עוד שילשום הרגשתי כ"כ חרא...
כ"כ הרבה חוסר ביטחון בעצמי...
רציתי שהאדמה תבלע אותי..
כ"כ הרבה דברים השתנו בקשרים שהיו לי.
הרגשתי שהרחקתי מעצמי את כל מה שהיה לי.
ושאני אשמה בזה שלא סובלים אותי.
אבל אתמול, אתמול הרגשתי את הביטחון העצמי חוזר אליי.
את הכוח להתגבר על הכל, ולא לייחס חשיבות לאנשים שהחליטו להתרחק.
יש לי עוד המון אנשים שאוהבים אותי ותמיד יהיו לצידי.
אני מרגישה שבקרוש מאוד יהיה לי טוב.
שאני שוב ארגיש שלמה עם עצמי.
שהריקנות הזאת שנובעת מזה שאני לא איתו, או יותר נכון שהוא לא איתי.
תעבור😊
אני מתחילה להרגיש טוב עם עצמי גם כשאני לבד.
אני מרגישה שלעט לעט יורדות לי אבנים מהלב.
שכשאני עצובה אני כבר לא ישר בוכה.
וכשזה צובט בלב אני מסוגלת פשוט לבלוע ולא להישפך ולהתקפל על המיטה.
אני מרגישה שעוד מעט יהיה טוב.
אני מרגישה שזה כ"כ קרוב😊😊😊
וואיי איזה יופי=) אני שמחה בשביל מאמי 😊
דיי נהיה לי צמרמורות כשקראתי את זה..!!
אני בדיוקקקקקקק במצב שלךךךךךךך ובאותם זמנים..!! אמא'להה איזה מפחידד חח
וגם אני הרגשתי שאתמול הכל פתאום חוזר אליייי ושאני לא בוכה יותר מכל דבר
מקודם חשבתי פתאום עליו כי שמעתי איזה שירר..ואמרתי לאאאא חראא אני אבכה עליווו לך ממניייי אני לא בוכהה אתה לא שווה אותייי ואני שמחהה פשוט..!!!
אני מה זה שמחה בשביללךךך..!!!מאתמול התחלתי להיות יותר אופטימייתתת..!!
חחח איך נכנסתי לך להודעה עם זיבולי מוח שליי..פשוט אני מרגישה בדייוק כמוך..עם שלשום ואתמול וזה ולא ידעתי איך להביע את הרגש..!!
ואני מקווההה מאוודדד שזה ימשיך לך ככהה.!!!
אוהבתתת...
דידושית=]
ואי ואי
וקי?
אני שמחה שיותר טוב
אני שמחה שאת מתחילה להבין שלא הכול סובב סביבו
הדברים משתנים את תראי
הכול יסתדר על הדרך הטובה ביותר
תחייכי מתוקה
תיהי שמחה
ואם יש אנשים שלא אוהיבם אותך אז? חבל!
מפסידים
חברה מדהימה כמוך!
שתמיד תיהי מאושרת מאמי שלי
ובאמת...
הכול יהיה לטובה
אוהבת אותך!
QUOTE (may1231230 @ 07/07/2007) וואיי איזה יופי=) אני שמחה בשביל מאמי 😊
תודה מותק😊
QUOTE (עדידוש-177 @ 07/07/2007) דיי נהיה לי צמרמורות כשקראתי את זה..!!
אני בדיוקקקקקקק במצב שלךךךךךךך ובאותם זמנים..!! אמא'להה איזה מפחידד חח
וגם אני הרגשתי שאתמול הכל פתאום חוזר אליייי ושאני לא בוכה יותר מכל דבר
מקודם חשבתי פתאום עליו כי שמעתי איזה שירר..ואמרתי לאאאא חראא אני אבכה עליווו לך ממניייי אני לא בוכהה אתה לא שווה אותייי ואני שמחהה פשוט..!!!
אני מה זה שמחה בשביללךךך..!!!מאתמול התחלתי להיות יותר אופטימייתתת..!!
חחח איך נכנסתי לך להודעה עם זיבולי מוח שליי..פשוט אני מרגישה בדייוק כמוך..עם שלשום ואתמול וזה ולא ידעתי איך להביע את הרגש..!!
ואני מקווההה מאוודדד שזה ימשיך לך ככהה.!!!
אוהבתתת...
דידושית=]
אני שמחה בשבילך גם😊
וכן...למה שירד לנו הביטחון העצמי בגלל אנשים?
אני יודעת מי אני ואיפה אני עומדת וזה מספיק😊
אוהבת אותך המון😊
ומקווה שיהיה לך טוב ככה תמיד😊
ואל תשכחי שאם יורד לך המצב רוח...זה רק בראש שלך..
אז פשוט תשני את כיוון החשיבה😊
QUOTE (רגייי @ 07/07/2007) ואי ואי
וקי?
אני שמחה שיותר טוב
אני שמחה שאת מתחילה להבין שלא הכול סובב סביבו
הדברים משתנים את תראי
הכול יסתדר על הדרך הטובה ביותר
תחייכי מתוקה
תיהי שמחה
ואם יש אנשים שלא אוהיבם אותך אז? חבל!
מפסידים
חברה מדהימה כמוך!
שתמיד תיהי מאושרת מאמי שלי
ובאמת...
הכול יהיה לטובה
אוהבת אותך!
תודה מותק😊
אוהבת אותך המון ^^
ואת צודקת לא הכל סובב סביבו..
שהוא יסתובב סביבי אם בא לו ^^😛
חח כן בטח !😛
חחחחח חמודהה..!!! תודה על העיצההה מאמממיי..!!!
אני מה זה שמחה בשבילךךך אני אוהבת לראות אנשים שמחיים..!!
ואם את לרגע עצובהה את תקבליי מכוותתתת הבנננתת!?!?חחח
אוהבתתת...
דידושית=]
QUOTE (עדידוש-177 @ 07/07/2007) חחחחח חמודהה..!!! תודה על העיצההה מאמממיי..!!!
אני מה זה שמחה בשבילךךך אני אוהבת לראות אנשים שמחיים..!!
ואם את לרגע עצובהה את תקבליי מכוותתתת הבנננתת!?!?חחח
אוהבתתת...
דידושית=]
🙄 לה לה לה...
אל תאיימי עליי שמעת?😊 חח
את תביאי מכות אני אחזיר..לא תצאי מזה חייה😛 במיוחד כשאני בדיכאון.
אבל בגלל שאני לא רוצה להרוג אפאחד אני אנסה לא להיכנס לדיכאון ^^..
סתם.
חחח 😂 😂 מטומטת כמותי😊 לה לה לה
חחחחחחחחחחח😁
אוהבתתת...
דידושית=]
שמחה שאת מרגישה יותר טובבב(:
אוהבת אותך כ"כ
QUOTE (koka15 @ 07/07/2007) שמחה שאת מרגישה יותר טובבב(:
אוהבת אותך כ"כ
תודה😊
אוהבת אותך גמ..😊
יאאא אין לך מושג איזו שמחה
אני לראות ולקרוא שטוב לך
שהבנת את הדברים האלה
ולמעשה ראית את המציאות
שתמיד יהיה לך טוב ושתהיי שמחה
אוהבת אותך הכי בעולם
מואההההה ותזכרי שתמיד אבל תמיד
אם את צריכה משהו אני פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 07/07/2007) יאאא אין לך מושג איזו שמחה
אני לראות ולקרוא שטוב לך
שהבנת את הדברים האלה
ולמעשה ראית את המציאות
שתמיד יהיה לך טוב ושתהיי שמחה
אוהבת אותך הכי בעולם
מואההההה ותזכרי שתמיד אבל תמיד
אם את צריכה משהו אני פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני😊
אוהבת אותך המון ^^