החברה הכי טובה שלי, הבנאדם הכי חשוב לי בעולם כרגע.
אנחנו הכי קרובות שיש.
היינו גם החברות של שני חברים הכי טובים, היינו יוצאים ארבעתנו תמיד
ואז אני וחבר שלי נפרדנו, אחרי חודש היא וחבר שלה נפרדו
וכבר אז לא יודעת למה הרגשתי שאנחנו קצת מתרחקות..קצת אבל עדיין
ועכשיו..בחודש האחרון אני בכלל מרגישה שאנחנו ממשיכות להתרחק
וזה ממש כואב לי...היא גם אמרה לי שהיא מרגישה שאנחנו מתרחקות.
אני יודעת שעכשיו רק נמשיך להתרחק עוד ועוד
עד עכשיו היינו מתראות כל יום בבית ספר,היינו גם עובדות יחד באותה עבודה,יוצאות כל הזמן
עכשיו סיימנו ללמוד והיא החליטה עכשיו גם לעזוב את העבודה
אני כ"כ לא רוצה שנתרחק אני הכי אוהבת אותה בעולם
אבל מה אפשר לעשות כדי שזה לא יקרה?
איך אפשר להמשיך להפגש כ"כ הרבה כשאנחנו כבר לא לומדות יחד ולא עובדות יחד?
זה לא שלא נצא יותר וכאלה אבל עדיין.. התרחקות בטווווח תהיה 😢 כבר יש... 😢
אם אתם כל כך קשורות אחת לשניה ואוהבות אחת את השניה
למה שתתרחקו..
אם זה בגלל החברים אז ממש לא שווה וגם בגלל העבודה!
פשוט תיפגשו ותדברו על זה !
תסבירי לה שאת אוהבת אותה ולא מוכנה לאבד אותה ורוצה שהקשר בינכם
ישאר אותו דבר..
ותצאו ותבלו ותיהיו אחת אצל השניה והרבה בקשר טלפוני
עם חופיתו'ש ^^^
חבל לתת לחברות להעלם!!
תסתכלי שום דבר לא מחייב שההתרחקות
תמשיך את עוד יכולה לעצור אותה.
לדעתי תדברי איתה על זה שוב
או שתכתבי לה מכתב שיראה כמה
היא חשובה לך וכמה כואב לך כשאתן מתרחקות.
תשתדלו שתיכן לפנות קצת יותר זמן אחת לשנייה
לבלות ולעשות מה שאתן אוהבות
אממ תיפגשו יותר תעשו מה שעשיתן לפני
הפרידה מהחברים ולפני שהיא עזבה את העבודה.
בהצלחה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי זה שאתן לא לומדות עכשיו ביחד ולא עובדות זה לא אומר שאתן צריכות להתרחק
אתן גם לא צריכות להיות אחת עם השנייה כל הזמן
תפגשו אחר הצהריים תלכו לים/בריכה
אפשר לפצות את זה על משהו אחר😊
QUOTE (limaori @ 08/07/2007) תראי זה שאתן לא לומדות עכשיו ביחד ולא עובדות זה לא אומר שאתן צריכות להתרחק
אתן גם לא צריכות להיות אחת עם השנייה כל הזמן
תפגשו אחר הצהריים תלכו לים/בריכה
אפשר לפצות את זה על משהו אחר😊
עם ליאוריי