לא מאמינה באהבה!!!
אחרייי מהההה שקרההה לייי בזמןןןן האחרוןןןן!
לא רק איתו
החלטתי שחלאס
נמאס
לא רוצה יותר להיות בדיכאון
ורוב הזמן בגלל דברים שקשורים באהבה.. נכנסת לדיכאון
לא רוצה יותר להתאהב
לאאאא רוצהההה שוםםםםםם דבררררר שקשורררררר לרגשששש הזהההה
אל תשאלו למה אני כותבת את זה
מה קרה..
כי זה יותר מידי ארוך ואישי
ת' רבה
מאמי..
אני לא אציק לך ואחפור לך יותר מדיי..
אני רק יאמר לך..
שזאת רק תקופה !
תקופה קשה..שבע"ה תעברי אותה !
כמו גדולה..
תחשבי על זה ככה..
בעוד כמה זמן...
את תראיי כמה שהדבר הזה שקרה לך
חיזק אותךך מכל הבחינות !
(את תביני את זה רק שתעברי את
התקופה הזו !!!! )
ותזככרי..
"גם בעיטה בתחת היא צעד אחד קדימה ! "
שולחתתתת לךך חיבוק ענקי !
מואהההההההה3>>
ת' מותק
חיבוק בחזרה
מוווווווווואהההההה
הודיה רגש זה לא משהו שאת יכולה לכבול אותו
זה משהו שהוא איך אומרים לא רואים אותו ממש
אני יודעת שאת פגועה
ואני יודעת שכואב לך..
אבל כמו שאומרים "יש עוד דגים בים"
זה שהוא חרא וזה שהוא פגע בך
לא אומר שמישהו שתיפגשי מתישהו בחיים שלך
יהיה אותו דבר
ובגלל המיקרה הזה את תפספסי הזדמנות
אני מבינה תהרגשה שלך
כי את לא הייחידה שעברת אותה
את צריכה להיות חזקה
ולהראות לו שלא אכפת לך
שאת שמה עליו ז**
שאת לא רואה אותו ממטר
שהוא כבר לא מעניין אותך!
את לא יכולה להיכנס לדיכאון בגלל חרא שגרם לך רק כאב
גם עם אהבת או שאת עדיין אוהבת
אני אוהבת אותך מאמי
יהיה טווב
QUOTE (ילדונות_17 @ 05/07/2007) ת' מותק
חיבוק בחזרה
מוווווווווואהההההה
😊
אוהבתתת.. !!
יהיה טוב יפה שלי
אוהבת אותך כלכך
הוא ישלם מחיר כבד!
QUOTE (koka15 @ 05/07/2007) הודיה רגש זה לא משהו שאת יכולה לכבול אותו
זה משהו שהוא איך אומרים לא רואים אותו ממש
אני יודעת שאת פגועה
ואני יודעת שכואב לך..
אבל כמו שאומרים "יש עוד דגים בים"
זה שהוא חרא וזה שהוא פגע בך
לא אומר שמישהו שתיפגשי מתישהו בחיים שלך
יהיה אותו דבר
ובגלל המיקרה הזה את תפספסי הזדמנות
אני מבינה תהרגשה שלך
כי את לא הייחידה שעברת אותה
את צריכה להיות חזקה
ולהראות לו שלא אכפת לך
שאת שמה עליו ז**
שאת לא רואה אותו ממטר
שהוא כבר לא מעניין אותך!
את לא יכולה להיכנס לדיכאון בגלל חרא שגרם לך רק כאב
גם עם אהבת או שאת עדיין אוהבת
אני אוהבת אותך מאמי
יהיה טווב
אוהבת אותך רע לי שאת ככה
הודיה מאמי קודם כל את חייבת להיות חזקה
את לא צריכה לכתוב שזה אשכול אחרון
כי תמיד יהיו תקופות יותר טובות
ותקופות פחות טובות ככה זה בחיים
אבל את תעברי את הכל ואם תרגישי
צורך לפרוק תפרקי זאת זכותך.
לגבי מה שכתבת באמת אי אפשר לכבול רגש
אף אחד לא בוחר אם להתאהב
אם לאהוב וכ"ו ואולי עכשיו את אומרת
שאת לא מאמינה כי את פגועה
אבל אם לא היית מאמינה לא היית מרגישה
הרגש זו עובדה שלמה גמורה ואמיתית
וחייבים לקבל ולהבין אותה.
אהבה זה דבר מדהים גם אם לפעמים היא פוגעת
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי?!
תחיליטי לעצמך
את ההחלטות הנכונות
אל תעשי לגביו יותר טעויות
ותחייכי
כי את שווה משו הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טוב!
הוא לא שווה אותך בגרוש
ולמה?
כי את ?..
זה הכי הכי הכי! 😁 😁
אוהבת אותך!!
הכי בעולם!!
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) הודיה מאמי קודם כל את חייבת להיות חזקה
את לא צריכה לכתוב שזה אשכול אחרון
כי תמיד יהיו תקופות יותר טובות
ותקופות פחות טובות ככה זה בחיים
אבל את תעברי את הכל ואם תרגישי
צורך לפרוק תפרקי זאת זכותך.
לגבי מה שכתבת באמת אי אפשר לכבול רגש
אף אחד לא בוחר אם להתאהב
אם לאהוב וכ"ו ואולי עכשיו את אומרת
שאת לא מאמינה כי את פגועה
אבל אם לא היית מאמינה לא היית מרגישה
הרגש זו עובדה שלמה גמורה ואמיתית
וחייבים לקבל ולהבין אותה.
אהבה זה דבר מדהים גם אם לפעמים היא פוגעת
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מורני מאמי