😢
כואב לי כ"כ
שורף לי הלב
מרגישה כ"כ רע
את צבועה כמו כולם
פשוט צבועה! 😢
כולם משחקים אותה דואגים לך
משחקים אותה כאילו את חשובה
ואת ? את עוד סתם אחת ..
סתם אחד שבעצם אף-אחד לא מכיר אותך
לא אותך ולא תחיוך שלך
כי הוא מזוייף
כמו האנשים המזוייפים שאת מכירה
בר?
אל תתני לזה לשבור אותך
אל תתני לאנשים כל-כך לפגוע בך
הם לא שווים ת'אהבה שלהם אלייך
אם הןם לא רואים את הכאב בליבך
תנסי להמשיך הלאה
כמה שקשה
תנסי לחייך
כמה שזה בלתי-אפשרי
התקופה,הזאת,
התקופה הקשה
לא תיהיה לה ברירה
היא תיהיה חייבת לחלוף מתישהוא
תיהי חזקה
אל תשברי
תרימי ראש למעלה 😊
חזה החוצה 😛
הוופ
לחייך 😁
אוהבת אותך
זה פסדר
רק רציתי לפרוק!
תודה, אוהבת אותך רגינה
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) זה פסדר
רק רציתי לפרוק!
תודה, אוהבת אותך רגינה
נו..אני כאן כדי להקשיב בר
לא?. 😛
אוהבת אותך
עם רגינה!!
תמיד פה בשבילך!!
מאמי מה קרה?
כבר מדברת איתך במסן
אנשיםם אני אוהבת אתכם כלכך
תמידדד
תודה על כל רגע ורגע שאתם איתי
בכל מצבב
אני אוהבת אתכם כ"כ
ברררררררררררררררררררררררר??
דפוקה על תחשבי על דברים כאלה!!!!!!!!!!!!!!1
נווווווווווו איתך!!!!!!!!!
איפה נעלמת לי!?!?!?!?
למה את ככה????:|
רגינה תגידי לכולם את מה שאמרתי לך ..
אוהבת אותך
ואת כולם!
אני יתגעגע
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) רגינה תגידי לכולם את מה שאמרתי לך ..
אוהבת אותך
ואת כולם!
אני יתגעגע
מה קוורה איתך מאאאאמי?
רגיי מה היא אמרה להגיד?! נו הדאגת אווותי
QUOTE (NoFOosH @ 08/07/2007) QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) רגינה תגידי לכולם את מה שאמרתי לך ..
אוהבת אותך
ואת כולם!
אני יתגעגע
מה קוורה איתך מאאאאמי?
רגיי מה היא אמרה להגיד?! נו הדאגת אווותי
סיפור ארוך...
לעבור לגור בחו"ל..:[
😢
ככה בנוי העולם כנראה....
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/07/2007) 😢
ככה בנוי העולם כנראה....
כן,
בנוי מאנשים מגעילים 😢
בר?
חו"ל?
מה?
מה קרה?
בגלל אנשים שלא שווים אותך?!
אל תתייחסי!!
הם סתם מפגרייםם
אוהבתת