מחר מי שבא למפגש
שלא יתקשר לפלאפון שלי !!
כי הוא אצל אחי הוא לוקח אותו לתיקון
והוא חטטן והוא יענה לטלפונים \:
אז אני באה , אין מה לדאוג D:
בן כמה אח שלך?
אני מתקשרת D:
QUOTE (_קרנוש_ @ 08/07/2007) בן כמה אח שלך?
אני מתקשרת D:
30
חחחח הוא בן 30
לא צריך
אני הולכת על הקטנים
איייי דודדדדדדד D:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי!!!
קרו?? 😁
מה נסגר???? 😛
חחחח
אוהבת אותך!!!
קרןןןןן?!?את באה למפגש???
חחחחח גמני אוהבת אותך
יהיה טוב 😉
אני ככה בגלל דוד
ואני לא באה
את?
שיר כותרות עם "דחוף" "כנסו" "פליז" וכדומה אסורות.
תקראי בבקשה את חוקי הפורום!
לגבי מה שכתבת אין בעיה מאמי
שמחה שאני אראה אותך יאיאיאי התגעגעתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז אני מבינה שלא נוכל לארגן איזה מפגש פרטי בשירותים אה שיר...
צקצקצק..
לא בסדר את 😠
איך ניצור איתך קשר באמת ?..
מה אתם לא מכירים את הצד הזה אצל קרן?!?!?!?!
חעחע ראו את התמונה שלה במסן😛
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/07/2007) מה אתם לא מכירים את הצד הזה אצל קרן?!?!?!?!
חעחע ראו את התמונה שלה במסן😛
כנראה שהם עדיין לא מכירים
חחחחחחחחחחח
התמונה במסן יש לך בעיות איתה? הא?! הא?! הא?!
זה כבר לא אחד מהמאהבים שלי, זה אחיין שלי כפרעליייייייו 555 😁
QUOTE (_קרנוש_ @ 08/07/2007) חחחחח גמני אוהבת אותך
יהיה טוב 😉
אני ככה בגלל דוד
ואני לא באה
את?
כן
תבואי ממאמי