סתם כי הבטחתי לך להיכנס... =]
אוהבת אותך
חח חמודה
אבל זה אשכול ספאם=\
QUOTE (limaori @ 06/07/2007) חח חמודה
אבל זה אשכול ספאם=\
😊
חופיתו'ש וליאורו'ש היא לא הייתה פה מלא זמן!!^^
ויוייייייי מאמי שלי יש חוק חדש שאסור
לפתוח אחד לשני אשכולות כאלה
אז נעלתי
אבלללל קודםםם כללל ולא חשוב כלוםםם התגעגעתיייייייייייייייי
את הכי מקסימההה שישששש אין לך מושג
כמה את חסרה לי ואיך שתמיד אני חושבת
עליייךךך😢 הלוואי שאת מאושרתתתת
תכתבי לי בפרטי אם הכל בסדר ואת מאושרת ושטוב לך
אוהבת אותך מאודדד עשית לי את היום עם ההודעה הזאתת
תודה רבה רבה רבהההההההההה
שולחת לך חיבוק ענקי ושבת שלום נסיכה שלי
את מלאכיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*