עד שהיה לי תקופה טובה..
(בערך של שבוע...)
כל העצב חוזר אליי...
אני לא יכולה יותר אני רוצה לבכותתת..
אבל אני תופסת את עצמי......
קשה לי..
קשה לי..
שהתקופה הזאת תעבור כברר!
ואני מצטערת שאני לא מגיבה לאשכולות פה..
אני לא ממש בנוייה לייעץ ולעזור עכשיו !
תדעוו שאני אוהבת אותכם !
ושולחת לכלל מי שקשה לוו ורע לו חיבוק !
אוהבת אותכם !! 3>
פריקה..!
שני ,
את יותר חזקה
ויותר גיבורה
מהעצב הזה
העצב הזה רוצה להשתלט עלייך
אבל לך אסור לתת לזה לקרות
אני יודעת שעוברת עלייך תקופה לא משהו
ושאת מרגישה רע
אבל את חייבת להמשיך הלאה
בחיים יש עליות ויש ירידות
ואת לא יכולה להפסיק להילחם ולהמשיך
בגלל התקופה הזאת
את חייבת להיות חזקה
ולנצח אותה
להיות אופטימית ולהאמין שהיא תיגמר
אין לך על מה להצטער ..
את מרגישה רע וזה פסדר שלא יהיה לך חשק לכלום
אני מקווה שהכל יסתדר
אוהבת אותך מלאאאא
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) שני ,
את יותר חזקה
ויותר גיבורה
מהעצב הזה
העצב הזה רוצה להשתלט עלייך
אבל לך אסור לתת לזה לקרות
אני יודעת שעוברת עלייך תקופה לא משהו
ושאת מרגישה רע
אבל את חייבת להמשיך הלאה
בחיים יש עליות ויש ירידות
ואת לא יכולה להפסיק להילחם ולהמשיך
בגלל התקופה הזאת
את חייבת להיות חזקה
ולנצח אותה
להיות אופטימית ולהאמין שהיא תיגמר
אין לך על מה להצטער ..
את מרגישה רע וזה פסדר שלא יהיה לך חשק לכלום
אני מקווה שהכל יסתדר
אוהבת אותך מלאאאא
ברי איזו מקסימה !
תודה נסיכה !
העלת לי חיוך😊
אני מרגישה שאני רוצה להתנתק מכולם..
ולא לשמוע יותר מאף בנאדם שאני מכירה.!
כ"כ קשה לפעמים !
אבל את צודקת..
אני לא ייתן לעצב להשתלט עליי !!!!!!
בחיים !!!!!!!
אוהבתתתת אותך !
מואהה 3>
שנשןןןןןן?!!?
אהובתי??
כל תקופה רעה
מביאה איתה תקופה טובה!
תזכרי את זה!
תחיכי מתוקה
אל תתני לדמעות לשקוע בך
אל תתני לעצב להשתלט עלייך
את תראי שהכול יסתדר
ואני שולחת לך
* * חיבוקים * *
אוהבת אותךךך!!!!
QUOTE (שנששן @ 08/07/2007) QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) שני ,
את יותר חזקה
ויותר גיבורה
מהעצב הזה
העצב הזה רוצה להשתלט עלייך
אבל לך אסור לתת לזה לקרות
אני יודעת שעוברת עלייך תקופה לא משהו
ושאת מרגישה רע
אבל את חייבת להמשיך הלאה
בחיים יש עליות ויש ירידות
ואת לא יכולה להפסיק להילחם ולהמשיך
בגלל התקופה הזאת
את חייבת להיות חזקה
ולנצח אותה
להיות אופטימית ולהאמין שהיא תיגמר
אין לך על מה להצטער ..
את מרגישה רע וזה פסדר שלא יהיה לך חשק לכלום
אני מקווה שהכל יסתדר
אוהבת אותך מלאאאא
ברי איזו מקסימה !
תודה נסיכה !
העלת לי חיוך😊
אני מרגישה שאני רוצה להתנתק מכולם..
ולא לשמוע יותר מאף בנאדם שאני מכירה.!
כ"כ קשה לפעמים !
אבל את צודקת..
אני לא ייתן לעצב להשתלט עליי !!!!!!
בחיים !!!!!!!
אוהבתתתת אותך !
מואהה 3>
שני עם את רוצה להתנתק קצת
את יכולה קצת
איזה יומיים שלוש בלי מחשב
בלי אפחד לבד עם עצמך
שמחה שהעלתי לך חיוךך
אוהבת אותךךך
רגיי?!
נסיכתי..?
הבעייה אצלי שהתקופות משתנות בקמצבבב
בלתי נורמלי..
יום אחד אני יכולה להיות הכי שמחה ויום למחורת
הכי עצובה שיש !
אבבלל את צודקת
אני בטוחה שב"ה אני יעבור את התקופה המעצבנת הזאת !
אוהבת אותך !
תודה נשמתי !!!!!!!
ברי?!
חיבוקיייי ונשיקה ענקית !
ואני חושבת שאני אלך על זה..
כמה ימים בלי מחשב יעשה לי טוב !
אוהבתתתתתת3>
תודה !
מאמי שלי
מבינה אותך
אל תעצרי את הדמעות, זה לא בריא
אל תשמרי את הכל בפנים בבטן, זה לא טוב כי מתישהו זה יכול להתפוצץ
וזה יכאב לך יותר משכואב לך עכשיו
אז תתפסי את עצמך חזק
אל תפלי, ואל תוותרי מאמי
יש סיבה שאת ככה? או סתם בלי סיבה?
ואת יודעת שכל דבר אני פה בשבילך
3>
יפה שלי חיבוקקקקקק ענקקיי
תנוחי קצת תרגעיי
ואחרי זה תחזרי (:
אוהבת אותך3>
יפה שלי אני יודעת שמה שאת עוברת זה קשה,
אבל לא כל העולם יפול עליך בגלל המקרה איתו ועוד כמה דברים
את צריכה להיות חזקה ולהחזיק את עצמך עם העצב הזה
אני יודעת שאומנם זה קשה אבל לאט לאט !
את תתחילי לחשוב חיובי ולא על השלילי
אנני פה בשבילך תמיד!
אוהבת אותך יפתי
יפות שלי?!
תודה !
אני אוהבת אותכן המוון !
ת=ו=ד=ה !!!!!!!