אמאא.. זה יום שכ"כ מפחיד וחשוב בשבילי..!
כ"כ הרבה דברים קורים מחר..
אחותי הקטנה, התינוקת שלי, נוסעת לקייטנה של שבוע! היא לא תישן פה, תבכה לי, תעיר אותי בלילה במקום את אמא והכללל!! דיי, אני ממש מתרגשת שהיא גדלה ככה, ואני מקווה שהיא תשרוד את השבוע ולא תחזור מגעגועים.. (או מהבעיה שיש לה- שאגב, מי שעקב- זה נרגע קצת.. היא על כדורים חזקים..)
וגם, יש לי שיחה דיי חשובה עם חבר טוב שלי.. שאני מאוד לחוצה לקראתה.. גם כי לא ראיתי אותו הרבה זמן.. אז אני מתרגשת ולחוצה..
וגם, כמובן, המפגש- אני לחוצה מזה רצחחח.. תמיד יש את הפחדים האלו שאולי לא יאהבו אותי ויסתדרו איתי, ושאני אתבייש יותר מידי (חח כן, זה קורה שאני מתביישת לפעמים.. למרות שבקושי..)
זהו.
אבל בקיצור- לחוצה ומתרגשת לקראת מחר..
שיהיה בהצלחה אל תתרגישי יותר מדי !
בהצלחה 😊
ברוששששש
מילה לי אליך - תהני!
זה הכל!!!!
QUOTE (pelad1 @ 08/07/2007) ברוששששש
מילה לי אליך - תהני!
זה הכל!!!!
😊 בהצלחה מאמי 😊
חמודים.. חח
אלעד- תהנה גם אתה.. האהאהאהאהאהא (צחוק מרושע... חחחחחח)
או-הו מחר וואחד יום ...
ארוווווך .
את כבר יודעת מה אני חושבת
הכל יהיה טוב אין סיבה לדאגה
שימי חיוך על הפנים
אבל חיוך אמיתי כן?!
את תהני
אני מבטיחה לך
אוהבת המוןןן והכל יהיה בסדר עם אחותך בעזרת השם
אין סיבה לדאגה😊 ואת אחות מקסימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי! נאפי, את מקסימה!! אני אוהבת אותך.
היה יום מעולה!! חבל"ז..
עכשיו הגעתי הבייתה.. (אחרי שנאבדתי פעמיים בדרך לאוטובוס.. חח)
עם שפשפת😁 ועייפותת.. אבל חפיף, יעבור.
לגבי אחותי הפושפושית.. (😁) היא עזבה הבוקר ולא בכתה או כלום (ברגע שהיא עלתה לאוטובוס אמא בכתה כמו תינוקת..חח) אבל עכשיו כשהגעתי אמא אמרה שאחותי בוכה מהרגע שהיא הגיעה ושהיא מתגעגעת.. יש למישו רעיון מה לעשות איתה? (אנחנו רוצים שהיא תישאר שמה כדי שתצא כבר ממתחת לסינר של אמא..)
ברו'ש פשוט אוהבת אותך מלאכית
את הכי מקסימה שיש שתמיד תחייכי
ויהיה לך טוב אין כמוך מואההההההההההההה
ואני שמחה שהכל טוב עם אחותך מאמי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי, את מדהימההה!!
נסיככככככככככככה!
ועם אחותי- בדיוק אמרתי שהיא בוכה מהרגע שהיא הגיעה לשם וביקשתי עצה.. חח