
טארה שלי
( איזהה מושללממת היא נכווון?)
אתמול כשהיית עצובה נקרע לי הלב מאמי,
את ילדת אושר שתמיד צוחקת ומאושרת ופתאום ראיתי אותך בוכה ועצובה
מבלי שיכולתי לעשות כלום יפה שלי.
אני דאגתי לך ואני עדיין דואגת לך מאמי שלי!!
אני יכולה להבטיח לך שאת תעברי את התקופה הזאת
מהר מאוד כי את חזקה ואתם זוג מיוחד ונדיר
שיכול להתגבר על הכל אהובתי!
שום דבר לא יהרוס את האהבה העצומה שלכם !#$
הזמן יעבור מהר ואח"כ אתם תהיו שוב ביחחחד
אני אהיה לצידך תמיד אהובתתתיייי !!
אני אתמוך בך, אקשיב לך ואנסה להצחיק אותך ולהסיח את דעתך אפילו אם זה יהיה לכמה שעעות ...
חבל שאני לא קרובה אלייך היייתי מביאה לך חיבוק ענננננננננקק ומלאלאלאלא נשיקווווווות
אבל בינתיים את תטצרכי להסתפק בחיבוקים דרך המחשב יפה שלייי ....
אז קבלייי ממני ...
ענננקוגם המוווון

ואני רוצה שתחייכי תמיד כי את?
את הנסיכה שללללייי
ואני לא רוצה לראות אותך עצובה שוווב ,
כשאת עצובה גם אני נהיית עצובה 😢
תזכרי תמיד שיש ילדה שקוראים לה נופר
והיא אוהבת אוווותך עד אין סוווווווף
ותמיד תהיה לצידך ותתמוווך בך!!
הנה אני ואת(: ---->

תדעי שאני .....

לנצצצחחחח

נופר(:






