טוב שמעוווו הייתי חייבת לכתוב את זהההההההההההההההה
אני כותבת ועוד שנייה בוכהה.ה...
אני כ"כ אוהבת אתכםםם אתם פורום מדהים ותומךךךך!!!!
מה הייתי עושה בלעדיכםםם..!?!?אתם היחידים שמקשיבים ליי..אני טועה?!חח
בקיצורררר..
אני אוהבת אתכם פורום מדהים שליי..כמה שאני לא הכי בולטת פהה..
אני יותר אוהבת לקרוא ולא להגיב...יש לי נטייה כזאתת..
מקווה שאתם שמים לב לקיומי
אההה....ובעיקר עוד משו
נאפיייייי
כפרעליךךך!! כמה שאני אוהבת אותךךךךךךך..!! את לא מתארתתת לעצמךך
למרות שאת גרה לידו ואת יכולה לראות אותו כל יוםםם אוףף איתךך!!
חחח...מצטערת שלפעמים אני תוקפת אבל מה אני יעשה..עירקית...
אם את לא היית בפורום הזההה זה לא היה פורוםםם כמו שהוא עכשיוו..!!
את פשוט מדהימה ואוהבתתתת ותומכתת..מגיבה על כל הודעה קטנה..איך יש לך סבלנות אני לא יודעת
חחח...
בקיצוררר..מקווה שתגיבו לי על ההודעה הזאתת..אני כ"כ אוהבת אתכםם..!!וכמו שאמרתי
למרות שאני לא הכי בולטת פהה..😛
😘****
גם אנחנו אוהבים אותך מאמי תמיד פה בשבילך😘
חחחח איזה מתוווווווקקה!!
השבתי לך על ההודעה בפרטי תראי כבר 😉
ואל תדאגי שמים לב לקיומך ומאוד אפילו שאת לא מגיבה הרבה מאמי
צודקת אתר באמת מדהים ! (=
עדידו'ש?..
חמודה!!..
ברור שאנחנו הפורום הכי הכי
אין כמונו!
נכון!?
אני שמחה שאת מאושרת
וטוב לך
כל דבר אנחנו כאן בשבילך!
וגם אני 😊
אוהבת 3>
יאאאאאאאאא דידי איזו מקסימהה
עשית לי את היום קבלי חיבוק ענקי
אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם
ותדעי שתמיד בכל מצב ושלב אני
פה בשבילך ותמיד אהיה כאן לצידך
אל תהססי לפנות לשתף לשאול וכ"ו
באמת שאני אהיה איתך ואנסה לעזור
כמה שאני יכולה.
את תעברי את התקופות הקשות האלה
והכל יהיה טוב את תיראי
אוהבת המון ושולחת חיבוק ענקי
תודה רבה רבה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח עדידווושש את מדהימה :]
עדידוש איזה מתוקה את (:
אני אוהבת אותך 3>
ותמיד כאן בשבילך!
אויי איזה מדהימה את!!
תמיד פה בשבילך!!
איך את מרגישה באמת ?
ובאמת שאין על הפורום הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אווהב המון!
3>
חח עדידוש מתווווווווקה
אוהבים אותך בחזרה 😛
טובבב חמודים..אני מרגישה צורך להגיב לכל אחד ואחת מכם..!!!פעם ראשונה בחיים שלי חח מקווה שילך לי טובב...=]
may1231230-תודה מתוקההה אוהבת אותךך..!!ואם את צריכה איי אם היר..ככה אומרים...!?חחח
NoFOosH-חחח כן ראיתי...עם הלסבה חח חמודהה..מתה עליך מאמי..!!תודההה..!!
רגייי-כןןןן אין עלינוווו חחח הפורום הכי אהבתי שיש(מהמילה אהבה חח) ותודההה..גמני בשבילך כאן תמיד תמיד יחמודה אחת..!
נאפי -כפרעליך מאמי שלי כבר אינלי מילים לתאר לך כמה אני אוהבת אותךךך ימדהימהההה..!!!!
HeNNNNNNN-תודה מאמממממיייי גמאתתתת..!!! אוהבת אותךךך..!!
koka15-תודה מתוקה אוהבת אותך הכי הרבה בעולם..!!
--בובית--10-תודההההה גם את מדהימההה!! אני מרגישה בסדררר..ישלי מצב רוח טוב דווקא היום חח..מקווה שימשיך ככה..!!!אוהבתת..!!
MiSs_DiAmAnT-תודה מאממיי אוהבת אותךךךך..!!!!
מקווה שהלך לי טובב חח..עוד תגובות..!! אוהבת אתכם המוניייייםםםם!!
דידושיתתת..!
די עם הלבלוט הזה=\
וכן את חמודה