מאמי אם היית מאושרת אז למה את נותנת לאחרים להרוס לך!
מי שהורס לך את האושר לא שווה אותתך!!
אז קדימה לחזור להיות מאושרת ולחייך!!
אוהבת אותך
שבוע מדהים!
ליפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז???
חיוך ומהר!!!
מה את נותנת לאחרים להשפיע עליך!?אה?
יהיה טוב!
רק תביאי חיוך
אוהבת אותך
ליפז די היא לא שווה אותך בגרוש
שתקפןץ לך
אל תתני לכלבה להשפיע עלייך
אוהבת אותך מלא
יש לך מזל ואת חייבת להבין
שאם משהו אחד לא הלך
וכואב זה לא אומר שהכל חרא
וזה לא אומר שאין לך מזל
וזה לא אומר שאת לא יכולה
להמשיך ולהיות מאושרת
כי יש לך חוץ מהדבר הזה
עוד מיליון דברים בחיים
תהיי חזקה יפה שלי אוהבת
אותך הכי בעולם ותיראי עוד צבעים
חוץ משחור ולבן את חייבת לעבוד על זה נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lipaz-sol @ 07/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 07/07/2007) מאמי אם היית מאושרת אז למה את נותנת לאחרים להרוס לך!
מי שהורס לך את האושר לא שווה אותתך!!
אז קדימה לחזור להיות מאושרת ולחייך!!
אוהבת אותך
שבוע מדהים!
נכון היא לא שווה כלום אבל די היא מעצבנתת כבר.
נמאס לי מהזיוף שלהה. 😊
אני לא נותנת היא הורסת 😊
אני יחזור להיות מאושרת ולחייךך
שיהיה גם לך שבוע נפלא.
תודה אוהבת אותך מלא
מזויית שתילך ל..................
אל תתני לך בכלל את היחס היא לא שווה !
אוהבת 😊
מאמי אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב ואל תדברי ככה יותר
אם את תגידי "אין לי מזל "באמת לא יהיה לך ...
תשמיכי לחייך את החיוך היפה שלך ואל תקדישי יותר מידיי
זמן או תשומת לב למי שממש א שווה את זה
אוהבתת
tttttttttttttttttttttttttttt
את ילדה מאושרת ושמחה !
עם מלא מזל !!!!
ואת לא תתני לאף אחד להרוס לך ת'שמחה !
תזכרי שהכל קורה לטובה..!
ואם היא\הוא מבאסים אותך
הם לא שווים אותך !
במקום להראות להם שהם הצליחו לבאס..
תעשי ההפך !!!!
תחזרי יותר חזקהההה,יותר אמיצה !
ותראיי אייך הדברים מסתדרים !
אוהבת3>
ליפז את סתם מכניסה לעצמך דברים לראות
שאת סתם ילדה
ושאין לך מזל
ושאין לך ושאין לך
תסתכלי מסביבך ותראי מה יש לך
אל תתני לכל הדברים שיש לך להעלם
אף אחד לא שווה תעצבים שלך תביני אתזה!
מקווה שהכל יסתדר
אוהבת >