אני מרגישה איך הן הולכות לרדת כל רגע
וזה יקרה לי עוד מעט:[
פשוט רע לי, אף אחד לא מבין כמה שאפשר לפגוע
מילה קטנה נורא........
שיחה של ארבע דקות, אולי פחות
הפכה לי את כל התחושות הנעימות
פשוט רע לי
מותר לבכות מאמי וזה טבעי
תבכי ותוציאי אל תשמרי בלב
כי אחרת סתם יכאב לך יותר
תלחמי על מה שאת צריכה ואוהבת
אל תוותרי יהיה טוב
אוהבת המון ואם את צריכה
משהו אני פה תמידד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם זה עוזר לך מאמי אז תוציאי את זה ואל תשמרי בלב..
כאן אם את צריכה משהו אוהבת..
מצטרף..^^
אני כאן, לכל דבר.
שולח לך חיבוק חם.
^^^
תמיד פה בשבילך!
**חיבוקי גדווול**
גם אני........... ואת תראי שאחרי שזה יצא זה יהיה הרבה יותר טוב.......
ככה גם אני :/
-חיבוקקקקקקקקקקקק-
מאמי זה טוב לפרוק ולבכות זה משחרר אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך
חיבוווק ענק 3> ומלא נשיקווות 😘
זה מה שקרה לי אתמול..שיחה של 2 דק'
והתחלתי לבכות..
מכלום..!
מאמי שלי?! לבכות זה טוב !
אבלל יש גבול..
תבכי תצעקייי תשתגעיי תעשיי הכל
הכל תשחררי את מה שיש לך על הלב..
את תרגישי הרבה יותר טוב אחר כך !
אוהבת אותך !
ותתתתמיד פה בשבילך !!!!!
QUOTE (hofit189 @ 07/07/2007) אם זה עוזר לך מאמי אז תוציאי את זה ואל תשמרי בלב..
כאן אם את צריכה משהו אוהבת..
מקווה שהכל פסדר עכשיו
אני פה תמיד