מספרים עלי שאני קצת השתניתי
ואומרים שאיבדתי את התמימות
לו רק ידעת את הדרך שעברתי
כדי למצוא לי איזה רגע של שלמות
ולפני עומד אדם שמתבונן לו
ומחפש את השינוי שחל עליו,
ולא מוצא דבר מוזר שהשתנה בו,
חוץ מהצבע שהחזרת לו בלחייו.
ויש לי חשק לפעמים, לצעוק חזק אל העולם
על מי את בשבילי, ומה שאת נותנת,
ויש לך כוח של צבא שלם אך את נגד כולם
וזה עושה אותך למה שאת לוחמת
אז מספרים עלי שאני קצת השתניתי
וזה נכון כי החיוך שב אל פני,
מילה שקטה אני אצלך מצאתי
את לי הכל את לי בחירת אהבותי.
ויש לי חשק לפעמים, לצעוק חזק אל העולם
על מי את בשבילי, ומה שאת נותנת,
ויש לך כוח של צבא שלם אך את נגד כולם
וזה עושה אותך למה שאת לוחמת
ויש לי חשק לפעמים, לצעוק חזק אל המרומים
במה זכיתי ששלח אותך אלי
את הסיבה שהחיים שלי כבר לא אותם חיים,
מהרגע שחדרת אל תוך חיי
ויש לך כוח של צבא שלם אך נגד כולם
זה עושה אותך ומה שאת לוחמת
זה טוב או רע מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיר מדהים .. !!!!!
תמיד שאני שומעת אותו אני עם דמעות בעיניים . [ לא בגללו משהו]
יפתי קרה משהו ?
דרך אגב גם על החתימה [זה שיר ? ]
כי ממש אהבתי את הקטע שרשום שם.
קרה משהו ? [שוב , חפרתי אני יודעת \=]
שחרוני מאמי מה קרה?
אל תתני לדברים לההשפיע עלייך בצורה כל-כך חזקה
ואל תתני לאף אחד להרוס אותך
תחיכיי מאמי
תיהי חזקה
אוהבבתת
QUOTE (נאפי @ 06/07/2007) זה טוב או רע מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😯
QUOTE (שנששן @ 07/07/2007) QUOTE (נאפי @ 06/07/2007) זה טוב או רע מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😯
😕
QUOTE (shani_bachar @ 06/07/2007) שיר מדהים .. !!!!!
תמיד שאני שומעת אותו אני עם דמעות בעיניים . [ לא בגללו משהו]
יפתי קרה משהו ?
דרך אגב גם על החתימה [זה שיר ? ]
כי ממש אהבתי את הקטע שרשום שם.
קרה משהו ? [שוב , חפרתי אני יודעת \=]
כן החתימה זה שיר .....
סתם פתאום התחברתי אליו .
שחחחחחחחחחר ?!
הכל תקין מאמישלי?
QUOTE (-שחרווניי- @ 11/07/2007) הכככככל פצצות :]
אני שמחה בשבילך:]
QUOTE (-שחרווניי- @ 11/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 06/07/2007) שיר מדהים .. !!!!!
תמיד שאני שומעת אותו אני עם דמעות בעיניים . [ לא בגללו משהו]
יפתי קרה משהו ?
דרך אגב גם על החתימה [זה שיר ? ]
כי ממש אהבתי את הקטע שרשום שם.
קרה משהו ? [שוב , חפרתי אני יודעת \=]
כן החתימה זה שיר .....
סתם פתאום התחברתי אליו .
איזה שיר בחתימה שלך?
QUOTE (shani_bachar @ 11/07/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 11/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 06/07/2007) שיר מדהים .. !!!!!
תמיד שאני שומעת אותו אני עם דמעות בעיניים . [ לא בגללו משהו]
יפתי קרה משהו ?
דרך אגב גם על החתימה [זה שיר ? ]
כי ממש אהבתי את הקטע שרשום שם.
קרה משהו ? [שוב , חפרתי אני יודעת \=]
כן החתימה זה שיר .....
סתם פתאום התחברתי אליו .
איזה שיר בחתימה שלך?
וואלה לא זוכרת .
אני אבדוק ואחזיר לך תשוובה
שששני ?
כאב הבגידה -
אבי מקייטין ויקיר חג'ג'
הוא לא להההיט
אבל יפה .. יענו חמוד .
תהני 😊
בייבי איך קוראים לשיר ?
ושמחה שהכל בסדר :]