מה חשבתם שזהו יותר אני לא אחזור לפה?!
אז טעיתם 😁
כי רק נעלמתי לכמה ימים מהאתר...אם מישהו שם לב 😊
אבל חזרתי ובגדווול 😛
תאכלס כמה שאני אוהבת אותכם היה טוב לקחת קצת הפסקה מהאתר
עצה שלי
קחו לכם כמה ימים הפסקה מהמחשב, מהחברים, תתנתקו קצת, זה עושה ממש טוב
תנסו. 😊
אלו היו הימים הכי כייפים שהיו לייי 😊
ברור ששמתי שנעלמת..:|
אבל אני שמחה
שזה עשה לך טוב
שמרגישה שהיית עם עצמך
וחשבת על דברים
אולי באמת,זה כדאי.:\
רגע איך נפרדים מהמחשב?:|
תעזרי לי...
כי כל היום אני תקועה פה...
חח
התגעגעתיי מלא מלא מלא מלאאא
אוהבת אותך מאמי שלי
ברורררררררר ששמתי לב שנעלמת
ידובהה לא יכללתת להודיעעעעע?
דאגתייייייייי 😠
העיקר שחזרתתת(:
אוהבת אותך
ספרי לנו מה עשית כל הזמן הזה?;]
חחח
רגינה דווקא לא הייתי עם עצמי
איך התנתקתי מהמחשב?
הייתי עם משפחה, בני דודים שלי היו אצלי ואחותי
זה יותר טוב ממחשב וחברים
ואת יכולה גם לעבוד, גם דרך
אוווהבת אותך מאמי
חח בר אל תצעקי עלי 😢 😛
אני ברוך השם בסדר
אוהבבבת מלא 3>
חעחע גמני אישתייייי
בואי למסןןןן ((:
דובי D:
דובי D:
דובי D:
נישתמעעעעע 😂
שמחה שחזרת וברור שרואים שנעלמת משוגעת שלי
שמחה שעשה לך טוב הימיים האלו אוהבת אותך
באמת העיקר שחזרתי חן, מזניחה 😛
אוהבת אותך חופיתי 3>
קרןןןןןןןן חזרתתתתתתתתתתתתת 😁
נבהלתתתתתתתתתתתתתייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 😮
עשית לי התקףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😕
יקופהההההההההההההההההההההההה 😁
העיקר שחזרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת בריאה שלמה 😛
ושזה עשה לך טוב חיחיחיחי!!! 😛
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
העיקר שנהנת מאמי
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*