אני בשוק ..
אני בהלם ..
אני המומה 😮
אני כבר לא יודעת מה לחשוב .
את פאקינג חברה שלי ?!
מה אני אגיד ?
אני הכי בהלם בעולם .
היא פאקינג מסכסכת בין חברות אחרות שלי עם שקרים \=
כנראה שהיא לא חברה מאמי :\
אז היא לא חברה אמיתית מאמוש
מאכזב לחשוב שחושבים שהן חברות
ואח"כ הן ככה פוגעות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
:|
חמודות..
הכול יהיה בסדר
לפעמיים קורים דברים
שאנחנו לא מאמינים שבאמת זה אותו הבן-אדם שאנחנו מכירים
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) :|
חמודות..
הכול יהיה בסדר
לפעמיים קורים דברים
שאנחנו לא מאמינים שבאמת זה אותו הבן-אדם שאנחנו מכירים
רגינה צודקת .
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) :|
חמודות..
הכול יהיה בסדר
לפעמיים קורים דברים
שאנחנו לא מאמינים שבאמת זה אותו הבן-אדם שאנחנו מכירים
עם רגינה
מקווה שיסתדר בנות אוהבת אתכן