מה אתה מתנשא עליי?
ההודעה המפגרת ששלחת לי בפרטי לא מרגשת אותי בשיט
אל תשחק אותה כאילו אתה מכיר אותי
ואל תרים תאף כמו איזה חרא צהוב
וסתם כדי להראות לפורום כמה אתה תולעת:

Shot at 2007-07-07
אמן תקבל שבץ בתחת ><
אל תדבר אליי בכלל ואל תתגרה בי
אני לא לרמה שלך יש מבין?





