מישו יודע מה יש מחר (9.7.07)בכיכר רבין? בערב?
נראה לי מופע למען איכות הסביבה
LIVE EARTH
זה מתאים לפורום מה שבראש מאמי
ויש שם פעילות לילדים משעה שמונה וחצי בערב
אם אני לא טועה...
וכל מיני הופעות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Mami_4_Ever @ 08/07/2007) נראה לי מופע למען איכות הסביבה
LIVE EARTH
זה היה אתמול...
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) זה מתאים לפורום מה שבראש מאמי
ויש שם פעילות לילדים משעה שמונה וחצי בערב
אם אני לא טועה...
וכל מיני הופעות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
אה סבבה תודה
אני סדרנית שם ורציתי לדעת מה יש חח
יומטובב