פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

השתנת

✍️ -anonimi- 📅 08/07/2007 09:56 👁️ 401 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
כבר כמה ימים הכל ניראה מאוס
כבר כמה ימים אני שותקת אבל באלי לצעוק
כבר כמה ימים שפשוט אני לא יכולה להמשיך לסבול תמשחק הזה

יש לי חברה שהיא יחסית ממש טובה
אני לא יודעת מה קורה איתנו בזמן האחרון
אני יודעת שאנחנו מתרחקות יותר ויותר
וכל פעם אני מגלה סימנים חדשים
אני יודעת שעוברת עלייה תקופה לא קלה
אבל אם היא רוצה שאני לא ידבר איתך ולנתק איתי תקשר אז שתגיד
כי ההתיחסות שלה גרועה כלכך
אני לא יודעת עם היא רואה שאני ניפגעת ממנה
וללכת לדבר איתה לא נראלי שכלכך יעזור
הדיבורים האלה לא שווים
וכניראה שגם אני בעיינה עם זה ככה
כשאני רואה שהיא מדברת עם אחת הבנות בחיבה כלכך
ומילים אחרות זה גורם לי להתפוצצות
אבל שאני מדברת עם מישהי היא עושה עליי פוזות?
אני סותמת תפה שלי שהיא מדברת איתה
והיא נהיית "חברה טובה שלה"
שולחת לה הודעות כל יום לפלא
שולחת לה באייסקיו במסנ
מדברת איתה קוראת לה בשמות
ואני נימחקתי על פני האדמה כאילו ולא הייתי קיימת בכלל
הפסיקה הכל
אני לא יודעת מה יש כבר!
ועם החברות הזאת שווה בכלל בעייניה
אחרי שבוע שעבר ...הכל השתנהה



הייתי חייבת ליפרוק
והדרך היחידה להשתמש באנונימי
מצטערת על החפירה
מאמי..אולי עשית לה משו בלי לשים לב?או שסיפרו לה משו שעשית כדי לסכסך?או שפשוט היא באמת חברה חחרא ולא שווה לך להיות עם חברה כזאת..!!
הדבר הכי נכון יהיה לעשות לתפוס אותה ב2 הידיים ללכת לצד ולדבר..!!!
אחרת בחיים לא תדעי מה עובר עליה..אם היא עם חברות אחרות בסדר ואיתך לא..!
תנסי לברר מה קורה לה..מקווה שעזרתי מאמי ובהצלחה..
אוהבתתת...
דידושית=]
QUOTE (עדידוש-177 @ 08/07/2007) מאמי..אולי עשית לה משו בלי לשים לב?או שסיפרו לה משו שעשית כדי לסכסך?או שפשוט היא באמת חברה חחרא ולא שווה לך להיות עם חברה כזאת..!!
הדבר הכי נכון יהיה לעשות לתפוס אותה ב2 הידיים ללכת לצד ולדבר..!!!
אחרת בחיים לא תדעי מה עובר עליה..אם היא עם חברות אחרות בסדר ואיתך לא..!
תנסי לברר מה קורה לה..מקווה שעזרתי מאמי ובהצלחה..
אוהבתתת...
דידושית=]
לא עשיתי שום דברר שפגע בה
מה כבר יכולים לספר לה?
זה לא עיניין של חברה חרא באמת שלא
אני פשוט מרגישה שקורה כאן משהו שזה לא אותו דבר
ואני ניפגעת מכל זה , אולי היא לא שמה לב ..אבל אניניפגעת ממנה לאט לאט
וזה הורס אותי ואוכל אותי מבפנים
אני לא יכולה לקחת אותה בצד ולדבר איתה מכל מיני סיבות שאני לא יכולה לפרט
וכמו שאמרתי עם ההיתנהגות הזאת ככה..
סימן שאני כלום בשבילה

