אני ממש רותחתתתתתתתת אני לא יכולה יתר היא מטריפה אותייי
יש לי חבר כבר המון זמן...
ויש מישהיי שאהבה אותו הרבה זמן והיה בינהם משהו קטן לא רציני..
היה לנו כמה חודשים טובים שקט ממנה..
עכשיו היא לא מפסיה לחפוןווווווווווווווווווורר להתקשר לשלוח הועדות להציק
חבר שלי מסנן אוי רצחח אלבל די נימאסה לי😢😢😢😢😢
אני לא יכולה כבר ואין שום דרך היא לא מפסקה עם זה !!
ולא תפסיק כי אין מה לדבר איתה זה לא עוזר
אני בוווכה לו כל פעם שהיא עושה את זה והוא אמר לי די היא לא שווה אני שלך דייי
אני איתך כרגעע!!!!! ולתמיד אבל אני פוחדת שהוא לבד שהוא יענה או עונה ודי
המחשבות מטריות אותי כל שניה אנחנו עושים משהו פתאום היא מתקשתתת ולא מפסיקה להציייייייייייייייייייייייייייייייייקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
די ה' אני משתגעגעעעעעעעעעעעעעעעעתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ועוד משהוווווווו
אני לא מצליחה למצוא עבודה ואני צריכה כל כך את הכסף הזה לחופש אנילא יודעת מה לעשות
אני בטח נשמעת מרוררת אבל נגמרו לי בכוחות מהכל
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
בבקשה אל תעבירו לי זאת הפריקה שלי!!!!!
מאמי תקשיבי אולי את לא יכולה
לדבר איתה אבל חבר שלך כן
שיגיד לה שתרד ממנו שיש
לו חברה ושתפסיק לשבת על המוח...
היא צריכה להבין גם אם זה כואב
היא לא יכולה להרוס לאחרים את הזוגיות.
עכשיו אין לך ממה לחשוש קודם כל
אם הוא מסנן אותה לידך ואת רואה
ששוב ושוב היא מתקשרת זאת אומרת
שהוא גם מסנן אותה כשהוא לבד
ואם זה לא ככה והוא עונה גם לא נורא
כי הוא איתך ואוהב אותך... אחרת הוא לא
היה נמצא איתך!
שימי פס ואל תראי לה שהיא הורסת לכם את הקשר
כי אני בטוחה שיש אהבה גדולה בינכם.
אם זה לא יעזור כל אלה תלכו לחברה של הפלאפון
ותבקשו שיחסמו את הקבלת שיחות מהמספר שלה
וזה אפשרי כי חברה שלי עשתה את זה גם...(כאילו חסמה)
לגבי העבודה צריך סבלנות כדי למצוא
זה לוקח זמן אבל הכל אפשרי
אם לא תאמיני בעצמך ולא תהיי עם כוח
רצון את לא תצליחי מאמי
יהיה בסדר אל תתייאשי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) מאמי תקשיבי אולי את לא יכולה
לדבר איתה אבל חבר שלך כן
שיגיד לה שתרד ממנו שיש
לו חברה ושתפסיק לשבת על המוח...
היא צריכה להבין גם אם זה כואב
היא לא יכולה להרוס לאחרים את הזוגיות.
עכשיו אין לך ממה לחשוש קודם כל
אם הוא מסנן אותה לידך ואת רואה
ששוב ושוב היא מתקשרת זאת אומרת
שהוא גם מסנן אותה כשהוא לבד
ואם זה לא ככה והוא עונה גם לא נורא
כי הוא איתך ואוהב אותך... אחרת הוא לא
היה נמצא איתך!
שימי פס ואל תראי לה שהיא הורסת לכם את הקשר
כי אני בטוחה שיש אהבה גדולה בינכם.
אם זה לא יעזור כל אלה תלכו לחברה של הפלאפון
ותבקשו שיחסמו את הקבלת שיחות מהמספר שלה
וזה אפשרי כי חברה שלי עשתה את זה גם...(כאילו חסמה)
לגבי העבודה צריך סבלנות כדי למצוא
זה לוקח זמן אבל הכל אפשרי
אם לא תאמיני בעצמך ולא תהיי עם כוח
רצון את לא תצליחי מאמי
יהיה בסדר אל תתייאשי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפיי.
QUOTE (koka15 @ 06/07/2007) QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) מאמי תקשיבי אולי את לא יכולה
לדבר איתה אבל חבר שלך כן
שיגיד לה שתרד ממנו שיש
לו חברה ושתפסיק לשבת על המוח...
היא צריכה להבין גם אם זה כואב
היא לא יכולה להרוס לאחרים את הזוגיות.
עכשיו אין לך ממה לחשוש קודם כל
אם הוא מסנן אותה לידך ואת רואה
ששוב ושוב היא מתקשרת זאת אומרת
שהוא גם מסנן אותה כשהוא לבד
ואם זה לא ככה והוא עונה גם לא נורא
כי הוא איתך ואוהב אותך... אחרת הוא לא
היה נמצא איתך!
שימי פס ואל תראי לה שהיא הורסת לכם את הקשר
כי אני בטוחה שיש אהבה גדולה בינכם.
אם זה לא יעזור כל אלה תלכו לחברה של הפלאפון
ותבקשו שיחסמו את הקבלת שיחות מהמספר שלה
וזה אפשרי כי חברה שלי עשתה את זה גם...(כאילו חסמה)
לגבי העבודה צריך סבלנות כדי למצוא
זה לוקח זמן אבל הכל אפשרי
אם לא תאמיני בעצמך ולא תהיי עם כוח
רצון את לא תצליחי מאמי
יהיה בסדר אל תתייאשי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפיי.
את צריכה לסמוך עליו מאמי ככה זה קשר צריך להיות מבוסס
על אמון אחרת הוא לא יחזיק הרבה זמן
תאמיני לי שאם הוא אוהב אותך אין לך מה לדאוג
וזה שאת נמצאת במצב הזה, את כבר גורמת לבחורה הזאת להשיג את מבוקשה!
אני מסכימה עם כל מה שמורני אמרה מאמי ותשתדלי לא לתת
לזה להשפיע עלייך יותר מידיי כמה שזה קשה ומעצבן
עם הבנות מאמי צאי מזה מכירה מקרוב שתילך חפש!!! זה מה שהיא מחפשת אל
תיהיי ככה!!
למרות שזה הכי מעצבן שיש שתמות תתפוצץ הוא שלך והוא איתך!!!
יהיה בסדר אל תתני לאחרי להרוס לך 😊
אין לך מה לבכות שתעשה מה שהיא רוצה הוא מסנן אותה ואת יודעת את זה.... מה את נותנת לזה להשפיע עלייך מתישהו היא תפסיק.
אני מבינה איך את מרגישה יפה..
זה לא חוסר האמון בו אלא חוסר הביטחון בעצמך!
זה למה את גם בוכה..כי תכלס?היה להם קטע..
וזה כמו פחד שכזה שזה יחזור..
אבל מאמי..את צריכה לנשום עמוק..ולחשוב טוב,
חבר שלך יישקר לך כשהוא יודע שזה פוגע בך כל כך?
הוא אוהב אותך ואת חשובה לו והוא לא נראלי שייפגע בך..
לפי דעתי תנסי להשיג אותה..ופשוט תבהירי לה ת'נק'..
תהיי פרקטית מאמי...תקחי ת'מושכות לידיים שלך!!!!
תני חיוך בובית עבודה את תמצאי אני בטוחה..זהה עניין של זמן!!
מקווה שעזרתי :]
אוווווווווווהבת
-רעות-