עברה עליי אחת השבתות הנוראיות אני פשוט מתמוטטת 😢
אני לא מפסיקה לבכות והדרך הכי טובה זה להתרחק מפה ,מאייסי,מהמסן,מהחברים
אני חייבת את זה להבין איך אני ממשיכה אלה
אוהבת אותכם פורום אתר אהבה ישראלי מקווה לחזור ואם לא אז מתישהו נדבר
:I
אני מבינה מאמי את ההחלטה שלך
אבל אנחנו נורא נתגעגע ואני מבינה שאת לא רוצה להגיד בדיוק למה..
אבל אני פה תמיד
מאמי כל מי שהחליט ככה חזר בסוף אני מקווה שגם את ...
מה שזה לא יהיה תרגישי טוב מתוקה הכי חשוב שתהיי מאושרת
ואם לעזוב את האתר זה מה שיעזור לך אז לכי על זה ....3>
החלטה שלך
תעשי איך שבא לך ואיך שיעשה לך טוב
את תמיד מוזמנת להטחרת ולחזור מתיי שתרצי
מקווה שהכל יסתדר
אוהבת אותך 3>
מקווה שהכל בסדר ואם לא אז יהיה בסדר:]
מקווה שתחזרי כמו כל אחת..😊
*ולמי שחושב שהיא עוד אחת מהצומי שרוצה ללכת מהאתר יכול ללכת לחפש..!
(בעקבות אשכול שהיה)
אוהבת אותך😊
וואלה מבינה אותך,
גמלי נראה שאני הולכת לעשות תצעד הזה לתקופה של כמה ימים.
בליי אייסי, בלי מסן, בלי מחשב.....
בהצלחה בקטע..
ובסוף תמיד טוב.. בע"ה תראי!!
😊
אני חושבת שלברוח מהבעיות זה לא פיתרון
כי הן לא יפסיקו את פשוט תשימי את כל הבעיות
בצד בלי להתמודד
והמטרה של כל בנאדם בחיים זה להתמודד
עם הקשיים, הבעיות והמכשולים.
את צריכה להרים את הראש ולהגיד
"לא, זה לא יישבור אותי אני אהיה חזקה
ואעבור את כל זה"
אני לא חושבת שלעזוב את האתר זה דבר נכון
אבל אני אקבל ואכבד כל החלטה שלך
כי אני יודעת שתחזרי
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (morand @ 07/07/2007) וואלה מבינה אותך,
גמלי נראה שאני הולכת לעשות תצעד הזה לתקופה של כמה ימים.
בליי אייסי, בלי מסן, בלי מחשב.....
בהצלחה בקטע..
ובסוף תמיד טוב.. בע"ה תראי!!
😊
=\\
אושרית ,
אני מקווה שהכל פסדר
ולא קרה משהו חמורר
אם זאת הבחירה שלך את מחליטה
וכמו שאת עוזבת את יכולה לחזור
תדברי איתי בכל זאת
אוהבת אותך
נשמה שלי היום נדבר
כל תקופה גרועה עוברת
והכול משתפר!!!
אוהבת אותך ואיתך תמיד!!!
החלטה שלך
מקווה שתחזרי לאתר.
אושרית?!
איך נסתדר בלעדיך?😢
דיי, את לא יכולה לעזוב!
הבטחת לי לבוא להיפגש איתי ועם אלעדי!!
לא לא לא. את לא עוזבת.
מאמי שלי אני מקווה שזה הביחרה החכמה באמת ומקווה שהכל יסתדר!
בהצלחה דברי איתי!
הייתי רוצה לכתוב לך "נתראה מחר " אבל חושבת שזה יישמע מגעיל ,
את תחזרי לפה כמו כולן...
מאמי זו תקופה , כל אחד מתייאש באיזה שהוא שלב ורוצה להתרחק מכולם
אבל איך תעברי את התקופה הזו ללא החברים שלך , ללא המשפחה , ובלעדינו ?
אנחנו פה בשביל לעודד אותך ובשביל להיות לצידך , לא בשביל לגרום לך לרע ולגרום לך להתנתק מאיתנו...
תנסי לשתף אותנו בבעיות ואני בטוחה שיש פה קבוצה מדהימה שתנסה לעזור לך ולעודד אותך אם בתגובה חמה או באיסיקיו בשיחה שתנסה להבין אותך !
אני מקווה שתחליטי את ההחלטה הנכונה....
החלטה שלך , ומקווה שזה יעזור לך , וישפר את המצב הרוח שלך ..
סכ"ה אני מסכימה עם גל ^.
דווקא האתר , אני חושבת שהוא כמו תמיכה מסויימת .
מקווה שתחזרי(: .