איפה זה בראשון!? בטיילת?..
😯
אם אני ירגיש טוב אז אני ;]
מישהו מחר מופעי באמת?
זה המופע הזה עם המכוניות הענקיות?
אם כן אני לא הולכת
רציתי
אבל בסוף לא
תהני לך
גמני רציתי אבל לא יצא😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ששיררוש את מתכוונת לחוף בראשון לא ?
אני כנראה הוללכת =]
מה יש שם שוב "מסיבה" בטיילת כמו כל שבת?
יום שישי הייתי...
מה זה..?!
ואני בגבס..לא יכולה 😛
אוהבתתת
דידושית=]
QUOTE (chen-daskal @ 06/07/2007) אם אני ירגיש טוב אז אני ;]
מישהו מחר מופעי באמת?
דס יש מסיבות כל שבת שם.. הטיילת מפוצצת =\
דברי איתי אם הולכים =]
QUOTE (שנששן @ 07/07/2007) איממ לא..=\\
😊