למישהי היה פעם את החיבוק הזה
שאתן מתחבקות איתו
ואתן מרגישות כמו זרם כזה מוזר בפנים
כאילו שמשהו עכשיו חיבר אותכם בדרך מוזרה
והרגשתם שזה קורה...והיה משהו שבאמת חיבר אותכם מבפנים
וזה גרם לכם להרגשה טובה ולטעם של עוד
ואתם בטוחות שלא תשחכו את החיבוק הזה יותר ?
שהוא היה באמת באמת מיוחד... ולא יהיה עוד כזה עם אפחד
והכי חשוב
הרגשתם שהוא הרגיש בדיוק את אותו הדבר ?
חייבת לדעת
אם זה קרה לא רק לי
זה באמת היה חיבוק כזה מיוחד
ולמרות שעבר המון זמן מאז
אני עוד יכולה להרגיש את ההרגשה הזו שהייתה
כאילו באמת תוך כדי התחולל שם משהו עמוק בפנים
תסתכלי אם זה היה חיבוק
עם מישהו שאת אוהבת
אז זאת א-ה-ב-ה וכל ההתרגשות שבה.
אם זה היה עם ידיד אז זה
בגלל כל החשיבות הקירבה והאהבה שבין הידידים
לי זה קורה גם עם ידידים שמאוד
מאוד חשובים לי וגם עם האהבה שלי😊
זה טבעי ונורמלי
וזה באמת משאיר טעם של עוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני ^ ^
אם החיבוק הזה שהיה קצת מזמן
עדין את מרגישה אותו,ולא שכחת אותו
סימן שיש אהבה מסוימת
קשר חזק
משו שמחבר בינך לבין נותן החיבוק
וכן
חיבוק
הוא דבר שלפעמים כל-כך חזק
נותן הרגשה של עוד ועוד
(תלוי מי מחבק 😛 )
הלוואי ויהיו לך עוד חיבוקים כאלה מותק!
תמיד תמיד תמיד!..(=
3>
QUOTE (רגייי @ 07/07/2007) עם מורני ^ ^
אם החיבוק הזה שהיה קצת מזמן
עדין את מרגישה אותו,ולא שכחת אותו
סימן שיש אהבה מסוימת
קשר חזק
משו שמחבר בינך לבין נותן החיבוק
וכן
חיבוק
הוא דבר שלפעמים כל-כך חזק
נותן הרגשה של עוד ועוד
(תלוי מי מחבק 😛 )
הלוואי ויהיו לך עוד חיבוקים כאלה מותק!
תמיד תמיד תמיד!..(=
3>
😊
וכן..
קרה לי !
איתו....
מןן זרםםםםם כזה..
QUOTE (נאפי @ 07/07/2007) תסתכלי אם זה היה חיבוק
עם מישהו שאת אוהבת
אז זאת א-ה-ב-ה וכל ההתרגשות שבה.
אם זה היה עם ידיד אז זה
בגלל כל החשיבות הקירבה והאהבה שבין הידידים
לי זה קורה גם עם ידידים שמאוד
מאוד חשובים לי וגם עם האהבה שלי😊
זה טבעי ונורמלי
וזה באמת משאיר טעם של עוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפיי
ככןןןן וואי איך אני אוהבת תהרגשה המדהימהההה הזאתתת..!!
וזה לא רק בחיבוקיםםם
אני אוהבת שזה קורה לי כשאני מתנשקת איתוו ווווווואייי זה כזה הרגשה מדהימההה..!!!
אוהבתתת...
דידושית=]
זה קשר של אהבה
היה ביננו מן קשר כזה
עכשיו כבר אין
ושהתנשקנו זה לא קרה לי
לא הרגשתי אותו דבר
חיבוק נראה לי יותר עושה את זה 😉
מאמי אני מכירה את ההרגשה לגמרי
זאת הרגשה פשוט מדהימה
כיפית כזאת ;]
שמחה בשבילך 3>
כן יהיה כייף לחוות זאת שוב
בשמחה הייתי רוצה עוד אחד כזה
מה שלא חושבת שיהיה ..
לא איתו בכל אופן.
אם יש בינכם אהבה אל תוותרי
ותלחמי עלייה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נראלי שזו רק אני נשארתי שמחכה ומקווה .
אני אישית חושבת שחיבוק זה משהו שבא יותר מהלב מאשר נשיקה, אוליי בגלל זה
גם כשאני התנשקתי איתו לא הרגשתי כלום , מין הרגשה ריקה כזו
אבל כשבא החיבוק היו מין פרפרים בבטן , זה מה שהרגשת ((:
מכירה אתזזה.. 😊 הרגשה הכי טובה בעולם!!
QUOTE (G-A-L @ 07/07/2007) אני אישית חושבת שחיבוק זה משהו שבא יותר מהלב מאשר נשיקה, אוליי בגלל זה
גם כשאני התנשקתי איתו לא הרגשתי כלום , מין הרגשה ריקה כזו
אבל כשבא החיבוק היו מין פרפרים בבטן , זה מה שהרגשת ((:
כהה ....