QUOTE (lioosh @ 10/07/2007) אאהבבתתי . .
אוולי אני יקנה את זה לחבר שלי אני ישים את זה בתוך קופסא וימלא ת'שאר בשוקולדים (:
זה ייצא לך מקסים מאמי
את יכולה לרשום בבקשה כל אות מה שכתוב.
אני רוצה להכין עם זה משהו ליום האהבה
^^^ כן בבקשה תרשמי מאמי :]
😁 אוקיי אני רומשת😊
א-הבה מהי?
ב-טחון שאנו חשים כשיש לנו אחד את השני
ג-עגוע שעוטף אותנו כשאנחנו לא יחד
ד-אגה אינסופית לשלומך
ה-רמוניה שמשרה אוירה של שלווה
ו-רדים לשבת או סתם בלי סיבה
ז-הר בעיניים, המקרינות אושר ושמחה
ח-ברות טובה שדבר לא עומד בדרכה
ט-עם החיים
י-דידות נפש שהולכת ומתחזקת כל יום יותר
כ-בוד הדדי
ל-ויאליות של האחד כלפי השניה
מ-סירות עילאית ללא תנאים
נ-תינה רחבה ורצון לשמח
ס-ערת רגשות שממריאה לריח
ע-צמה חזקה של רגש עמוק
פ-שרות כדי להרוויח עוד רגע מתוק
צ-ורך להעניק את כל מה שיש
ק-ירבה עמוקה שרק אנחנו מבינים את כוחה
ר-ומנטיקה עם נרות, פרחים ויין
ש-יתוף בחיי הימויום של השניים
ת-מיכה בהחלט חשובה כדי לממש את המילה אהבה!
ממווואההה
אפשר לעשות עם זה גם פתקונים או מגילה ארוכה כזאת ליום האהבה..
שנה שעברה עשיתי לחבר שלי משהו מהמם אם אני יהיה אזכור כאהיה אצלו אני יצלם ויעלה את זה באתר..
היי יש לי את זה בעבודה..באופיס דיפו מוכרים את זה...
זה ממש נחמד 😁
יאאאאאאאאאוו איזה קטעע קניתי לו כזה בולל שבוע שעבררר חח
😁 😁