שמחה שהכל מסתדר לך,
שתמיד יהיה לך טוב מאמיי 😊
איזה שווה!!
מזל טוב😊
וחזרתם?!
שמחה לשמוע אותך ככה מאמי בהצלחה בהמשךך
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) יאה מותק,
שמחה בשבילך
מגיע לך את הטוב ביותר
בטוחה שתייהי הספרית של העיר!
גאה בך
כל הכבוד
אוהבת אותך מלא מלא
ובהצלחה בחיפוש דירות 😁
מסכימה
וערכתי את הכותרת מ"כנסו" תשימי לב לזה מאמי.
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח אז לא הבנתי?
אותו האחד שנפרדתם חזרתם?
התבלבלתי 😕 חחחחחחחחחחחחח
תחסכי קצת לדירה ותעברי לשם חח
ורק בצלחההההה ושיהיה לך רק טוב מאמייי
מגיע לךךךךךךךךךךךךךך
ובאמת נעלמתתתת