לא יודעת למה ... באמת שנראה לי שאין סיבה מיוחדת !
אבל פשוט כזה ...
ר ע לי ... 😢
לא ט ו ב לי ! אני מרגישה מוזר כזה ...
יומיים אחרי שאני והוא השלמנו רבנו את הריב של החיים ,
דיברנו שעתיים בפלא , שיחה ארוכה ,
שלא הובילה לשום מקום את האמת ...
ואנחנו לא מדברים עכשיו - שוב , רק שהפעם יש גם את השנאה בינינו ..
כך שזה יותר גרוע !
וחוץ ממנו ,
אני לא יודעת אני מרגישה פיספוס כזה ,
מעצמי , מהחופש , מהחברות ................
אני מרגישה לבד פתאום - בודדה ,
בלי אף אחד ... 😯
נמאס ליייי ...
מחכה כבר לטיסה לחו"ל באוגוסט - להתרחק קצת ,
לראות אנשים אחרים ,
מקומות אחרים ...
אוףף .. 😕
לפי דעתי בן אדם שמרגיש שרע לו רוצה שינוי
שינוי שיגרום לו לנקודת מפנה בחיים
אבל בד"כ לאנשים אין כוחות ,או ידע לאיך לעבור שינוי כזה
אני חושב שהצעד הראשון שלך צריך להיות להתגבר עליו
הצעד השני זה לחשוב על מה את חושבת שבאמת חסר לך
והצעד השלישי זה לבצע משהו בעניין
תקשיבי אם רע לך עכשיו בעצמך
אמרת שהיה את הריב אז כנראה
שזה היה הגורם הרציני שהביא
את המכה של הרע שאת מרגישה עכשיו.
אם הוא חשוב לך אל תוותרי על זה
דברי איתו רציני תגידי לו כל מה
שאת חושבת ומרגישה תזכרי שידידות/אהבה
מנצחת ועוברת הכללל
את כל המכשולים ואת כל הקשיים
רק תאמיני בעצמך!
לגבי הפיספוס אם את מרגישה את זה
פשוט תשני את זה
תצאי יותר עם החברות
תעשי מה שאת רוצה ואוהבת
תבלי כמה שאת יכולה
כי באמת שמגיע לך
שיהיה המון בהצלחה וכל אחד עובר
ימים קצת לא טובים אבל הכל עובר
את תהיי חזקה ותעברי את זה
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
הכל יהיה טוב אני מבטיחה לך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מטונף ... אני כבר התגברתי עליו ...
באמת היה קשה - אבל הצלחתי !
הקטע הוא שרע לי שאני יודעת שזה טיב היחסים בינינו עכשיו -
ש נ א ה ...
חוץ מזה אני צריכה לראות את הבן - אדם הזה משהו כמו פעם בשבוע ,
וזה יטרייייףףף אותי לראות אותו שוב ..
עם המבט של השנאה שיהיה לו בעיניים !
ונאפי ?
תודה מורנייי את לא יודעת כמה שאני אוהבת אותך !
וכן יהיה בסדר /:
השאלה מתי ? ! 😊
חח
האהבה בינינו נגמרה , וכמה שהיה לי קשה להבין את זה ,
אני סוף כל סוף פתחתי את העיניים וא תהאוזניים ,
וכל מי שהיה מסביבי צדק -
הוא לא שווה אותי ...
ואני לא אומרת עכשיו שאני איזה מלכה מי יודע מה -
אבל הבן אדם הזה הוא לא באמת בן אדם !
ואחרי כל מה שעברתי בגללו
מגיע לי יותר טוב 😕
יגיע היום שאת תהיי הכי מאושרת
בעולם כמו שמגיע לך
רק תאמיני בזה ותחכי
צריך זמן וסבלנות אבל הטוב תמיד מגיע😊
את בעצמך אמרת כמה שטוב מגיע לך
ואני יודעת ובטוחה שאת שווה המוןןןןןןן
את מקסימה וילדה מדהימה
הכל יהיה לך טוב
קבלי חיבוק ענקי
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מסכים במאה אחוז עם נאפי!
באמת שאת תראי את היום הכי מאושר בחיים שלך ואני בטוח שזה לא יהיה רחוק
דובי?
לא קראתי ת'תגובות מעליי
כי כואב לי הראש קצת.:\
בקיצור מאמי
תיהי מאושרת
הוא לא שווה את זה
שתיהי מצוברחת בגללו ועוד תרגישי בודדה
הוא כבר יבין מה הוא יפסיד בקרוב
רק חבל שיהיה מאוחר!
מקווה שהכול יסתדר לך
אוהבת אותךךךך