אמ..אני סתם רוצה דעה, עצה או משהו כזה..
קיצר המצב הוא שבזמן האחרון אני מרגישה מאוכזבת מכולם.
אני מתחילה לרצות לנתק קשר אם כולם כי אני מרגישה שאני לא חשובה לאפאחד.
אז ככה לפני כמה חודשים ניתקת קשר אם זה שאני אוהבת, אבל זה גם מובן למה.
כי הקשר שלנו סתם פוגע בי.
עכשיו יש לי חברה וידיד שהכרתי ביניהם והם בקטע עכשיו, אני לא יודעת למה אבל אני נפגעת
מהקשר שלהם ומהמצב.
אתמול דיי כעסתי עליהם בגלל משהו, וחברה שלי התערבה בעיניין אז כנראה שאני מנתקת עם שניהם קשר.
הוא התקשר אליי פעמים.. אני לא יודעת בשביל מה..או לבקש סליחה ולסדר ת'עינייינים או לצעוק עלי..:/
עכשיו יש עוד קבוצה שאני וחברות שלי היינו מסתובבות איתם אז זה כבר לא כמו פעם וכנראה שאנחנו כבר לא הכי איתם...ואנחנו מתרחקים...SO גם הקשר איתם הולך ונעלם.
אני כ"כ מפחדת להישאר לבד בסוף..:/ אבל אני רוצה להוכיח לעצמי שאני יודעת איפה אני עומדת ושכל מי שגורם לי להרגיש רע לא יהיה בקירבתי...למרות שהיה לי מאוד טוב עם הידיד הזה...
😯 😯 😯 😯
ויק שלי?!?
את חייבת לעשות "חושבים"
עם הראש שלך
לדעת מה טוב לך
איזה קשר יביא תועלת
או איזה קשר יפגע בך
תחשבי מה טוב יהיה בשביללך
את לא לבד,אף פעם!
ויש לך אותי!
ותדברי עם אלה שרוצים לדבר איתך
אל תשללי סתם
מה אכפת לך,
אם יצעקו עלייך
יפסידו מדהימה כמוך
יהיה בסדר מתוקה
תחשבי רק לטוב
אוהבת אתך
יפה שלי,
אל תחשבי שכולם נגדך או משהו זה ממש לא ככה.
תחשבי אם עצמך אם מי את רוצה לנתק קשר ואם מי לא
ובקשר חזה שאת אוהבת טוב שכך גם ככה זה רק פוגע בך!
ובקשר לידיד שחשוב לך אולי תדברי איתו
תגידי לו מה שמפריע לך מה את מפסידה...
אולי זה יצא לטובה@
ואת לא לבד פה תמיד בשבילך!
תודה בנות וכן אני עדיין חושבת על הכל...
אבל אני ממש לחוצה בזמן האחרון...אני רוצה לחשוב על הכל
ופשוט אין לי זמן ממש...
אבל תודה😊😊
אוהתב אתכן המון ^^
אני ממש ממש מסכימה עם שתי
התגובות שמעליי וחבל להוסיף עוד משהו
חוץ מזה שאני אוהבת אותך מאוד
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמה שלי אם כל פעם שקורה משהו נבוא וננתק את הקשר?
לא חבל
תבואי ותסדרי את העיניינים
זה לא יעשה בסופו של דבר לך לא טוב
בכל פעם שיש איזה משהו בינך לאחרים אז זהו ? לומר שלום?
אז התרחקתן אז זהו? לומר שלום?
אולי תבואי ותתמודדי עם מה שקורה לך
אולי הריחוק בא ממך?
אל תבודדי את עצמך מהעולם
לא כיף להיות בודד!!
מסכימה עם כולןן
תמיד תזכרי שאנחנו כאן אוהבות אותך
ותמיד פה איתךךך
מואאההה