שניר_הנסיך
תעשו משהו ..... =// זה מייבש אותי
איזה עצביים =//
כבר כמה יימים אני מכבה מדלייק מכבה מדלייק
כלום לא פועל ....
תעזרו לי קצת ?
😕 אולי תפנה למהנהלים בפרטי?
QUOTE (hofit189 @ 07/07/2007) 😕 אולי תפנה למהנהלים בפרטי?
רצוי
נשמע מוזר . . .
\\\\=
אין לי אפילו את החלון הקטן של תגובה מהירה...בצד...
מאיפה אני מביא אותם ?
אני אעלה את זה לדיון בפורום מנהלים.
אל דאגה.
מטפלים בזה אז אני נועלת בנתיים.
מקווה שיסתדר לך בקרוב😊