סוג של פרקיה . . . . .
בעעעעעעעעע
"שיר" שכתבתי
"אם רק היית מבין
כמה אהבה יש לי כלפיייך
אם היית יודע להרגיש אותה
לתת לה לצאת להתגשם
לתת לפרפרים בבטן לעוף
להיות קרוב
הכל היה יכול להיות שונה
כי אני פשוט מאוהבת בך
ואני רצינית שאין לך מושג כמה..."
😯
מיכלי שלי!?!?
אהובתי!?
האהבה הזאת עוד יכולה להרוג אותנו
אבל כמה שהיא יפה
ככה היא פוגעת (טוב לפעמיים)
תיהי חזקה מאמי
האהבה האמיתית
עוד תבוא אליך!
את תראי
ואם הוא לא שם לב שאת אוהבת אותו כך-כך
פשוט חבל
הוא מפסיד מתוקה כמוך
מדהימה,מקסימה
כי את פשוט בובית!😁😁
תחיכי מתוקה
את שווה לגבר הכי הכי הכי
הלוואי ותיהי מאושרת הכי הכי
ומאמי לא חבל לסבול על אהבה?
לא חבל לבכות על מישו של א שווה אותך אפילו?!
תחשבי טוב טוב
מה טוב בשבילך!
ולכל דבר אני כאן בשבילך
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) מיכלי שלי!?!?
אהובתי!?
האהבה הזאת עוד יכולה להרוג אותנו
אבל כמה שהיא יפה
ככה היא פוגעת (טוב לפעמיים)
תיהי חזקה מאמי
האהבה האמיתית
עוד תבוא אליך!
את תראי
ואם הוא לא שם לב שאת אוהבת אותו כך-כך
פשוט חבל
הוא מפסיד מתוקה כמוך
מדהימה,מקסימה
כי את פשוט בובית!😁😁
תחיכי מתוקה
את שווה לגבר הכי הכי הכי
הלוואי ותיהי מאושרת הכי הכי
ומאמי לא חבל לסבול על אהבה?
לא חבל לבכות על מישו של א שווה אותך אפילו?!
תחשבי טוב טוב
מה טוב בשבילך!
ולכל דבר אני כאן בשבילך
בדיוק
מאמי ככה זה אהבה
הכל יסתדר
אוהבת אותך
מיכלו'ש קודם כל את חייבת
להיות חזקה ולהאמין בעצמך
תגידי לו מה את חושבת ומרגישה
שידע כמה אהבה יש בך
כלפיו וכמה הוא חשוב לך
אל תשמרי בבטן כי את רק תסבלי
בהצלחה יפה שלי אוהבת אותך
ותהיי גיבורה הכי יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מיכלי!?!?!?!
אני אוהבת אותךךךךךךךךךך
האהבה..
כמה שהיא יותר גדולה..
ככה היא יותר פפוגעת 😢
אבללללל..
נשמה שלי..צריכים להיות חזקים..
ולא לתת לשום דבר לשבור אותנו..
כי בסופו של יום.
הכל יסתדר !!!!
*חיבוקק ענקי *
תוודה מדהימות שלי!!
האמת שאני בכלל לא עצובה
רק סתם חבל לי לאבד את אהבה הזאתי
אבל אני בכלל לא יודעת מה הוא מרגיש כלפיי
ומורני הוא הקדים אותי חחח
הוא שלח הודעה לפלא' ביום שלישי
ובלה בלה דברנווגם אתמול
[קיצקצ מורני דברי איתי]
בסופו של דבר הכל לטובה
אהההה?
האמת כבר התרגלתי למצב
אני מרגישה בפנים כאילו הוא שלי
אבל במציאות הוא לא חחחח 😁
נקווה לטוב
😁
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) מיכלי שלי!?!?
אהובתי!?
האהבה הזאת עוד יכולה להרוג אותנו
אבל כמה שהיא יפה
ככה היא פוגעת (טוב לפעמיים)
תיהי חזקה מאמי
האהבה האמיתית
עוד תבוא אליך!
את תראי
ואם הוא לא שם לב שאת אוהבת אותו כך-כך
פשוט חבל
הוא מפסיד מתוקה כמוך
מדהימה,מקסימה
כי את פשוט בובית!😁😁
תחיכי מתוקה
את שווה לגבר הכי הכי הכי
הלוואי ותיהי מאושרת הכי הכי
ומאמי לא חבל לסבול על אהבה?
לא חבל לבכות על מישו של א שווה אותך אפילו?!
תחשבי טוב טוב
מה טוב בשבילך!
ולכל דבר אני כאן בשבילך
יהיה טוב מאמי
אוהבת אותך כ"כ
אם לא טוב זה עוד לא הסוף
אופטימיות
😁
זה טוב שאת אופטימית מאמי גישה מעעולה ! (=