אני לא מאמינה שהוא התגייס
זה נראה לי כל כך הזוייי
אני יודעת שחלק ענקקקק בזה שהוא המשיך י'ג י'ד זה בגללי
ובגלל זה הוא לא התגייס למג"ב
עכשיו שאני קצת יותר בוגרת, אחרי שנתיים
אני פחות פוחדת
אני יודעת שפחד פשוט יהרוס הכול
אז היום שליוויתי אותו, לא בכיתי, ניסיתי לשמח אותו כמה שאפשר
כי הוא זקוק לזה
הוא זקוק לדעת שאני סומכת עליו
שאני בטוחה בקשר שלנו, שנעבור הכול
וכך הוא לא יסע לשם עם אבן בלב
רוצה שיסע שראש שקט
שידע שבכל שנייה שיתקשר אני אענה עם חיוך!!!
אז אני שמחה בשבילו באמת😊
שיהיה לו רק בטוב וכל מה שירצה יקרה 555
וגם לי, לחברים שלי ולכל המתגייסים השנה
הזויי שאנחנו מתגייסים לא?!?!?!
שיהיה לו בהצלחה בהמשךך
ולכם במיוחדד
שתמיד תהיו מאושרים 55555
כן הזווי לגמריי=\
אוהבת אותך
וואי שיהיה לו בהצלחהה..!!
וגם לקשר שלכםם.!!
אלה הדברים שמוכיחים את האהבה...ואני מאמינה שתעברו את גם את זה
שיהיה בהצלחה לכם מאמי..
אוהבתתת...
דידושית=]
הזמן טס פשוט קשה להאמין
איך שהכל עובר מהרר בלי ששמים לב לזה
בכלל מאמי שיהיה לך המון בהצלחה
ובמיוחד לו שישמור על עצמו
ואלוהים ישמור אותו ואת כל החיילים
אמןןןןןןןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מדהימות שלייי
העיקר שכל החיילים יחזרו הבייתה בשלום😊
אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןן
איזה מדהימה את מאמייי אני יודעת שאני הולכת לבכות שם כמו מטורפת חחח
כל הכבוד על הגישה זה מצוייין!!
שיהיה לו גיוס קל ונעים יפה שלי והמון בהצלחה
אוהבת אותך המון!!
אני אשמע קצת תוקפני אבל.. אם את אומרת שהזויי שאנחנו מתגייסים.. איפה לעזאזל את חיה?:\
ושיהיה לו בהצלחה😊
ליאורי שלי?!
אלוהים שומר עליו!
והגיוס זה חלק מהאזרחות שלנו
אל תדאגי
אתם תפצו אחד את השני
כל פעם שהוא יחזור!.. 😛
ואם משו?
תבואי אליי!..
חחחח
אוהבתתתת אותך!!!!!!!
מואה3>
חח נופריי עצרתי את עצמי לא לבכות
זה היה קשה חח
ראיתי עליו שהוא לא רצה שאני יבכה
זה היה עושה לו לא טוב😊
ואל תדאגי גם את!!
נשרוד הכולל
חח רגיי שליייייייי אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE אני אשמע קצת תוקפני אבל.. אם את אומרת שהזויי שאנחנו מתגייסים.. איפה לעזאזל את חיה?:\
ושיהיה לו בהצלחה
כן , זה כן נשמע לי הזויי
אני עוד לא מעכלת שסיימתי תיכון אז צבא?!
לי הזמן טססס ואפילו לא שמתי לב
אז זה הזוי לי😊