אמאא.. זה יום שכ"כ מפחיד וחשוב בשבילי..!
כ"כ הרבה דברים קורים מחר..
אחותי הקטנה, התינוקת שלי, (בת 12) נוסעת לקייטנה של שבוע! היא לא תישן פה, תבכה לי, תעיר אותי בלילה במקום את אמא והכללל!! דיי, אני ממש מתרגשת שהיא גדלה ככה, ואני מקווה שהיא תשרוד את השבוע ולא תחזור מגעגועים.. (או מהבעיה שיש לה- שאגב, מי שעקב- זה נרגע קצת.. היא על כדורים חזקים..)
וגם, יש לי שיחה דיי חשובה עם חבר טוב שלי.. שאני מאוד לחוצה לקראתה.. גם כי לא ראיתי אותו הרבה זמן.. אז אני מתרגשת ולחוצה..
וגם, כמובן, המפגש- אני לחוצה מזה רצחחח.. תמיד יש את הפחדים האלו שאולי לא יאהבו אותי ויסתדרו איתי, ושאני אתבייש יותר מידי (חח כן, זה קורה שאני מתביישת לפעמים.. למרות שבקושי..)
זהו.
אבל בקיצור- לחוצה ומתרגשת לקראת מחר..