תודה מאמי
לדעתי כדאי שתדברי איתה
תגידי לה מה את חושבת ומרגישה
אולי באמת קרה משהו שאת לא יודעת
שהיא לא מספרת לך או אומרת
אי אפשר לדעת בגלל זה רק שיחה
יכולה לעזור תהיי כנה איתה
תגידי לה פשוט הכל.
אני בטוחה שאם אתן חברות אמיתיות
הקשר שלכן יחזור להיות כמו פעם
מה שכן אל תוותרי על זה מאמי
הכל יהיה בסדר תהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) לדעתי כדאי שתדברי איתה
תגידי לה מה את חושבת ומרגישה
אולי באמת קרה משהו שאת לא יודעת
שהיא לא מספרת לך או אומרת
אי אפשר לדעת בגלל זה רק שיחה
יכולה לעזור תהיי כנה איתה
תגידי לה פשוט הכל.
אני בטוחה שאם אתן חברות אמיתיות
הקשר שלכן יחזור להיות כמו פעם
מה שכן אל תוותרי על זה מאמי
הכל יהיה בסדר תהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא יכולה לדבר איתה זאת הבעיה
אני לא נימצאת באזור שלה בכלל
אני לא חושבת שיש משהו שקרה
שמסביר ככה תהיתנהגות הזאת כלפיי
כי לא עשיתי לה רע בכלל
לא פגעתי בה, ולא שיקרתי לה .
אני רואה סימנים שיש מסביבה אני לא מטומטמת
ושאני שואלת מה יש ? אז היא אומרת כלום
כאילו הכל רגיל
ואני יודעת על מה אני מדברת זה כבר ככה משבוע שעבר
ההתרחקות הזאת כבר לא מצאת חן בעיניי
אני כל הזמן שולחת לה הודעות לפלאפון לאייסיקיו ולסנג'ר היא לא עונה לי
לא יודעת עם היא נימצאת או לא אבל זה נימשך שבוע ככה!גם בהודעות פרטיות
כשהיא רוצה היא שולחת פעם ב.. הודעה
נימאס לי להוריד דמעות בגללה נימאס לי פשוט לרדוף אחרייה אולי באמת עדיף להשאיר את זה ככה
במיוחד כשלא מעניין אותה
ולהמשיך הלאה
תראי לעולם לא תדעי בלי לדבר
וגם לא ממש ממליצה לך להשאר חברה שלה אם היא ממשיכה לפגוע בך
את לא צריכה להשפיל את עצמך מולה
אם היא רוצה לשמור על החברות בינכן אז היא צריכה להבין שההתנהגות שלה לא בסדר
והיא תדע את זה רק ע"י שיחה
וממומלץ לעשות את זה
כי בסופו שלי דבר לך זה כואב
מה אני יכולה לאמר לה כבר?
שהיא פוגעת בי
ניראלי היא בכלל לא שמה לב
או שהיא עושה את זה מתוך קינאה או משהו כזה
אני לא יכולה לדבר איתה היא בקושי עונה לי
QUOTE (limaori @ 08/07/2007) תראי לעולם לא תדעי בלי לדבר
וגם לא ממש ממליצה לך להשאר חברה שלה אם היא ממשיכה לפגוע בך
את לא צריכה להשפיל את עצמך מולה
אם היא רוצה לשמור על החברות בינכן אז היא צריכה להבין שההתנהגות שלה לא בסדר
והיא תדע את זה רק ע"י שיחה
וממומלץ לעשות את זה
כי בסופו שלי דבר לך זה כואב
עם ליאורי
אם היא חברה אמיתית ..
דברי איתה , תגידי לה כל מה שאת מרגישה..
ולפי זה תדעי איזה מין חברה היא....

בלי לדבר איתה, בלי לדעת מה הולך אצלה ..את לא יכולה לדעת כלום מאמי.

