נאפי מקווה שלא תמחקי לי תהודעה הזאתת..
אני רוצה פה להכיר את כולכםםם..נמאס לי שאני הרבה זמן בפורום..ואני לא בולטת ואני לא מכירה פה הרבה
בקיצ'.....!!
כנסו אליי לאייסי
343559093
מי שרוצהה..
נ.ב
תנו טיפים איך לבלוט כי נמאס ליייייייייי במיוחד שאני עכשיו 24 שעות על המחשב בגלל הניתוח
אוהבתתת
דידושיתתת!!
יש לי אותך מאמי !
ולא עניתי כי האיסי ניפק לי כולו :]
טיפים?
תיהיי בכל הפורומים תעזרי תני עצות וכאלה 😊
אישרתי חמודית😊
וחופהה..צודקתת...טנקסיייי..!!
אוהבתתתתת
פשוט תקחי את האיסיקיו או המסנג'ר
של האנשים ותדברי איתם
את תכירי לאט לאט
אל תחפשי איך להיות ומה להיות
זה קורה ובא לבד מאמי
פשוט תכירי ותצרי קשרים
😊 אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוספתי 😁
ובקשר ללבלוט אממ
זה יבוא לבד ((=
חח גם אני כמוך . .
חוץ מחופית אני לא מכירה כאן אף אחד
כנסו אם בא לכם :]]
400986207
חח עדי יש לי אותך😊
מקווה שתבריאי מהר😊
מאמי חחח אין לי אותך אז תוסיפי אותי אם בא לך 😛
414254960
יש לי אותך באייסי אני חושבת .. אם לא אז כנסי 236489157 😊
QUOTE (נאפי @ 06/07/2007) פשוט תקחי את האיסיקיו או המסנג'ר
של האנשים ותדברי איתם
את תכירי לאט לאט
אל תחפשי איך להיות ומה להיות
זה קורה ובא לבד מאמי
פשוט תכירי ותצרי קשרים
😊 אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדיוק מוסיפה אותך עכשיו
זה קורה לבד לא צריך לבלוט..=\