אני כותבת את זה עם דמעות של תנין !
המלאך שלי הלב שלי עכשיו הלך ולהרבה זמן!!!!
קשה לי בלעדיו קשה לי לדעת שלו הולך להיות קשה ולא להיות איתי בכלל!
סבבה תקופות ! 5 שנים ביחד עברנו הרבה אבל היום אני פשוט לא התמודדתי
המחשבה על לא לראות אותו לכלכך הרבה זמן אפילו בקושי לדבר איתו????? אני ישתגע
לא זה לא פייר זה לא מגיע לנו אנחנו כל כך טובים וכל פעם דפיקה חדשה
למה למה למה??????
עם רק הייתם מבינים כמה האהבה שלי חזקה רק ילדה אחת באתר הזה אולי מבינה!
אבל זה משהו חזק מכל דבר שקיים!
אני היסטרית עכשיו אני מנסה להירגע
לא מצליח לי. הוא אמר "חיים יפים שלי הכל יהיה בסדר מבטיח"
ועמדתי וחייכתי כמו טיפשה עם דמעות בעיניים
אמרתי לו אני יודעת נסיך אני תמיד שומרת עלייך לא משנה איפה אתה !
אני חייבת להירגע אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי זה בחיים לא קרה......אני אוהבת אותו כל כך......
סליחה על הפריקה ההיסטרית ולא מובנת שלי פשוט תבינו אותי הלב שלי כואבבבב!
מאמיי שלי?!!?
תיהי חזקה!
קודם תנגבי ת'דמעות
תשטפי ת'פנים
תשתי מים
ותנשמי עמוק
הכאב של אהבה,זה אחד הדברים הבלתי-נסבלים
ואני מבינה
כמה את אוהבת,כמה את רוצה
והדמעות האלה,שאי-אשפר פשוט להפסיק
דמעות כמו ברז
אני יודעת את זה ומכירה מקרוב
אבל אין ברירה מאמי
מבינה כמה כאב יש לך
אבל את חזקה את תתגברי על זה
אתם תחזרו שוב להיות כמו קודם
את תראי
תתניי לעצמכם זמן
אולי זה טוב התקופה הזאת לקשר שלכם
להבין באיזה עמדה הוא עומד,
ואני מבינה שאהבה שלכם,זה משו גדול!
את תראי
הכול הסתדר
רק מאמי?!
לא לבכות!!!!
תבכי רק מאושר!
אוהבת אותך
מאמי אני מבינה שאת נילחצת אבל עדיין לא הבנתי את הסיבה של המקרה..
מה קרה מאמוש...
ותירגעי אל תיהיי לחוצה..
תודה מאמי! באמת תודה אני מנסה להפסיק העיניים לא נותנות!! כמה שזה נשמע מפגר
לא נפרדנו או משהו אבל בגלל משהו הוא היה צריך ללכת להרבה זמן
QUOTE (Kitty-Kat @ 07/07/2007) תודה מאמי! באמת תודה אני מנסה להפסיק העיניים לא נותנות!! כמה שזה נשמע מפגר
לא נפרדנו או משהו אבל בגלל משהו הוא היה צריך ללכת להרבה זמן
מאמי אל תדאגי הכל יהיה בסדר תיהיי בטוחה
רואים כמה את אוהבת אותו ושמים לב !
אבל תיהיי חזקה תרגיעי אל תבכי זה לא יעזור את רק תסבלי מזה !
יהיה בסדר את תראי !
דברי איתי בפרטי!
בובי,
את תראי,
הכול יסתדר לטובה
הכול יהיה רק טוב בשבילך
כי בסוף? חייב להיות טוב לא.??😛
אוהבת אותך מאמי שלי!
תיהי חזקה
ואל תתני לדברים להרוס אותך!
תיהי מאושרת בשביל עצמך
ובשבילו
מואה 3>
תודה מתוקות שלי אני אוהבת אותכם! והכי מעריכה את זה בעולם!
QUOTE (Kitty-Kat @ 07/07/2007) תודה מתוקות שלי אני אוהבת אותכם! והכי מעריכה את זה בעולם!
כאן תמיד תמיד תמיד
בשבילך!!!
אוהבת אותך נסיכה !..=] =]
יפה שלי את תראי שזה יסתדר יעבור ציק צ'ק
אוהבת אותך לאט לאט ולא להיות עצוב זכרי מה דיברנו לאב יוווווווו
בכל מקום ובכל מצב הוא יהיה
איתך ואת תהיי איתו
5 שנים לא נגמרות בשנייה
האהבה רק תפרח יחד עם הגעגוע הזה
מותר לך לבכות ולפרוק
תהיי חזקה אוהבת אותך מאוד
ותמיד פה בשבילך
אני שולחת לך חיבוק ענקי
תהיי חזקה הכל יסתדר
התקופה הזאת תעבור
ושוב תהיו יחד מאושרים כמו תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 07/07/2007) בכל מקום ובכל מצב הוא יהיה
איתך ואת תהיי איתו
5 שנים לא נגמרות בשנייה
האהבה רק תפרח יחד עם הגעגוע הזה
מותר לך לבכות ולפרוק
תהיי חזקה אוהבת אותך מאוד
ותמיד פה בשבילך
אני שולחת לך חיבוק ענקי
תהיי חזקה הכל יסתדר
התקופה הזאת תעבור
ושוב תהיו יחד מאושרים כמו תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
קצת מבינה אותך
היום חבר שלי התגייס
אבל תאמת מאמי , זה המבחן האמיתי
אל תפחדי, זה רק יבריח אותו
את חושבת שהוא צריך את זה על הראש שלו?
הוא צריך לדעת שיש לו חברה בבית היסטרית?
הוא זה שבצבא
הוא צריך את החיזוקים שלך
ובגלל זה היום שליוויתי את חבר שלי לא בכיתי
לא רציתי שזה ישב עליו בנסיעה שבכיתי
ואני יודעת שזה היה כואב לו
וחוץ מזה בהתחלה זה קשה ואחרי זה מתרגלים
אלו החיים , היסטריה לא עוזרת בגרוש
מתווקה מה קרה ?
מז" לא תראי אותו הרבה זמן ?
מתגייס או מה ?
ואהבה שלכם נשמעת ממש חזקה
מאיך שאת מספרת אותה!!!
הגעגוע רק ייחזק אותה
מאמי את תראי שהכל יעבור מהר מהר
ושוב תחזרו להיפגש לדבר!!
רק אל תהיי עצובה יפה שלי!!!!!
אני לא מרשה לך 😠
אני חושבת שהחבר שלך גם לא ירשה את זה!!
אממ תמיד פה בשבילך!
**חיבוקי ע נ ק י**
מואההה