QUOTE (-anonimi- @ 08/07/2007) מה אני יכולה לאמר לה כבר?
שהיא פוגעת בי
ניראלי היא בכלל לא שמה לב
או שהיא עושה את זה מתוך קינאה או משהו כזה
אני לא יכולה לדבר איתה היא בקושי עונה לי
כן תגידי לה!!!
תוציאי את זה
אל תשמרי בלב
זה עושה רק לך לא טוב!!!
ואחרי שתדברו תעשי אצלך את החושבים אם היא באמת חברה!!!
QUOTE (limaori @ 08/07/2007) QUOTE (-anonimi- @ 08/07/2007) מה אני יכולה לאמר לה כבר?
שהיא פוגעת בי
ניראלי היא בכלל לא שמה לב
או שהיא עושה את זה מתוך קינאה או משהו כזה
אני לא יכולה לדבר איתה היא בקושי עונה לי
כן תגידי לה!!!
תוציאי את זה
אל תשמרי בלב
זה עושה רק לך לא טוב!!!
ואחרי שתדברו תעשי אצלך את החושבים אם היא באמת חברה!!!
ליאורר אני לא יכולה לינחות עלייה פתאום ולהגיד לה את זה
היא אמורה להבין את זה לבד
היא אמורה לדעת שהיא עושה לי רע
זה שאני ילך וידבר איתה על זה זה לא יתן לי כלום א
אולי זה מה שעוד יותר ירחיק בניינו
עזבי ועוד עכשיו ראייתי סימניים יותר ברורים לכל זה

מכירה תמשפט הזה?

" ..ליפעמים צריך לדעת לוותר על אנשים ,
לא ביגלל שאתה לא אוהב אותם ,
אלא בגלל שהם כבר וויתרו עליך ממזמן ..."


זהו זה מה שנותר לי לאמר
זה לא נכון המשפט הזה לגבייך ניראלי
את לא דיברת איתה על זה.
את לא יודעת באמת מה הולך..

בואי ניקח אותי דוגמה
כשאני לא במצברוח וכאלה..אני מתרחקת יותר מהחברות שהכי הכי קרובות אליי..
ולמה? אין לי מושג..אבל זה קורה..ואני מכירה עוד אנשים כמוני

אני לא יודעת מה הקשר שלכם אבל מה זה אצלכם
אם הייתם חברות טובות ואמיתיות אחת לשנייה אין סיבה לוותר עלזה..
חברה אמיתית נשארת תמיד!!!
אלא אם כן היא לא חברה אמיתית..
אבל בכל זאת..גם אם כן..וגם אם לא.. תדברי איתה לדעתי.
רק בשבילך, בשביל שתדעי מה באמת הולך.........
מה אני יכולה להגיד לה אבל?
את אותן שאלות כמו תמיד ?
למה את ככה אליי
ולמה ככה?
והיא לא תענה או שהיא תגיד על מה את מדברת בכלל?
ואני לא מבינה מה ישלך

היא בכלל לא עונה לייייי
אני לא יודעת מה ניסגר
מה הסיבה אני גם לא יודעת
לא שקרה לה משהו ..לפני שבוע הכל היה פסדר
פתאום ביום רביעי ככה הכל התחיל הכל
אין סיבה לזהה
מה עשיתי כבר? לא עשיתי שום דבר רע שהיא ככה מתנהגת אליי
אני תמיד שולחת לה הודעות
תמיד מנסה ליצור איתה קשר
היא זאת שלא עונה
והיא זאת שמתעלמת .. אין לי כבר מה להגידד..
והמשפט הזה כלכך נכון תאמיני לי
כי עם הייתי חשובה לה היא הייתה עונה לי ושולחת לי הודעות בחזרה
ולא גורמת לי לחכות שנים בשביל החזר לתשובה
לדעתי תרשמי לה את כל מה שאת רושמת פה..את כל מה שאת מרגישה
הכללל.. היא חשובה לך, ואת אוהבת אותה..ורואים כמה את בשבילה חברה טובה ואמיתית..
אולי היא לא מבינה אתזה.. תדברי איתה תגידי לה הכל..רק ככה יסתדרו הדבריםם..

על חברות טובות לא מוותרים, ואם היא חברה טובה אל תוותרי..
אבל בכל מצב כמו שאמרתי לך את חייבת לעשות תשיחה הזאת כדי לאמר לה את כל מה שאת מרגישה ולפרוק אתזה מעלייך.....לא משנה מה יהיה, תעשי אתזה. רק לטובתך..זה יקל עלייך תהייה בטוחה מאמי
את יודעת מזה לנסות לדבר עם מישהי
והיא לא עונה לך וכאילו היא מזלזלת בך
זה מייאש
למרות שהיא חברה טובה שלייי
והכלל!
אבלל אני מרגישה רע עם כל זה
😢
עזבי המילים כבר לא יוצאות מהפה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך