תאריך :
שם:
כינויים:
ת.לידה:
מזל:
סגנון לבוש:
סטייל כללי:
פירסינג:
קעקועים:
צבע אהוב:
צבע שנוא:
מאכל אהוב:
מאכל שנוא:
חטיף אהוב:
חטיף שנוא:
פרי אהוב:
פרי שנוא:
בע''ח אהוב:
יש בע''ח?
מקום אהוב בעולם:
מקום בילוי מעודף:
צורת הבילוי המעודפת:
ריח אהוב:
ריח שנוא:
בושם:
מוטו:
סרט:
ספר:
שיר:
זמר:
זמרת:
להקה:
שחקן:
שחקנית:
מפחיד:
משמח:
מעציב:
מכעיס:
חג שולט:
יום אהוב בשבוע:
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת:
שיר שעושה מצברוח טוב:
שיר שעושה מצברוח רע:
בנאדם שעושה מצברוח טוב:
בי''ס:
כיתה:
עיר מגורים:
מידת נעליים:
מוצא:
סרט אחרון שראית:
אופטימי/ת או פסימי\ת:
תכונה לא טובה בעצמך:
תכונה שונאה באחרים:
תכונה טובה בעצמך:
תכונה אהובה באחרים:
לוקח/ת לכל מקום:
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה:
בחיים לא יתפסו אותך:
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד:
ואיפה את/ה עכשיו?
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו?
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו?
רוצה אבל לא יכול:
לא יכול/ה בלי:
מתגעגע/ת ל..:
גורם לך לבכות:
מצחיק אותך:
ים או בריכה?
חורף או קיץ ?
אופי או יופי?
נרדמ/ת בקלות?
קמ/ה בקלות? ל
איך את/ה עונה בפלאפון?
מה צבע הקירות שלך?
תאריך :07.07.07 תאריך מאגניבב!!
שם: עדי
כינויים: כינוי חדש..דידושית חח..אבל יש דיד עדידוש דידי ועודד..
ת.לידה: 28.7 החודדשש!!
מזל: אריהה
סגנון לבוש:ג'ינס וגופיה
סטייל כללי:רגיל..
:פירסינג: בטבור באוזניים באף
קעקועים: בגב למעלה
צבע אהוב: כחול
צבע שנוא: חום
מאכל אהוב:קובהה.!!
מאכל שנוא:פול..כי אסור לי..חח
חטיף אהוב: במבה
חטיף שנוא: אינלי נראליי
פרי אהוב: אגס
פרי שנוא:אינלי
בע''ח אהוב: כלב,אריה,דולפין
יש בע''ח? כלב תוכי ו3 קופים(אבא ו2 אחים😛)
מקום אהוב בעולם: ארגנטינהה!!
מקום בילוי מעודף: המרינה באשקלון(?!) חח איכ
צורת הבילוי המעודפת: להפגש כמה חברים צחוקים עד 3 בלילה ככה
ריח אהוב: של אוכל עירקי
ריח שנוא: של פול ירוק כי אסור לי להריח..אם אני מריחה אני מתה😢
בושם:אקסדהההה
מוטו: טוטו..חח..אנערף
סרט: שרק 1 2 3 בקרוב
ספר: זהבה ושלושת הדובים חח
שיר: כלללל השירים בספרדית
זמר: cristian castro חח נראלי אפחד לא מכיר'תו
זמרת: laura pausini גם נראלי שאפחד לא מכיר'תה
להקה: kudai גם נראלי אפחד לא מכיר'תם
שחקן: בנחמין רוחאס
שחקנית: קמילה
מפחיד: בני סלע
משמח: חברה חמודה שלי
מעציב:האקסים
מכעיס: שאומרים דברים לא נכונים ומתעקשים שזה נכון רררר
חג שולט:כיפורר חחחח
יום אהוב בשבוע: שבת
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת:"נגיד" "טוב נו" "יקקה"
שיר שעושה מצברוח טוב: יש הרבה
שיר שעושה מצברוח רע: סוד ליבי/רינת בר
בנאדם שעושה מצברוח טוב:חברה צ'ליייייי
בי''ס: אורטטט אפרידרררר איככככ
כיתה: עולה לי"בב אמאא
עיר מגורים: אצ'קלונננההההההההה
מידת נעליים: 38-39
מוצא: עירקייתתתת!!
סרט אחרון שראית:יש לה ביצים
אופטימי/ת או פסימי\ת:16 ו11 חודשים הייתי פסימית..רק החודש האחרון התחלתי להיות אופטימיייהההה חחחח=]
תכונה לא טובה בעצמך: בוכה מהרר!! איככ!!
תכונה שונאה באחרים: כל אחד ותכונתו שלו(אחלה משפט אה?!)
תכונה טובה בעצמך: אוהבת לעזור תמיד תמיד..לפעמים זה לא הכי טוב כי אז יש אנשים שמנצלים זאת לרעה
תכונה אהובה באחרים:כל אחד ותכונתו שלו(התלהבתי מהמשפט)
לוקח/ת לכל מקום: פלאפון
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה:סוד ליבי/רינת בר
בחיים לא יתפסו אותך: ערביםם..!! חחחח איזה שאלה
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: מחשב,פלאפון,ואת הבובה האהובה שלי וכמובן..את עצמי אני אשכח
ואיפה את/ה עכשיו?שוכבת במיטה מול המחשב עם גבס חח
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? ללכתתתת העיקר לללכתתתת
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? אממ..מעדיפה לא להגיד(אהממ האקס) אבל שיללךךך.!!
רוצה אבל לא יכול: אין לא יכול יש לא רוצה!!!
לא יכול/ה בלי: חברים
מתגעגע/ת ל..: אליו
גורם לך לבכות:שפוגעים בי...ובוגדים ביי..חברות כאילו
מצחיק אותך: לראות אנשים מפגרים שעושים שטויות
ם או בריכה? ים אבל בלי החול..!
חורף או קיץ ? קיץץץ!!
אופי או יופי? אופיייייייי!!!!!!!!!!!!!!
נרדמ/ת בקלות? חח כןןן.!!
קמ/ה בקלות? תלויי..
איך את/ה עונה בפלאפון?הההההההללללללווווווווו
מה צבע הקירות שלך? ורוד עם נצנצים מה זה יפהה!
אהבתייי..!!!!
אוהבתתת...
דידושית=]
תאריך :
שם: רגי נה
כינויים: רגיי,רג'ין
ת.לידה: 4.1.90
מזל: גדי
סגנון לבוש: ספורט אלגנט
סטייל כללי:אממ לא יותר מיידי צמוד העיקר שיהיה נוח
:פירסינג: לא
קעקועים: לא
צבע אהוב: כתום
צבע שנוא: ירוק
מאכל אהוב:אממ..יש הרבההה.😛
מאכל שנוא:אממ..קישואים,חצילים
חטיף אהוב: אמ..ביסלי
חטיף שנוא: צ'יפס
פרי אהוב: אבטיח
פרי שנוא: אין
בע''ח אהוב: כלב
יש בע''ח? לא
מקום אהוב בעולם: אוי יש הרבהה 😁
מקום בילוי מעודף: מקום שקטףבלי הרבה רעש !..כמו ים 😁
צורת הבילוי המעודפת: אממ שקט.רוגע ואוכל 😛
ריח אהוב: אממ טבע,בושם נחמד
ריח שנוא: אממ יש הרבה
בושם:AMOR AMOR
מוטו: ?.:|
סרט: אין
ספר: אין
שיר: יש הרבהה
זמר: אין
זמרת: אין
להקה: אין
שחקן: אין
שחקנית: אין חחח
מפחיד: הרבה דברים
משמח: משפחה,חיוך,שמחה
מעציב:בכי,כאב,מער
מכעיס: אממ אוי,אני כעסנית חח על הרבה דברים
חג שולט:פסח,חופש ארוך!
יום אהוב בשבוע: אין
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: תחיכיי,והעולם יחייך בחזרה!.הכול לטובה!
שיר שעושה מצברוח טוב: אממ הרבה...
שיר שעושה מצברוח רע: אממ מעטים אבל יש לא זוכרת שמות
בנאדם שעושה מצברוח טוב:משפחה
בי''ס: גמנסיה גן נחום
כיתה: י'ב
עיר מגורים: מרכז
מידת נעליים: 38-39
מוצא: חצי אשכנזיה חצי ספרדיה
סרט אחרון שראית: אממ..לא זוכרת מה השם..:\
אופטימי/ת או פסימי\ת:אופטימית! 😊
תכונה לא טובה בעצמך: פחדנית
תכונה שונאה באחרים: צביעות
תכונה טובה בעצמך: אחראית
תכונה אהובה באחרים:הומור,כנות
לוקח/ת לכל מקום: אאת עצמי! 😊 😊
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: אחד ברוסית
בחיים לא יתפסו אותך: בוכה
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: אותי,אותו,אוכל!
ואיפה את/ה עכשיו?בביתה שלי
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? אממ בינתיים לא טוב לי איפה שאני
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? אוי.לא יודעת מבולבלת בעניין הזה
רוצה אבל לא יכול: מתופפת!
לא יכול/ה בלי: אממ הרבה דברים
מתגעגע/ת ל..: אליו,
גורם לך לבכות: אממ אסור לבכות על שומדבר,!
מצחיק אותך: אממ..:| הודיה חחח(ילדונת 17) כפרע עלייה!!!!!!!!
ים או בריכה? ים!
חורף או קיץ ? חורף
אופי או יופי? אופי וקצת יופי
נרדמ/ת בקלות? לא
קמ/ה בקלות? לא כל-כך
איך את/ה עונה בפלאפון? הלוווווו ...?
מה צבע הקירות שלך?לבןןןן חחח
תאריך : 7.07.07
שם: שני
כינויים: דובי,שנשן,שנינוש,שון,שנינושית..ועוד הרבה..!
ת.לידה: 22.06.90
מזל: סרטן !
סגנון לבוש: אממ הכל....(כמעט הכל..חחח)
סטייל כללי: רגיל...
:פירסינג: אין...הייתי רוצה בלשון..!
קעקועים: איןןןןן...
צבע אהוב: אדום...
צבע שנוא: אממ אממ אין=\
מאכל אהוב: הכל, קוסקוס הכי !
מאכל שנוא: איממ כבדדדד
חטיף אהוב: במבבבבבבה !
חטיף שנוא: אין !
פרי אהוב: אממ אפרשזייף!
פרי שנוא: אפרסמון=\
בע''ח אהוב: אין...לא אוהבת...
יש בע''ח? לא..
מקום אהוב בעולם: ארץ ישראלל שלי !
מקום בילוי מעודף: בית..!
צורת הבילוי המעודפת: אימממ ללכת עם כמה חברות לייים, אוו לשבת בשכונה עם החבר'ה.. !
ריח אהוב: הריח שלו=\
ריח שנוא: ריח של פולים...בעע
בושם: היפנוטיק, או 212..
מוטו: "תן חיוך- הכל לטובה 😊 "
סרט: טיטאניק..!
ספר: =\\
שיר: לשכוח מנסה- אלון חסון והילד( למרות שזה משתנה כל יום כמעט)
זמר: שריףףףףףףףףףףףף !
זמרת: איממממממ...נינה?! חחחח
להקה: כרגע אין להקה...בעבר היו הגיימבוייז..חח מושפעת..
שחקן: =\
שחקנית: =\
מפחיד: ג'וקים !
משמח: החיוך של אמא !
מעציב:לחשוב עליו !
מכעיס: אחותי הקקטנה !
חג שולט:חנוכהההההה !
יום אהוב בשבוע: שלישי
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: "מזה פה שוקקקקקק?! "
שיר שעושה מצברוח טוב: בוא-עברי לידר..!
שיר שעושה מצברוח רע: תמיר גל ואבי ביטר-אדם זאב לבנאדם..
בנאדם שעושה מצברוח טוב: אאמאא ומורי שילי !
בי''ס: אהמ...
כיתה: עולה ל-י'ב..בע"ה !
עיר מגורים: ב"ש..!
מידת נעליים: 38-39
מוצא: מרוקאיתתתתתת !
סרט אחרון שראית: יש לה ביצים..
אופטימי/ת או פסימי\ת: אופטימית..תמיד אופטימית..
תכונה לא טובה בעצמך: תמימההההה !
תכונה שונאה באחרים: צביעות !
תכונה טובה בעצמך: טובה😊 ותרנית.. !
תכונה אהובה באחרים: כנותתתתת !
לוקח/ת לכל מקום: פלא'..רק שהוא התקלקל לי עכשיו !
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: חחחח לא שירים, טרקים..ומתחילה להשתגע..!
בחיים לא יתפסו אותך: מעשנת/שותה..
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: מחשב,פלא', ואת אמאאאא!
ואיפה את/ה עכשיו? בבית, מול המחשב..מן הסתם=]
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? אצלו..!
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? איתו !
רוצה אבל לא יכול: לא לא לא ! אין דבר כזה לא יכול..יש לא רוצה !
לא יכול/ה בלי: אמאאאאא
מתגעגע/ת ל..: לדובוןן שלי אופ אני אוהבת אותך !
גורם לך לבכות:הואאאא..דובי !
מצחיק אותך: חברה, ואמא !
ם או בריכה? ים..
חורף או קיץ ? קיץ!
אופי או יופי? אופי !
נרדמ/ת בקלות? ממש לא..!
קמ/ה בקלות? כן !
איך את/ה עונה בפלאפון? ההההלוווווווווו
מה צבע הקירות שלך? 2 וורוד, 2 לבן !
תאריך :7.07.07
שם: בר
כינויים: ברי, ברוש, ברברה, ברבי, ברבור, ברני, ברבריטה, ברושית, ברילה, ברלה , ועוד
ת.לידה: 2.2
מזל: דלי
סגנון לבוש: הכל =\
סטייל כללי:רגיל
:פירסינג: אף
קעקועים: לאלאלא
צבע אהוב: גווני כחול
צבע שנוא: ורוד
מאכל אהוב: קוסקוס
מאכל שנוא: סושי
חטיף אהוב: הכל
חטיף שנוא:אין
פרי אהוב: תפוח
פרי שנוא: קיווי
בע''ח אהוב: כלב
יש בע''ח? היו היה
מקום אהוב בעולם: דיסני
מקום בילוי מעודף: בית
צורת הבילוי המעודפת: להסתובב עם חברות בים קריון כל מיני
ריח אהוב: אוכלל
ריח שנוא: שמן
בושם: היפנוטיק אמור אמור ועוד..
מוטו: כל סוף הוא התחלה של משהו חדש😊
סרט: היומן , סיפור אהבה בלתי נישכח,טיטאניק, יש לה ביצים..ועוד כל מיני
ספר: אין
שיר: כמה חסר
זמר: איציק שמלי
זמרת: נינט טייב
להקה: סינרגיה
שחקן: \=
שחקנית: =\
מפחיד: גו'קים ,חושך
משמח: כל מיני
מעציב:שירים מסויימים ,סרטים עצובים , זיכרונות,
מכעיס: אחותיייי
חג שולט:פסחחח
יום אהוב בשבוע: שלישי
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: סבבה
שיר שעושה מצברוח טוב: לא יודעת
שיר שעושה מצברוח רע: של הטיטאניק
בנאדם שעושה מצברוח טוב: המון כאלה ..אתם במיוחד!
בי''ס: לוינסון בעעעע
כיתה: עולה ל י' אממאמאמא
עיר מגורים: קקרית ים גם זה חור
מידת נעליים: 36
מוצא: מרוקאית 😊
סרט אחרון שראית: המבורגר צ'יפס ורצח
אופטימי/ת או פסימי\ת: אופטימיייית😊
תכונה לא טובה בעצמך: מתעצבנת מהררר
תכונה שונאה באחרים: לא חברתיתי חסר חוש הומור שקרנים צבועים
תכונה טובה בעצמך: חברתיתי נאמנהה:]
תכונה אהובה באחרים: חברמנים, בעלי חוש הומור אופי טוב
לוקח/ת לכל מקום: פלאאאאא
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: כמה חסר
בחיים לא יתפסו אותך: מעשנת
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: מחשב , את לירן, ומקרר חחח
ואיפה את/ה עכשיו? בחדר
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? כן
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? לירן
רוצה אבל לא יכול: אישי
לא יכול/ה בלי: מחשב מוזיקה
מתגעגע/ת ל..: לירן , חופית ,סבתא ז"ל
גורם לך לבכות:סבתא ז"ל
מצחיק אותך: הממ המוןןןןןן
ים או בריכה? ים
חורף או קיץ ? חורף
אופי או יופי? גם וגם יותר אופי
נרדמ/ת בקלות? לא
קמ/ה בקלות? לא ממש
איך את/ה עונה בפלאפון? "הלוווו" "מיזהההההה"
מה צבע הקירות שלך? לבן ..עוד מעט אדוםםםםםםם
תאריך :07.07.07 חעח איזה תאריך יאפה( :
שם: כריסטינה ( :
כינויים: אממ אין כלכך
ת.לידה: 9.10.90
מזל: מאזניים
סגנון לבוש: חח לא משהו מוגדר
סטייל כללי: חח רגיללה שכזאת נראה לי
פירסינג: היה פעם נזם באף + 3 חורים באוזניים
קעקועים: בעע לא
צבע אהוב: לבן
צבע שנוא: ירוק
מאכל אהוב: פיצה
מאכל שנוא: כבד
חטיף אהוב: פרינגלס
חטיף שנוא: מממ...כיפלי עושה לי בחילה
פרי אהוב: מנגו
פרי שנוא: אבטיח חחעע כן אני מוזרה
בע''ח אהוב: סוסים
יש בע''ח? חתולה ( :
מקום אהוב בעולם: חח אממ ישראל אני מניחה
מקום בילוי מעודף: עם אהובי
צורת הבילוי המעודפת: ^
ריח אהוב: וואייי אין לי מושג חח
ריח שנוא: 😁
בושם: יש הרבה
מוטו: חח דיי אין לי
סרט: הסיפור שלנו
ספר: ביבר הזכוכית?נחשב?חח זה מחזה אומנם
שיר: הררבה
זמר: ^
זמרת: ^
להקה: ^
שחקן: ^
שחקנית: ^
מפחיד: מוות , נחשים
משמח: אוי נו זה לא מוגדר
מעציב:^
מכעיס: ^
חג שולט: חנוכה ( :
יום אהוב בשבוע: ראשון חח תתפלאו
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: חבל חח
שיר שעושה מצברוח טוב: הררבה
שיר שעושה מצברוח רע: ^
בנאדם שעושה מצברוח טוב: אהובי ( :
בי''ס: תיכון אחד העםם
כיתה: יב'
עיר מגורים: פ"ת
מידת נעליים: 38
מוצא: רוסיה
סרט אחרון שראית: וואי מה ראיתי אתמול?
אופטימי/ת או פסימי\ת:אופטימית..משתדלת
תכונה לא טובה בעצמך: חוסר סבלנות
תכונה שונאה באחרים: אדישות
תכונה טובה בעצמך: אמממ 😁
תכונה אהובה באחרים:^
לוקח/ת לכל מקום: פלאפון?
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: cold as you של טיילור סוויפט
בחיים לא יתפסו אותך: חח נשמע כמו הספר מחזור בחטיבה
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: סירה לחזור?
ואיפה את/ה עכשיו? בבית
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו?כןן
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? עם אהובי
רוצה אבל לא יכול: אוי😢
לא יכול/ה בלי: אהובי
מתגעגע/ת ל..: ^
גורם לך לבכות:^
מצחיק אותך: ^
ים או בריכה? יםם
חורף או קיץ ? קיץ
אופי או יופי? שילוב
נרדמ/ת בקלות? כן
קמ/ה בקלות? כןן
איך את/ה עונה בפלאפון? הלו או כן
מה צבע הקירות שלך? שמנת
תאריך :07.07.07
שם: ויקה
כינויים: ויקושית, ysataia, פוז'אטיה..קיצר לא משנה..>.<
ת.לידה: 10.06.91
מזל: תאומים
סגנון לבוש: חחח לפי מצבי רוח ^^
סטייל כללי: אה?
פירסינג: לא
קעקועים: מקווה שיהיה עוד מעט😊
צבע אהוב: משתנה
צבע שנוא: :/
מאכל אהוב: משתנה
מאכל שנוא: חציל, כבד ועוד המון
חטיף אהוב: דובונים ^^
חטיף שנוא: נו הדבר הציבעוני המתוק הזה לאדעת איך קוראים לזה
פרי אהוב: בננה
פרי שנוא: שכחתי איך קוראים לזה..^^
בע''ח אהוב: סוס
יש בע''ח? אח קטן נחשב?
מקום אהוב בעולם: בית
מקום בילוי מעודף: מועדון
צורת הבילוי המעודפת: ...
ריח אהוב: שלו
ריח שנוא: דיי נו אני לא הולכת לענות על זה ^^
בושם: אמור אמור
מוטו: עין תחת עין שן תחת שן
סרט: סיפורי סינדרלה
ספר: אל עצמי
שיר: פרסטי (ברוסית )
זמר: משתנה
זמרת: משתנה
להקה: משתנה
שחקן: לא מעריצה
שחקנית: "
מפחיד: להישאר לבד
משמח: כשהוא בא
מעציב: כשהוא הולך
מכעיס: כששוכחים אותי
חג שולט: חג המולד או סילבסטר או איך שלא קוראים לזה בעיברית
יום אהוב בשבוע: שישי
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: פיזדיץ
שיר שעושה מצברוח טוב: משו ברוסית
שיר שעושה מצברוח רע: משו ברוסית
בנאדם שעושה מצברוח טוב: חברות😊
בי''ס: שבח מופת
כיתה: עולה לי'א
עיר מגורים: ראשל"צ
מידת נעליים: 39
מוצא: רוסיה
סרט אחרון שראית: פגישה עיוורת
אופטימי/ת או פסימי\ת: אופטימית
תכונה לא טובה בעצמך: עצבנית
תכונה שונאה באחרים:אגואיסטיות
תכונה טובה בעצמך: אמיתית
תכונה אהובה באחרים: איכפתיות
לוקח/ת לכל מקום: פלאפון ואמ פי
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: פרוסטי
בחיים לא יתפסו אותך: XXXX
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: אותו ^^ מקרר,פלא
ואיפה את/ה עכשיו? בבית
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? לא
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? איתו
רוצה אבל לא יכול: להיות איתו😢
לא יכול/ה בלי: מחשב
מתגעגע/ת ל..: אליו
גורם לך לבכות: הוא
מצחיק אותך: לא עולה בראש עכשין
ים או בריכה? ים
חורף או קיץ ? קיץ
אופי או יופי? אופי
נרדמ/ת בקלות? כן
קמ/ה בקלות? לא
איך את/ה עונה בפלאפון? הלו.? XD
מה צבע הקירות שלך? צהוב
תאריך :07.07.07
שם: חן
כינויים: חנ'צ ,לסבית,חנושיי ועוד כמה
ת.לידה: 7.5.90
מזל: שור
סגנון לבוש: רגיל כזה לא משהו מיוחד
סטייל כללי:רגיל חח
פירסינג: אין 😢
קעקועים: אין 😢
צבע אהוב: אדוום
צבע שנוא: אין משהו מיוחד תאמת
מאכל אהוב:ספגטי
מאכל שנוא:כבד
חטיף אהוב: במבה
חטיף שנוא: במבה אדומה
פרי אהוב: אפרשזיף
פרי שנוא:הצהוב הזה חחח
בע''ח אהוב: כלב
יש בע''ח? לא
מקום אהוב בעולם: ים
מקום בילוי מעודף: ים
צורת הבילוי המעודפת: שכונה
ריח אהוב: רושאס
ריח שנוא: P: תביינו
בושם:אנג'ל לבנות רושאס לבנים
מוטו: תמיד בסוף טוב כולנו נמות ;] חחח
סרט: יש מלא
ספר: סודות נעורים
שיר: avril_lavigne-when youre gone
זמר: אין מישהו מיוחד
זמרת: אבריל לוין,נינט
להקה: ניקלבאק
שחקן: ליאונרדו דה קאפריו
שחקנית: אנה בוקשטיין
מפחיד: רוחות
משמח: חברים
מעציב:הוא
מכעיס: אנשים
חג שולט:פסח
יום אהוב בשבוע: שישי
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: טוב אחי
שיר שעושה מצברוח טוב: כל האוסים והטרקים
שיר שעושה מצברוח רע: when youre gone
בנאדם שעושה מצברוח טוב:מעיין
בי''ס: עמית
כיתה: י"ב בעזרת השם
עיר מגורים: ראשון
מידת נעליים: 27
מוצא: רומניה
סרט אחרון שראית:יש לה את זה
אופטימי/ת או פסימי\ת:אופטימית
תכונה לא טובה בעצמך: נאחזת
תכונה שונאה באחרים: יובש
תכונה טובה בעצמך: אממ חברותית?
תכונה אהובה באחרים:אנשים מאושרים
לוקח/ת לכל מקום: פלא
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: when youre gone
בחיים לא יתפסו אותך: בחיים לא יתפסוP:
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: פאלפון,מחשב,ואותו
ואיפה את/ה עכשיו?בחדר שלי;]
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? ללא
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? יש כמה ;] איתו ועוד עדי
רוצה אבל לא יכול: אותו
לא יכול/ה בלי: חברות
מתגעגע/ת ל..: עומרי ...
גורם לך לבכות:הוא
מצחיק אותך: מעייני
ים או בריכה? בריכה ברור
חורף או קיץ ? אמ אביב?
אופי או יופי? אופי
נרדמ/ת בקלות? אממ יאפ
קמ/ה בקלות? ממש לא
איך את/ה עונה בפלאפון? הלו
מה צבע הקירות שלך? ורוק בייבי
תאריך: 07/07/2007
שם: מורן
כינויים: נאפי מורני חח
ת.לידה: 20.11.90
מזל: עקרב
סגנון לבוש: לפי המקום שאני נמצאת בו
סטייל כללי: רגיל
פירסינג: אין
קעקועים: אין
צבע אהוב: כחול
צבע שנוא: אין
מאכל אהוב: פתיתים ופסטה
מאכל שנוא: חומוס/דגים/טחינה
חטיף אהוב: ביסלי ואפרופו
חטיף שנוא: במבההה
פרי אהוב: אבטיח
פרי שנוא: ליצ'י
בע''ח אהוב: סוססססס😊
יש בע''ח? כן
מקום אהוב בעולם: הבית והחווה שלי
מקום בילוי מעודף: כל מקום
צורת הבילוי המעודפת: כל בילוי הוא חוויה
ריח אהוב: של אהובי
ריח שנוא: של רפת
בושם: הרבה
מוטו: חייך לעולם והוא יחייך אלייך חזרה
סרט: לא אוהבת סרטים
ספר: כנ"ל
שיר: לילות קסומים
זמר: זוהר ארגוב
זמרת: זהבה בן,אביטל
להקה: אין
שחקן: אין
שחקנית: אין
מפחיד: אממ...
משמח: אהובי
מעציב: מרחק
מכעיס: שקרים
חג שולט: סוכות
יום אהוב בשבוע: שלישי
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: אוהבת אותך חח
שיר שעושה מצברוח טוב: לילות קסומים
שיר שעושה מצברוח רע: לא עולה לי משהו
בנאדם שעושה מצברוח טוב: אהובי
בי''ס: תיכון חדרה
כיתה: יא'
עיר מגורים: חדרה
מידת נעליים: 36
מוצא: חצי מרוקאית חצי טריפוליטאית
סרט אחרון שראית: לא זוכרת
אופטימי/ת או פסימי\ת: אופטימית
תכונה לא טובה בעצמך: רגישה לפעמים יותר מידי
תכונה שונאה באחרים: שקרנים
תכונה טובה בעצמך: שאני אתן הכל למען האנשים שאני אוהבת ושחשובים לי
תכונה אהובה באחרים: אהבה
לוקח/ת לכל מקום: פלאפון
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: כל כך לבד
בחיים לא יתפסו אותך: מעשנת
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: אהובי אהובי אהובי
ואיפה את/ה עכשיו? בחדר
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? כה
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? אהובי
רוצה אבל לא יכול: להיות עם אהובי
לא יכול/ה בלי: אהובי/הסוסים שלי/אבא שלי
מתגעגע/ת ל..: אהובי
גורם לך לבכות: הרבהה
מצחיק אותך: כמעט הכל
ים או בריכה? ים
חורף או קיץ ? קיץ
אופי או יופי? אופי
נרדמ/ת בקלות? לא תמיד
קמ/ה בקלות? כן
איך את/ה עונה בפלאפון? אם זה מישהו שאני לא מזהה במספר אז "הלו" אם זה מישהו
שאני מכירה אז "מה קורה מאמי"/"כן מאמי"
מה צבע הקירות שלך? יש לי שני חדרים באחד לבן בשני קיר אחד ורוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תאריך :7.7.07
שם: ריטה..
כינויים: פיתה חחחח
ת.לידה: 11.11.1991
מזל: עקרבית..😊
סגנון לבוש: הממ..ליודעת חח..כל פעם מששהו אחר..
סטייל כללי:ממ ליודעת חח
פירסינג: באוזניים נחשב?
קעקועים: אין
צבע אהוב: כחול..😊
צבע שנוא: אין..
מאכל אהוב:המבורגר חחח
מאכל שנוא:ממ יש הרבה שלא עולים לראש עכשיו..
חטיף אהוב: נישנושים הסגול- בצל ושמנת..מממ ללקק את האצבעות חח
חטיף שנוא:מממ אין דבר כזה חחחח הכל אני אוהבת..
פרי אהוב: תותים..
פרי שנוא: מממ..ליודעת..
בע''ח אהוב: כלבים..
יש בע''ח? ציפור שיר..😊
מקום אהוב בעולם: ישראל..😊
מקום בילוי מעודף: בים עם חברים..
צורת הבילוי המעודפת: אוכל, שתייה חברים ולהנות..
ריח אהוב: כל בושם של גברים..
ריח שנוא: קקי חחחח
בושם: LACOSTE
מוטו: לחיות את החיים בכיף,לא לקחת דברים יותר מדי קשה ללב ובסופו של יום הכל לטובה.
סרט: גריז!
ספר: חסד נעורייך
שיר: ממ אין אחד..
זמר: אין..
זמרת: אין
להקה: אין
שחקן: קיאנו ריבס..😊
שחקנית: קתרין זיטה ג'ונס..
מפחיד: לחזור לבד הביתה בלילה..(אני גרה בשכונה לא הכי טובה שיש)
משמח: להיות עם אהובי..
מעציב: מוות של דוד וסבא ז"ל
מכעיס: אי הצדק בעולם
חג שולט:פפסח
יום אהוב בשבוע:יום שישי את יודעתת- יש בעיר מסיבה..😊
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: אני אוהבת אותך!
שיר שעושה מצברוח טוב: I FEEL GOOD
שיר שעושה מצברוח רע: מממ זה תלוי במצב הרוח
בנאדם שעושה מצברוח טוב:חבר שלי..😊
בי''ס: בס"מת..
כיתה: עולה לי"א..
עיר מגורים: חיפה חיפה יפה..
מידת נעליים: 39-41
מוצא: ממ אני אף פעם לא יודעת מה לענות..אוקראינית חח..
סרט אחרון שראית:קליק איזה סרט שולט..😊
אופטימי/ת או פסימי\ת:אופטימית..
תכונה לא טובה בעצמך: לוקחת הרבה דברים קשה מדי ללב..
תכונה שונאה באחרים: לא מתחשבים..
תכונה טובה בעצמך: עוזרת..
תכונה אהובה באחרים:כיף עם חלק חח
לוקח/ת לכל מקום: פלפון חח
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: ממ שירים שקטם..
בחיים לא יתפסו אותך: בוגדת..
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: חבר שלי, הרבה אוכל ומוזיקה
ואיפה את/ה עכשיו?בחדר שלי..
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? כן- בים עם אהובי
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? אהובי
רוצה אבל לא יכול: לראות אותו..
לא יכול/ה בלי: אהובי
מתגעגע/ת ל..: אהובי
גורם לך לבכות:כמה סרטים כמו "סיפור אהבה בלתי נשכח" "סיפור אהבה"
מצחיק אותך: חבר שלי.
ים או בריכה? ים
חורף או קיץ ? קיץ
אופי או יופי? אופי כמובן!
נרדמ/ת בקלות? לא..רק אם אני ליד חבר שלי..חחח
קמ/ה בקלות? לאאא חח
איך את/ה עונה בפלאפון? תלוי למי..בדר"כ הלו שמחח
מה צבע הקירות שלך? לבןן..
חח זה בא לי בטוב השאלון הזה עכשיו-להעביר זמן..😊
תאריך : 7.7.07
שם: מיראל
כינויים: מיראלי,מיראלוש,מימי,מירוש,מיראלושקה,מיקוש,גרוזינית P:
ת.לידה: 14.5.91
מזל: שור
סגנון לבוש: ג'ינס וגופייה (:
סטייל כללי: חח רגילה?
פירסינג: נופ
קעקועים: נופ
צבע אהוב: אדום
צבע שנוא: אין
מאכל אהוב: ספגטי D:
מאכל שנוא: תרד
חטיף אהוב: במבה@!
חטיף שנוא: אין :|
פרי אהוב: לא אוהבת פרות חח
פרי שנוא: הכל ?
בע''ח אהוב: ארנב
יש בע''ח? לא
מקום אהוב בעולם: כל העולם =)
מקום בילוי מעודף: מסיבות וילה חח
צורת הבילוי המעודפת: מסיבות וילה, מסעדות, סתם בתים D:
ריח אהוב: בושם
ריח שנוא: זיעה
בושם: פאנטזי 3>
מוטו: אין דבר כזה אני לא יכול, יש אני לא רוצה
סרט: ארמגדון
ספר: כמו גחליליות
שיר: יש כ"כ הרבה..
זמר: עברי, אביב
זמרת: -
להקה: סינגריה
שחקן: יש כמה
שחקנית: -
מפחיד: מוות
משמח: אהבה
מעציב: פרידות
מכעיס: שלא מקשיבים לך
חג שולט: פסח ^^
יום אהוב בשבוע: שבת
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: טיפש
שיר שעושה מצברוח טוב: wake me up (:
שיר שעושה מצברוח רע: יש כמה..
בנאדם שעושה מצברוח טוב: אלדור, ג'ירפי, שניר..
בי''ס: אבין D:
כיתה: עולה ליא'
עיר מגורים: אור יהודה
מידת נעליים: 38
מוצא: גרוזינית
סרט אחרון שראית: ואי לא זוכרת
אופטימי/ת או פסימי\ת: אופטימית כ"כככככככככככככ
תכונה לא טובה בעצמך: קנאית, רגישה
תכונה שונאה באחרים: עצבנות
תכונה טובה בעצמך: טובת לב
תכונה אהובה באחרים: תומכים
לוקח/ת לכל מקום: פלאפון
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: רוב השירים של אביב, וכל השירים השקטים האלה..
בחיים לא יתפסו אותך: עושה ביד
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: אוכל, כרית, MP3
ואיפה את/ה עכשיו? בבית
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? כן
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? עם חבר \:
רוצה אבל לא יכול: להתחיל עם מישו חח
לא יכול/ה בלי: חברים
מתגעגע/ת ל..: אהבה
גורם לך לבכות: מוות, לחץ, סרטים עצובים
מצחיק אותך: ג'ירפי, חברים בעיקר, נפילות ^^
ים או בריכה? בריכה
חורף או קיץ ? קיץ
אופי או יופי? אופי
נרדמ/ת בקלות? תלוי ברמת העיפות
קמ/ה בקלות? כן
איך את/ה עונה בפלאפון? תלוי מי זה ^^
מה צבע הקירות שלך? סגול בהיר
תאריך : 7.7.07
שם: מורן
כינויים: מורני
ת.לידה: 21.04.91
מזל: שור
סגנון לבוש: ג'ינס, טריקו
סטייל כללי: :\
פירסינג: אין
קעקועים: אין
צבע אהוב: סגול
צבע שנוא: צהווב-פיפי
מאכל אהוב: קוווובה
מאכל שנוא: נקניקיות
חטיף אהוב: צ'יטוס גבינה.
חטיף שנוא: הנממ המשולשים האלה:\\
פרי אהוב: אבבבבטיח
פרי שנוא: אגס:\
בע''ח אהוב: דדדגי
יש בע''ח? לא
מקום אהוב בעולם: א"י היפה 😊
מקום בילוי מעודף: קניון עם חברות.......
צורת הבילוי המעודפת: עם חברווות
ריח אהוב: דלללק
ריח שנוא: ההההההמ הרבה
בושם: יגואר גברים .ררררררראר
מוטו: האה
סרט: סיפור אהבה בלתי נשכח
ספר: קיץ אחד בחוף הים
שיר: ההההההההנמ בעייתי בתקופתי :\
זמר: לירן טל
זמרת: ...
להקה: ס - י - נ - ר - ג - י - ה !!!
שחקן: הנמ
שחקנית: הנמ
מפחיד: הההא
משמח: ההההמ
מעציב: ההכה
מכעיס: כהגהג
חג שולט: פפססחח
יום אהוב בשבוע: שבבבבבת
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: יהיה טוב
שיר שעושה מצברוח טוב: ההמ
שיר שעושה מצברוח רע: ההההמהמ
בנאדם שעושה מצברוח טוב: חברה טובהטובה
בי''ס: חרררא
כיתה: עולה לי"א :|
עיר מגורים: מווווושב בדרום
מידת נעליים: 40
מוצא: כוווורדיה (:
סרט אחרון שראית: הההמ יש לה ביצים
אופטימי/ת או פסימי\ת: בתקופתי פסימית
תכונה לא טובה בעצמך: כשמשו רע הכל רע
תכונה שונאה באחרים: צביעות
תכונה טובה בעצמך: אוהבת ((:
תכונה אהובה באחרים: ישרים!
לוקח/ת לכל מקום: פללללאפון
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: אביב גפן..
בחיים לא יתפסו אותך: הההההההנמ מעשננת
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: מחשב, פלאפון, גבר!!
ואיפה את/ה עכשיו ? בבייייייייתי
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? אאאאאאאכן
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? חברה
רוצה אבל לא יכול: :\
לא יכול/ה בלי: חחחבררה טובבבבה
מתגעגע/ת ל..: אאאאאליו, ואאאליה
גורם לך לבכות: הוא
מצחיק אותך: היא
ים או בריכה? ייים
חורף או קיץ ? קייץ
אופי או יופי? אוופי
נרדמ/ת בקלות? ללא
קמ/ה בקלות? כה תלוי
איך את/ה עונה בפלאפון? הההלו
מה צבע הקירות שלך? קררם
תאריך :07.07.07
שם: חופית
כינויים: חופיתי חופה חופנהה חוףף
ת.לידה: 13.8.90
מזל: אריה
סגנון לבוש: ספורט אלגנט
סטייל כללי:רגיל
פירסינג: לא
קעקועים: לא
צבע אהוב: תכלת
צבע שנוא: שחור
מאכל אהוב:שניצל וצי'פס
מאכל שנוא:-
חטיף אהוב: במבה פרפר
חטיף שנוא: תפוציפס טבעי
פרי אהוב: תפוח ירוק
פרי שנוא:קלמנטינה איזה ריח בעע
בע''ח אהוב: אין
יש בע''ח? כלב
מקום אהוב בעולם: הבית שלי
מקום בילוי מעודף: הבית שלו
צורת הבילוי המעודפת: מסיבה
ריח אהוב: וניל
ריח שנוא: פליצה?
בושם? רוסאש
מוטו: היי ביי
סרט: "שחקי אותה מותק"
ספר: -
שיר: כמה חסר
זמר: ג'סטין
זמרת: נינטע
להקה: -
שחקן: -
שחקנית:ג'סיקה אלבה
מפחיד: גוק
משמח: בוביייייייישלי
מעציב:המלאך שלי
מכעיס: הם
חג שולט:פסח
יום אהוב בשבוע: שבת
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: אה?
שיר שעושה מצברוח טוב: מי זה שעושה תמסיבהההההההההההה
שיר שעושה מצברוח רע: מלאך שליייייי אני אוהב אותךך
בנאדם שעושה מצברוח טוב:סהר
בי''ס: רגר
כיתה: יא עולה ליב
עיר מגורים: באר שבע
מידת נעליים: 37
מוצא: צבר
סרט אחרון שראית: לא זוכרת
אופטימי/ת או פסימי\ת:אופטימי/ת
תכונה לא טובה בעצמך: עצבים!
תכונה שונאה באחרים: עצבים חח
תכונה טובה בעצמך: חמודה
תכונה אהובה באחרים: מצקחיקיקים
לוקח/ת לכל מקום: פלא,תיק עם כל הדברים החושובוים
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: Luz Divina - In Your Eyes Slow
בחיים לא יתפסו אותך: 😊
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: סהר פלא וזהו
ואיפה את/ה עכשיו? בבית
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? לא
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? בובי
רוצה אבל לא יכול: יכול עוד מעט בא
לא יכול/ה בלי: אמא ואבא
מתגעגע/ת ל..: מלאך שלי
גורם לך לבכות:המלאך שלי
מצחיק אותך: בובי
ים או בריכה? ים
חורף או קיץ ? קיץ
אופי או יופי? אופי
נרדמ/ת בקלות? לא
קמ/ה בקלות? לא
איך את/ה עונה בפלאפון? הלו? כן?
מה צבע הקירות שלך?תכלת
תאריך : 7.7.07
שם: אור
כינויים: צ'וק
ת.לידה: 31.8.88
מזל: בתולה
סגנון לבוש: רגיל
סטייל כללי: לא יודעת...
פירסינג: רק באוזנים
קעקועים: אין
צבע אהוב: כחול
צבע שנוא: אפור
מאכל אהוב: פיצה
מאכל שנוא: מאכלי ים
חטיף אהוב: במבה
חטיף שנוא: לא יודעת
פרי אהוב: אבטיח
פרי שנוא: אפרסמון
בע''ח אהוב: כלב
יש בע''ח? לא :/
מקום אהוב בעולם: יש הרבה... נגיד ברזיל
מקום בילוי מעודף: בית קפה מסעדה טובה
צורת הבילוי המעודפת: ^
ריח אהוב: הבושם של היפה שלי
ריח שנוא: של חרא וזיעה
בושם: יש לי עכשיו את האולטרה ויולט הוא מעולה...
מוטו: לנצל כל רגע
סרט: שרק חחח
ספר: יש כל מיני...
שיר: אין ספציפי
זמר: כנל
זמרת: כנל
להקה: כנל
שחקן: כנל
שחקנית: כנל
מפחיד: מוות
משמח: חופש
מעציב: געגועים
מכעיס: אנשים מפגרים
חג שולט: כל חג שיש בו חופש
יום אהוב בשבוע: שישי
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: "בא לי תינוק" חחחחחחח
שיר שעושה מצברוח טוב: מאיפה לי
שיר שעושה מצברוח רע: שירי דיכאון
בנאדם שעושה מצברוח טוב: היפה שלי
בי''ס: סיימתי
כיתה: סיימתי
עיר מגורים: ראשון
מידת נעליים: 36
מוצא: עזבו חח
סרט אחרון שראית: שרק3
אופטימי/ת או פסימי\ת: אופטימית
תכונה לא טובה בעצמך: רגישה מידי
תכונה שונאה באחרים: התנשאות
תכונה טובה בעצמך: יש לי לב טוב
תכונה אהובה באחרים: חוש הומור
לוקח/ת לכל מקום: פלאפון
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: אין
בחיים לא יתפסו אותך: ערומה
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: חבר שלי, מחשב, אוכל
ואיפה את/ה עכשיו? בחדר
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? עם היפה שלי בחופשה חח
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? עם חבר שלי
רוצה אבל לא יכול: איתו
לא יכול/ה בלי: הרבה דברים
מתגעגע/ת ל..: חמוד שלי למרות שראיתי אותו לפני שעה חחח
גורם לך לבכות: סיפורים עצובים
מצחיק אותך: שעושים שטויות
ים או בריכה? ים
חורף או קיץ ? חורף
אופי או יופי? אופי
נרדמ/ת בקלות? כן
קמ/ה בקלות? לא ממש
איך את/ה עונה בפלאפון? הלו?
מה צבע הקירות שלך? צהוב בהיר
😯 😊
QUOTE (koka15 @ 07/07/2007) תאריך : 07.07.07
שם: אושרי
כינויים: אוווושר, נשמן, אושמן, אוש-אוש.
ת.לידה: 8.9.91
מזל: בתולה
סגנון לבוש: ג'ינס וחולצה
סטייל כללי: קאז'ואל XD
פירסינג: אין
קעקועים: אין
צבע אהוב: אדום, כחול, שחור
צבע שנוא: ורוד
מאכל אהוב: כל מה שאמא מכינה
מאכל שנוא: ע ג ב נ י י ה
חטיף אהוב: במבה
חטיף שנוא:
פרי אהוב: תפוח ירוק
פרי שנוא: קלמנטינה
בע''ח אהוב: כלב
יש בע''ח? כן, כלב
מקום אהוב בעולם: המיטה שלי
מקום בילוי מעודף: מועדון
צורת הבילוי המעודפת: להיות עם החבר'ה , לא משנה איפה
ריח אהוב:
ריח שנוא:
בושם:רושאס\ אופוריה
מוטו: "חייך והחיים יחייכו אלייך בחזרה"
סרט: יהלום הדמים
ספר: נסיכה אפריקנית\ רם אורן
שיר: "סיכוי קלוש"\ שרון הולצמן
זמר: חן אהרוני השוסי
זמרת: נינט
להקה: \
שחקן: ג'וני דפ
שחקנית: ג'סיקה אלבה
מפחיד: אבוללה XD
משמח: חתונה
מעציב: פרידה
מכעיס: אנשים חלשים, שבמקום לדבר, הם זזים
חג שולט: ראש השנה
יום אהוב בשבוע: שבת
מילה/משפט שאת/ה תמיד אומר/ת: וואלה
שיר שעושה מצברוח טוב: Gallery (Radio Edit)
שיר שעושה מצברוח רע: "התנפצו התקוות"- עמנואל מקסימוב
בנאדם שעושה מצברוח טוב: תמממממר, גל, לייררני
בי''ס: "הראל"
כיתה: י'
עיר מגורים: מבשרת ציון
מידת נעליים: 42
מוצא: מרוקאי
סרט אחרון שראית: "הר ברוקבק"
אופטימי/ת או פסימי\ת: אופטימי, לרוב
תכונה לא טובה בעצמך: ביישן
תכונה שונאה באחרים: אובר ביטחון עצמי
תכונה טובה בעצמך: אוהב ודואג
תכונה אהובה באחרים: כנות
לוקח/ת לכל מקום: פלאפון ומפתחות
שיר שאת/ה שומע/ת כשאת/ה עצוב/ה: "לנגב לך את הדמעות"
בחיים לא יתפסו אותך: נוהג בשיכרות
3 דברים שהיית לוקח/ת לאי בודד: מספיק חול כדי לייצר עיר, מטוסים להביא מלא אנשים חשובים... ומוזיקה 😊
ואיפה את/ה עכשיו? מול המחשב
יש מקום אחר שהיית רוצה להיות בו? איתה
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? מישהי..
רוצה אבל לא יכול: לצעוק לכל העולם
לא יכול/ה בלי: לישון
מתגעגע/ת ל..: סבתא ז"ל, לתמימות של פעם
גורם לך לבכות: זיכרונות עצובים
מצחיק אותך: טימטום של אנשים
ים או בריכה? בריכה
חורף או קיץ ? קיץ
אופי או יופי? אופי
נרדמ/ת בקלות? תלוי מתי
קמ/ה בקלות? לא
איך את/ה עונה בפלאפון? "אה?" חחח
מה צבע הקירות שלך? בז' בהיר בהיר וקיר אחד בז' יותר כהה
😮