כל מי שעצוב...או שסתם נמאס לו מהכל...
אז אני ממליצה לשמוע את השיר של- fly-hillary duff השיר הכי מעודד בעולם
הנה הפירוש שלו.....
כל רגע, הכל יכול להשתנות
תרגיש את הרוח על כתפייך,
לדקה, כל העולם יכול לחכות,
תשחרר את אתמול.
האם אתה יכול לשמוע את זה קורא?
האם אתה מרגיש את זה בנשמתך?
האם אתה יכול לסמוך על ההשתוקקות הזו?
וקח את השליטה,
תעוף
תפתח את החלק בך שרוצה להתחבא.
אתה יכול לזרוח,
תשכח את הסיבות שבגללם אתה לא יכול בחיים,
ותתחיל לנסות, כי זה הזמן שלך,
זמן לעוף.
כל הדאגות שלך, תשאיר אותן במקום אחר,
תמצא חלום שאחריו תוכל לעקוב,
תגיע למשו, כשכלום כבר לא נשאר,
והעולם מרגיש חלול.
האם אתה יכול לשמוע את זה קורא?
האם אתה מרגיש את זה בנשמתך?
האם אתה יכול לסמוך על ההשתוקקות הזו?
וקח את השליטה.
תעוף
תפתח את החלק בך שרוצה להתחבא.
אתה יכול לזרוח,
תשכח את הסיבות שבגללם אתה לא יכול בחיים,
ותתחיל לנסות, כי זה הזמן שלך,
זמן לעוף.
וכשאתה בדיכאון ומרגיש לבד,
רק רוצה לברוח,
סמוך על עצמך ואל תוותר,
אתה יודע שאתה יותר טוב מכל אחד אחר.
כל רגע, הכל יכול להשתנות
תרגיש את הרוח על כתפייך,
לדקה, כל העולם יכול לחכות,
תשחרר את אתמול.
תעוף
תפתח את החלק בך שרוצה להתחבא.
אתה יכול לזרוח,
תשכח את הסיבות שבגללם אתה לא יכול בחיים,
ותתחיל לנסות,
תעוף
תשכח את הסיבות שבגללם אתה לא יכול בחיים,
ותתחיל לנסות, כי זה הזמן שלך,
זמן לעוף.
ברגע הכל יכול להשתנות.
מילים הכי נכונות והכי מעודדות!!!
אוהבת אותם יאפיים שלי תהנו מחר





