שמחר הולך להיות יותר גרוע?!?!?!
אאאאאאאאאאאאההההההההההההה
אתם יכולים להוסיף "אתם מכירים.." גם כן אם מתחשק לכם לפרוק.. =/





